Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Middencomplexe ambulances beginnen nu idd op steeds meer plekken te verschijnen.
    Op de achtergrond zijn wij aan het kijken hoe we dit het beste tot zijn recht kunnen laten komen in het spel.

    Momenteel zit er nog geen Middencomplexe ambulance in het spel.


    Nu durf ik zo niet direct te zeggen wat de inzet criteria zijn voor dit type ambulance. Maar ik kan me voorstellen dat we mogelijk al meldingen hebben die aan de criteria voldoen.

  • Goedemiddag


    Ik kom nu dagelijks op de snelweg ambulances tegen met een xx-20x nummer wat staat voor Middencomplexe zorg; als voorbeeld in Groningen de 01-201 t/m 01-207


    Zijn er ook al meldingen in het spel voor deze tak van zorg of gaan die er nog komen?

    De meeste van de ritten die deze voertuigen rijden zijn gewoon besteld vervoer, hetzelfde als de 400 serie dus. Ik heb ze dan ook gewoon als zorgambulance in het spel zitten.

  • Middencomplexe ambulances beginnen nu idd op steeds meer plekken te verschijnen.
    Op de achtergrond zijn wij aan het kijken hoe we dit het beste tot zijn recht kunnen laten komen in het spel.

    Momenteel zit er nog geen Middencomplexe ambulance in het spel.


    Nu durf ik zo niet direct te zeggen wat de inzet criteria zijn voor dit type ambulance. Maar ik kan me voorstellen dat we mogelijk al meldingen hebben die aan de criteria voldoen.

    Helder! Ben benieuwd wat voor oplossing er komt want het is toch een nieuw stukje zorg wat is toegevoegd, als de meldingen her en der aangepast kunnen worden is dat alleen maar goed met het type ambulance erbij; desnoods met speciale opleiding

  • Ben nog ff snel gaan kijken en onderzoeken.
    Ik zie nu idd dat er verschillen zijn.
    Zojuist nog snel contact gehad met de laatste van de ontwikkelaar die nog online was voor zijn weekend.

    Er is voor de grotere spelers idd iets mis gegaan. Dit is verhopen. En deze spelers zullen morgen extra taken hebben om het weer recht te trekken.

    Dank je wel.

    Wilde net een screenshot gaan maken toen ik je tweede bericht las. (soms reageer ik te snel....)


    Maar wel leuk dat ik volgens het spel een grote speler ben. Mijn dag kan niet meer stuk...:thumbsup:

  • Dank je wel.

    Wilde net een screenshot gaan maken toen ik je tweede bericht las. (soms reageer ik te snel....)


    Maar wel leuk dat ik volgens het spel een grote speler ben. Mijn dag kan niet meer stuk...:thumbsup:

    Ja het keerpunt tussen "kleine" en "grote" spelers in het spel zit volgens mij bij de rang Hoofdcommandeur (500.000.000 Credits)

  • Ja het keerpunt tussen "kleine" en "grote" spelers in het spel zit volgens mij bij de rang Hoofdcommandeur (500.000.000 Credits)

    Dank je wel voor de uitleg.


    Zonder weer als vervelend over te willen komen, maar de extra meldingen zijn bij mij in ieder geval niet verschenen. Ik heb vandaag alleen de opdracht om 100 meldingen te doen.

  • Dank je wel voor de uitleg.


    Zonder weer als vervelend over te willen komen, maar de extra meldingen zijn bij mij in ieder geval niet verschenen. Ik heb vandaag alleen de opdracht om 100 meldingen te doen.

    Zijn er ook geen extra gekomen na het afhandelen van de melding dat ze aan de ketting zijn toegevoegd.


    Ik ben hier in huis de enige met een account. Dus kan zelf moeilijk controleren of mijn taken overeen komen met die van een kleinere speler.

  • Helder! Ben benieuwd wat voor oplossing er komt want het is toch een nieuw stukje zorg wat is toegevoegd, als de meldingen her en der aangepast kunnen worden is dat alleen maar goed met het type ambulance erbij; desnoods met speciale opleiding

    Laag-en midden-complexe zorg is geen "nieuw stukje zorg wat is toegevoegd".


    Laag-en midden-complexe zorg werd voorheen uitgevoerd door de zogeheten "B-ambulances" en "A-ambulances".

    Het verschil tussen de B busjes en de A busjes zat in de complexiteit van zorg;

    Historisch gezien deden B busjes "BLS" of "Basic Life Support" (maw; laag-en midden complexe zorg) en A busjes deden "ALS" of "Advanced Life Support" (maw; hoog complexe zorg).


    Nu is de complexiteit van zorg hetzelfde, maar hebben de busjes andere namen.

    Het onderscheid tussen laag-en midden complex is gemaakt zodat ook verzorgenden IG (zoek maar op wat die functie is) kunnen solliciteren op de laag complexe zorgambulance, waarmee de ambulancediensten de groep mogelijke medewerkers kunnen vergroten en dus meer ambulances op straat kunnen houden.

  • Zijn er ook geen extra gekomen na het afhandelen van de melding dat ze aan de ketting zijn toegevoegd.


    Ik ben hier in huis de enige met een account. Dus kan zelf moeilijk controleren of mijn taken overeen komen met die van een kleinere speler.

    Uiteindelijk wel door dat ik na de meldingen nog extra missies kreeg, Dus excuus voor het vragen.

  • Ik had een korte vraag: Ik heb op een kazerne de uitbreiding voor vliegtuigbestrijding. Nu kan je dan crashtenders kopen. Die zouden schuim moeten kunnen gebruiken. Moet je dan ook nog de uitbreiding schuim hebben of zit dit bij de Crashtenders er automatisch bij?

  • Ik had een korte vraag: Ik heb op een kazerne de uitbreiding voor vliegtuigbestrijding. Nu kan je dan crashtenders kopen. Die zouden schuim moeten kunnen gebruiken. Moet je dan ook nog de uitbreiding schuim hebben of zit dit bij de Crashtenders er automatisch bij?

    De crashtenders zelf tellen meteen mee voor het schuim. Om meldingen met schuim te krijgen heb je wel de schuim uitbreiding nodig.

  • Hallo allemaal!

    Heel vroeger eens gespeeld, lang niet gespeeld en van de week een nieuw account gemaakt en fanatiek aan het spelen.
    Het enige dat ik me afvraag, ik heb een hoop sneltoetsen gevonden. Maar is er ook een sneltoets om de prio te wijzigen?

    De sneltoetsen van het spel zelf staan hier: Sneltoetsen

    Daarnaast bieden diverse scripts sneltoetsen, waaronder mijn eigen script bundel: Scripts-MKS en dan heb je nog LSSM V4 die diverse sneltoetsen heeft die allemaal instelbaar zijn, waaronder de prio wijzigen: LSSM-V4 (de docs zijn nog niet gemaakt voor welke sneltoetsen beschikbaar zijn)


    Voor het wijzigen van de prio is er geen sneltoetsbeschikbaar. En voor jouw informatie: dit wijzigen heeft geen effect op hoeveel credits je ontvangt. Het is er alleen voor het realisme van spelers die dat willen gebruiken.