Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • is er nog nieuws over het verplaatsen van MUG/MMT voertuigen? Want op dit moment kan ik, door de beperkingen die er zijn op de voertuigen, wel veel helikopters aankopen maar geen enkel MMT voertuig... wat niet echt realistisch is natuurlijk. Ik weet dat dit veel meer gebeurd met Belgische spelers dan met Nederlandse spelers.

  • Dag allen,


    Ik heb de uitbreiding gedaan voor de BB en daarbij krijg je 6 nieuwe parkeerplekken op je hoofdbureau.

    Ik heb alleen een probleem (of ik heb iets gemist) ik kan niet van alle nieuwe voertuigen 2 kopen...

    Het laat me niet een extra vw-bb kopen als ik al 2x een bb-a en andersom net zo..


    Iemand die mij 't ff kan uitleggen?😅

  • Zoals bij de update aangegevens heb je 6 parkeerplaatsen:

    - 3 voor de DAT-NH

    - 3 voor de Vrachtwagen of aanhanger

  • Je kan in totaal 3 paardenvoertuigen kopen, dus 1,2 of 3 vrachtwagens en 3,2 of 1 aanhangers, afhankelijk van wat je al hebt. De NH kan je er standaard 3 van kopen

  • Vraagje,


    Ik heb een aantal gebouwen ondergebracht (Kustredding België) die ik enkel in de zomer zou gebruiken. Dus die genereren geen inzetten meer. Maar de voertuigen blijven beschikbaar voor inzet. Is er een snelle manier om ook de voertuigen niet inzetbaar te maken ?


    Nu zou ik in ieder gebouw het voertuig in status 6 moeten gaan plaatsen.

  • Vraag: Ik kan me herinneren dat er een tijdje geleden een discussie was over het delen van credits met andere spelers. Dit werd toen resoluut door het GT afgewezen vanwege mogelijk in de hand werken van valsspelen. Nu zie ik bij toeval als ik op de naam van een teamlid klik dat ik een cadeau naar diegene kan versturen in de vorm van coins. Met coins kan je ook van alles aanschaffen in het spel of zelfs versnellen (denk aan opleidingen/uitbreidingen). Werkt deze vorm van "een cadeau versturen" dan ook geen mogelijk valsspelen in de hand? Wat denkt het GT hiervan? Ik vind het op zijn minst opmerkelijk, maar misschien til ik er wel te zwaar aan en zit hier een andere reden achter.

  • Vraag: Ik kan me herinneren dat er een tijdje geleden een discussie was over het delen van credits met andere spelers. Dit werd toen resoluut door het GT afgewezen vanwege mogelijk in de hand werken van valsspelen. Nu zie ik bij toeval als ik op de naam van een teamlid klik dat ik een cadeau naar diegene kan versturen in de vorm van coins. Met coins kan je ook van alles aanschaffen in het spel of zelfs versnellen (denk aan opleidingen/uitbreidingen). Werkt deze vorm van "een cadeau versturen" dan ook geen mogelijk valsspelen in de hand? Wat denkt het GT hiervan? Ik vind het op zijn minst opmerkelijk, maar misschien til ik er wel te zwaar aan en zit hier een andere reden achter.

    Hier verdient de ontwikkelaar aan, en je kan alleen gekochte coins schenken, niet gratis ontvangen coins.

  • Het is weer guur en koud dus het herfstevent is gestart.
    Nu blijkt dat ik maar 1 herfstopdracht heb (voltooi 42 herfstmissies)

    Mijn vrouw heeft echter ook andere opdrachten zoals ambulancepost uitbreiden.

    Omdat er in totaal in 1 week aardig wat missies moeten voltooid worden, vind ik het vreemd dat ik die opdrachten niet heb. Zo is het dus onmogelijk op de eindbeloning te halen.


    Klopt het dat er verschil inzit tussen de spelers of is het een fout dat deze missies bij mij niet verschijnen?

  • Als eerste dacht ik wat hebben we over kleding te mopperen maar na het lezen gaat het over de kleuren.8o


    Het heeft er mee te maken met hoe lang geleden het is dat iemand online is geweest.

    Ik dacht uit mijn hoofd dat blauw was dat iemand tussen de 7- 30 dagen niet online was geweest
    geel is dat iemand tussen de 30- 60 dagen online is geweest

    Rood is iemand die al meer dan 60 dagen niet online is geweest

  • Klopt als een brandweerwagen.


    Groen: Online

    Grijs: afgelopen 7 dagen voor het laatst online

    Blauw: afgelopen 30 dagen voor het laatst online

    Geel: afgelopen 60 dagen voor het laatst online

    Rood: >60 dagen voor het laatst online

  • Het is weer guur en koud dus het herfstevent is gestart.
    Nu blijkt dat ik maar 1 herfstopdracht heb (voltooi 42 herfstmissies)

    Mijn vrouw heeft echter ook andere opdrachten zoals ambulancepost uitbreiden.

    Omdat er in totaal in 1 week aardig wat missies moeten voltooid worden, vind ik het vreemd dat ik die opdrachten niet heb. Zo is het dus onmogelijk op de eindbeloning te halen.


    Klopt het dat er verschil inzit tussen de spelers of is het een fout dat deze missies bij mij niet verschijnen?

    Zeker dat dat herfst taken zijn. Of zijn dat weekend taken

  • Ben nog ff snel gaan kijken en onderzoeken.
    Ik zie nu idd dat er verschillen zijn.
    Zojuist nog snel contact gehad met de laatste van de ontwikkelaar die nog online was voor zijn weekend.

    Er is voor de grotere spelers idd iets mis gegaan. Dit is verhopen. En deze spelers zullen morgen extra taken hebben om het weer recht te trekken.