[FO-018]Extra Suggesties Premium Account

  • Inzetsnelheid:


    Snel - Incidenten worden op een gemiddelde van 30 seconden gegenereerd. (Gratis)
    Turbo - Incidenten worden op een gemiddelde van 20 seconden gegenereerd. - Kan alleen als je een Premium Account hebt.


    De verschil hiervan is bijna niet zichtbaar. Premium account 10 seconden zou fijner zijn. Dan is het de Premium waard vind ik.


    Iedereen die een Premium account heeft:
    1. Voertuigen verplaatsen van / naar kazernes.
    2. Gratis locatie veranderen.
    3. 2 Personeel per dag (Werven) ipv 1. (Premium hé)

  • 1. kan al
    2. waar moeten de ontwikkelaars dan van leven, ze leven van de inkomsten van de coins, maar ik vind dat het met een premium account wel goedkoper mag, omdat je al betaald hebt voor het premium account
    3. geen mening


    inzetgeneratie: als je later een wat grotere speler bent is elke 10 seconden een melding te snel, je krijgt te grote meldingen en kan dan niet zo snel meldingen afhandelen, spraakaanvragen doen etc. 20 seconden is precies goed

  • Gratis locatie veranderen vind ik ook beetje ver gezocht zeg je eerlijk. En anders zou ik daar een limiet op stellen bijvoorbeeld 2x per maand of iets die richting?


    Daarbij over het personeel waarom zou je 2 per dag willen rekruteren, dan gaat het inderdaad sneller maar je vergeet dat premium accounts helemaal niet meer hoeven om te kijken naar werven. Gratis spelers mogen om de 1 tot 3 dagen opnieuw werven maar wij hoeven dat maar 1x in te vullen en dan gaat het automatsich? Dus die zie ik niet zitten.


    Verder de 10 seconden zou ik ook fijn vinden want heb soms het idee dat die sowieso al langer nodig heeft dan 20 seconden voor een nieuwe melding.


    Misschien een idee om een beetje credit korting te geven op uitgaven met een maximum van 10 procent op 1 jaar premium bijvoorbeeld. Dan zeg maar wat 5 procent op 3 maanden en 1 procent op 1 maand? Misschien zoiets maar ook weer niet te extreem. Hiermee bedoel ik dus nieuwe gebouwen / voertuigen / uitbreidingen. En dan heb ik het niet over de coins, daar moeten we in mijn opzicht van afblijven. Premium of niet.