als je geen bike-team hebt, worden die inzetten gewoon afgewerkt.
Als ik geen biketeam stuur dan worden die meldingen niet afgehandeld tenzij de tijd verstrijkt en ik geen redits krijg....
als je geen bike-team hebt, worden die inzetten gewoon afgewerkt.
Als ik geen biketeam stuur dan worden die meldingen niet afgehandeld tenzij de tijd verstrijkt en ik geen redits krijg....
ik heb geen enkele bike team en de meldingen gaan gewoon dicht en ik krijg de credits
Als ik geen biketeam stuur dan worden die meldingen niet afgehandeld tenzij de tijd verstrijkt en ik geen credits krijg....
ik heb geen enkele bike team en de meldingen gaan gewoon dicht en ik krijg de credits
Hier zit een verschil in.
Bij "Brand in serverruimte (Groot)" zie ik bij de benodigde voertuigen deze regel staan:
Benodigde Biketeams, indien beschikbaar | Ja |
Dat betekent, dat wanneer je bike-teams hebt ze hier ook verplicht zijn en de inzet open blijft staan.
Wanneer je GEEN biketeams hebt gemaakt hoef je ze ook niet in te zetten en vervalt het aantal benodigde bike-teams (en krijg je WEL de credits).
Hier zit een verschil in.
Bij "Brand in serverruimte (Groot)" zie ik bij de benodigde voertuigen deze regel staan:
Benodigde Biketeams, indien beschikbaarJa Dat betekent, dat wanneer je bike-teams hebt ze hier ook verplicht zijn en de inzet open blijft staan.
Wanneer je GEEN biketeams hebt gemaakt hoef je ze ook niet in te zetten en vervalt het aantal benodigde bike-teams (en krijg je WEL de credits).
En dan kom ik weer uit op de nut en noodzaak van een biketeam bij dergelijke meldingen....
Ik wil graag de kaart weer zien in satelliet view, zonder roepnummers bij de voertuigen. Ik heb bij instellingen het een en ander getest maar kom er niet uit. Is er iemand die weet hoe je dit oplost?
Ik wil graag de kaart weer zien in satelliet view, zonder roepnummers bij de voertuigen. Ik heb bij instellingen het een en ander getest maar kom er niet uit. Is er iemand die weet hoe je dit oplost?
Bovenin je scherm het poppetje -> instellingen -> kaart en voertuigen -> verander OpenStreetMap naar Mapkit
En dan kom ik weer uit op de nut en noodzaak van een biketeam bij dergelijke meldingen....
Delen toevallig nog meer mensen mij visie over de nut en noodzaak van een biketeam bij bepaalde meldingen zoals hier eerder beschreven?
Zoals eerder gesuggereerd kan ik geen noodhulp sturen i.p.v. een biketeam.
Delen toevallig nog meer mensen mij visie over de nut en noodzaak van een biketeam bij bepaalde meldingen zoals hier eerder beschreven?
al uw bike teams weg doen. Ik heb geen enkele bike team en dan worden inzetten gewoon afgehandeld. Vanaf dat je 1 bike team hebt, en die wordt gevraagd, ga je die ook moeten sturen
al uw bike teams weg doen. Ik heb geen enkele bike team en dan worden inzetten gewoon afgehandeld. Vanaf dat je 1 bike team hebt, en die wordt gevraagd, ga je die ook moeten sturen
Dat is ook een optie, maar niet zoals het hoort natuurlijk
Ik ga is ff intern vragen naar het idee achter de biketeam (als dat uberhaupt bekend is
)
Dat is ook een optie, maar niet zoals het hoort natuurlijk
Ik ga is ff intern vragen naar het idee achter de biketeam (als dat uberhaupt bekend is
)
Thanks ![]()
Hey,
weet iemand wat een BMH-LOG is?
hij staat er sinds de update van vandaag tussen de haakarm menu.
Hey,
Correct, die zouden er eigenlijk nog niet moeten staan. Komt later meer info over
Hey,
Bijzonder Materieel Haakarmbak - Logistiek.
Goedeavond
ik weet niet of het misschien mogelijk is dat de ademlucht ook onder de verzorgingeenheid kan komen
want in mijn regio waar ik woon valt de ademlucht verzorging namelijk ook onder de verzorging eenheid
het betreft regio 6
Goedeavond
ik weet niet of het misschien mogelijk is dat de ademlucht ook onder de verzorgingeenheid kan komen
want in mijn regio waar ik woon valt de ademlucht verzorging namelijk ook onder de verzorging eenheid
het betreft regio 6
ab(h) valt overal in principe onder logistiek
Wanneer ik haakarmbakken koop van de nieuwe update, telt hij deze op bij de voertuigen, en niet bij de haakarmbakken.
Wanneer ik haakarmbakken koop van de nieuwe update, telt hij deze op bij de voertuigen, en niet bij de haakarmbakken.
Klopt. Zag ik ook al. Is iig gemeld, even afwachten wanneer het gefixt is want we hebben best een lijstje
Het is mij opgevallen, dat bij gedetailleerde patiëntgegevens "MMT-Arts vereist:" en "Lifeliner vereist" apart genoemd worden.
Ik behandel deze altijd als gelijkwaardig (MMT-auto en Lifeliner).
Maar als ik dit zo zie vraag ik mij af of het wel voorkomt dat een MMT-auto niet voldoet en er een Lifeliner moet komen? (dat er bij eentje "Ja" staat en bij de ander "Nee").
Bij welke inzet(ten) is dat dan het geval?
Vraag me wel af, welke voertuigen/haakarmbakken zijn er nou nodig bij een inzet met de VZ en AH. zijn alleen de haakarmen nodig of is het een combinatie van haakarm en DB. wat is de functie van de logistiek voertuig onder het kopje overige voertuigen
Vraag me wel af, welke voertuigen/haakarmbakken zijn er nou nodig bij een inzet met de VZ en AH. zijn alleen de haakarmen nodig of is het een combinatie van haakarm en DB. wat is de functie van de logistiek voertuig onder het kopje overige voertuigen
Eigenlijk heb je alleen maar AH en VZ nodig, de haakarmbakken zijn als vervanger om het realistisch te houden. De logistiek voertuigen werken op dit moment nog niet. Daar komt later meer info over