Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Hallo,

    Ik ben hier nieuw op de forum. Ik heb in het team waar ik inzit al gevraagd maar de hoofdpersoon stuurde mij naar jullie.


    Ik heb een P geplaatst met stadion en ik heb 2 Hoofdbureau en bereden politie vrachtwagen met het personeel erbij. Maar ik krijg totaal geen meldingen hiervoor. Zou iemand mij er mee kunnen helpen. Alvast bedankt.


    Marcel

  • Het kan een tijd duren voordat je de meldingen krijgt. Je zou de volgende dingen kunnen controleren:

    • Staat de uitbreiding op beschikbaar;
    • Staat de melding die je bedoelt groen in de lijst met mogelijke incidenten;
      • Indien nee, controleer dan of je ook de andere benodigde uitbreidingen hebt en of die ook op beschikbaar staan;
      • Indien ja, dan zul je eigenlijk gewoon moeten wachten op de melding tot die komt;
  • Hallo allemaal,


    Ik heb bij de Eemshaven een KNRM post geplaatst, dit heb ik enkele weken gelden al gedaan. Ik heb hiervoor meldkamer Noord a,ls meldkamer toegewezen.

    Maar nu ik deze post al enkele weken heb, valt het mij op dat ik geen enkele melding in het pel krijg voor bv. drenkelingen of schipbreuk of schip in nood of zwmmer in nood waarvoor ik de voertuig/boot voor kan toepassen.


    Hoe zit dit?


    De instelling zijn als volgt:







  • De meldingen die je kan krijgen voor deze voertuigen staan in de lijst met mogelijke incidenten.

    Als je daar zoekt naar meldingen waar in de kolom Vereisten de post Waterreddingspost staat kan je zien welke vereisten er voor die meldingen zijn.

    Als die meldingen groen zijn, voldoe je aan de vereisten van de meldingen en zul je moeten wachten tot ze komen.

    Zijn ze niet groen, kijk dan of je alle andere benodigde posten en uitbreidingen hebt en deze op beschikbaar staan.


    De generatie kan een tijdje duren afhankelijk van hoeveel waterreddingsposten je hebt en hoeveel andere posten je hebt (brandweer/politie/waterongevallenuitbreiding/ambulance/hoofdbureau)


    Daarnaast zijn er POI nodig om deze meldingen te genereren. Afhankelijk van de locatie zullen andere spelers deze al geplaatst hebben, maar je kan ook altijd zelf proberen om ze te plaatsen.

  • Ik heb een Hoofdmeldkamer 112-België dan zijn de meerdere provincies ook opgedeeld in meldkamers.


    Nu heb ik gemerkt als ik alles onderbreng in 1 meldkamer dat ik veel grote meldingen krijg.


    Als ik per provincie op deel worden het eerder kleine meldingen. Voor iedere provincies is de lijst beschikbare meldingen 'Groen'.


    Iemand een idee waarom dit gebeurd ?

  • Nee, dat kan niet. Gebouwcomplexen zijn mogelijk tussen kleine posten onderling (3 posten koppelen) of grote posten onderling (5 posten aan elkaar koppelen).

    Verdere voordelen van de gebouwcomplexen zijn hier te vinden: Gebouwencomplex'


    VWS is in het spel niets anders dan een kleine post, dus als je ambulance wilt verplaatsen kan je dat op de normale manier doen. Er zit verder geen functie in het spel voor VWS.

  • Nee, dat kan niet. Gebouwcomplexen zijn mogelijk tussen kleine posten onderling (3 posten koppelen) of grote posten onderling (5 posten aan elkaar koppelen).

    Verdere voordelen van de gebouwcomplexen zijn hier te vinden: Gebouwencomplex'


    VWS is in het spel niets anders dan een kleine post, dus als je ambulance wilt verplaatsen kan je dat op de normale manier doen. Er zit verder geen functie in het spel voor VWS.

    Dankjewel voor je uitgebreide antwoord!!

  • Even een vraag. Een teamgenoot van mij speelt alleen op zijn telefoon, dus graag een antwoord waar hij het volgende kan vinden.


    Hij kan niet de gebouwen van teamleden zien. Dus ik zei tegen hem, als je naar team ga krijg je een lijstje met opties en dan heb je onderaan het eerste gedeelte het kopje "Gebouwen van teamleden: Aan/Uit" dit ook met een foto gestuurd, maar hij heeft in zijn lijstje alles staan wat ik heb staan behalve deze, "Aanmeldingen:0" is bij hem de laatste.

    Kan het zijn dat het ergens anders te vinden is tegenwoordig?

  • Even een vraag. Een teamgenoot van mij speelt alleen op zijn telefoon, dus graag een antwoord waar hij het volgende kan vinden.


    Hij kan niet de gebouwen van teamleden zien. Dus ik zei tegen hem, als je naar team ga krijg je een lijstje met opties en dan heb je onderaan het eerste gedeelte het kopje "Gebouwen van teamleden: Aan/Uit" dit ook met een foto gestuurd, maar hij heeft in zijn lijstje alles staan wat ik heb staan behalve deze, "Aanmeldingen:0" is bij hem de laatste.

    Kan het zijn dat het ergens anders te vinden is tegenwoordig?

    De filters staan rechtsboven op de kaart. De knop voor teamgebouwen die jij bedoelt is al heel lang geleden weggehaald uit het spel.


    De oude versie van het spel bevat deze filters op de kaart niet. Deze app is helaas nog te vinden in de app stores, maar wordt niet meer geüpdatet.


    De nieuwe versies van de app staat in de naam Brandweer of politie. Zie bijgaand facebookbericht voor de links naar de juiste apps:

    Facebookbericht nieuwe apps

  • Ok, ik speel inderdaad dan nog op de oude app (heb inderdaad vanaf de corona niet meer gespeeld, nog maar sinds kort weer verder gegaan.

    Maar hoe kan je dan tegenwoordig de optie aan zetten om de gebouwen van andere spelers en het team te zien?

  • Verschillende events kun je zelf inschatten aangezien die jaarlijks terug komen.

    De nieuwe worden op de start zelf pas bekend gemaakt.
    Zelfs wij als gameteam weten soms pas een paar dagen tot een dag vooraf wat er gaat komen. (Als XY het niet vergeet te vermelden.)

    Dingen die wij zelf aandragen moeten we ook zelf achteraan blijven zitten om de juiste info te krijgen.


    Dus eigenlijk op je vraag. Ja/Nee. Bij XY is een agenda met wat ze van plan zijn. Maar nee deze is niet voor spelers beschikbaar.

    Mocht deze agenda voor het gameteam beschikbaar zijn hebben wij ook besloten deze niet openbaar te houden. Dit haalt inderdaad zoals ook hierboven aangegeven het verrassingselement weg.

    Dit is hetzelfde als bij de inzetmaandag. Mensen weten dat er nieuwe meldingen komen, maar weten (tot zover ze niet voor de eerste spieken) wat er gaat komen.
    Wij hebben tot eind oktober de planning liggen. Maar ook deze delen we niet om de verrassing er zo veel als mogelijk in te houden voor de spelers.

  • Ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen en was maar gewoon een vraag. In andere games worden events vaker aangekondigd om dan meer spelers te activeren en natuurlijk ook extra inkomsten binnen te halen ik was gewoon ff benieuwd of het hier ook het geval is/was. Maar bedankt voor jullie reacties.