Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Vraagje, nav het bericht op facebook over de gewijzigde ratio voor MMT standplaatsten/voertuigen/heli's heb ik de vraag: vallen de MMT-standplaatsen zelf ook onder de term ambulance-gebouw of zijn dit alleen de ambulance standplaatsen en de VWS locaties ?? In de meldkamer statistiek staat een MMT-standplaats namelijk tekstueel vermeld als "ambulance MMT-standplaats".... Met andere woorden, tellen de MMT-standplaatsen mee in het totaal van ambulance gebouwen?


    1. Je kan een MMT-standplaats kopen per 10 ambulance-gebouwen (was 25)

    2. Je kan een MMT-voertuig (grondgebonden) kopen per 10 ambulance-gebouwen

    3. Je kan een MMT-helikopter kopen per 25 gebouwen (alle gebouwen)

  • Ambulance standplaatsen zijn:

    - Stanplaatsen;

    - VWS-posten;

    - Ambulance uitbreidingen op de kazerne.


    Nou heb ik wel nog een vraag. Die 10 ambulance gebouwen bij een standplaats kloppen volgens mij niet. Dit was 25 normale gebouwen, maar ik kan nog steeds MMT-standplaatsen bouwen, terwijl ik echt niet zo veel ambulance standplaatsen heb.

  • Ik krijg steeds vaker meldingen met een poi op onlogische plekken.
    Nu weet ik dat er eerst een controle functie was, maar dat deze al een tijdje weg is.
    Ik heb eerlijk gezegt geen in om zelf POI's te gaan plaatsen. Maar heb ook geen zin in een vliegtuigcrash midden in de stad. (Kan wel, maar dan mogen de benodigd heden fors omhoog :P)

    Is er toevallig iets bekend of er een controle terug gaat komen, of een andere manier om de POI's duidelijk te kunnen krijgen.
    Ik denk dat als er een controle functie is en iedereen van zijn plaats alles (of een deel natuurlijk, aangezien er ook wel meerdere spelers per plaats kunnen zijn) controleert. dan heb je spoedig kloppende openbare POI.

    Hopelijk heeft iemand meer info over de stand rondom deze zaken.

  • Vraagje, nav het bericht op facebook over de gewijzigde ratio voor MMT standplaatsten/voertuigen/heli's heb ik de vraag: vallen de MMT-standplaatsen zelf ook onder de term ambulance-gebouw of zijn dit alleen de ambulance standplaatsen en de VWS locaties ?? In de meldkamer statistiek staat een MMT-standplaats namelijk tekstueel vermeld als "ambulance MMT-standplaats".... Met andere woorden, tellen de MMT-standplaatsen mee in het totaal van ambulance gebouwen?


    1. Je kan een MMT-standplaats kopen per 10 ambulance-gebouwen (was 25)

    2. Je kan een MMT-voertuig (grondgebonden) kopen per 10 ambulance-gebouwen

    3. Je kan een MMT-helikopter kopen per 25 gebouwen (alle gebouwen)

    Nu maar hopen dat de MMT meldingen dan ook flink zijn gedaald.

  • Waarom is de aflooptijd van de melding Auto tankstation ingereden zo lang tov alle andere meldingen? Heb hem net gehad met een aflooptijd van zeker driekwartier. Is dat bewust? Toen ik het dubbele aan voertuigen stuurde dook de tijd onder de 10 minuten.


    Daar verder op bordurend vind ik de verdienste van net geen 3k totaal niet in verhouding staan voor hoe lang het duurt.

  • Waarom is de aflooptijd van de melding Auto tankstation ingereden zo lang tov alle andere meldingen? Heb hem net gehad met een aflooptijd van zeker driekwartier. Is dat bewust? Toen ik het dubbele aan voertuigen stuurde dook de tijd onder de 10 minuten.


    Daar verder op bordurend vind ik de verdienste van net geen 3k totaal niet in verhouding staan voor hoe lang het duurt.

    TS extra sturen helpt daarvoor. Er zijn wel meer meldingen die zo lang of nog langer duren als je de TS niet vol hebt/kleine TS'en stuurt.

  • TS extra sturen helpt daarvoor. Er zijn wel meer meldingen die zo lang of nog langer duren als je de TS niet vol hebt/kleine TS'en stuurt.

    Ik heb voldaan aan de eisen van benodigde voertuigen volgens de melding. Dat ging als volgt:


    1 ts (6 personen)
    1 HV (2 personen)

    1 ovd (1 persoon)

    3 ambulances (6 personen)

    1 ovdg (1 persoon)

    2 noodhulp (4 personen)


    Pas toen ik het dubbele aan brandweer stuurde nam de melding met 75% aan tijd af.

  • Alleen de TS'en hebben nut om extra te sturen. Dit is wel bij meer meldingen zo dat ze niet nodig zijn om de melding afgerond te krijgen, maar wel om het sneller geblust/opgelost te krijgen.

  • Alleen de TS'en hebben nut om extra te sturen. Dit is wel bij meer meldingen zo dat ze niet nodig zijn om de melding afgerond te krijgen, maar wel om het sneller geblust/opgelost te krijgen.

    hoi geldt dat ook voor noodhulp voertuigen bij politie meldingen, dat van meer TSsen, dus als ik meer noodhulp stuur gaat het dan sneller?

  • Ik ben al een tijdje bezig om duidelijk te krijgen welke lifeliner nu waar staat.
    Ik heb de 4 locaties (Vu, Rotterdam, volkel, eelde).
    Alleen qua registraties van de heli's heb ik nog niet echt een goed overzicht kunnen vinden. Iemand deze in bezit?

  • Bedankt voor de link.


    Misschien handig om ook een overzicht te plaatsen bij roepnummer overzichten.

    Alleen dan mogen die oude heli's (EMS en MMT) er uit.

    Klopt het overigens dat ELP en ULP te koop staan en dus uit de vloot zullen verdwijnen?

  • ???


    Ik volg het even niet.


    Excuses voor mijn vorige bericht...


    Dit Forum had zojuist blijkbaar besloten om alle Administratoren en Moderatoren te blokkeren uit dit specifieke topic.

    In een poging de toegang terug te krijgen plaatste ik per ongeluk een bericht, die ik vervolgens niet meer kon verwijderen, omdat ik dus geen toegang had :/

  • POI: Verzorgingsplaats (Snelweg).


    Leuk een nieuwe POI. Maar wordt het bereik van de Opkomst en Hoofdbureau's ook vergroot, aangezien 85% van de verzorgingsplaatsen (Snelweg) "in the middle of nowhere" liggen? Of is het de bedoeling dat wij bij elke POI ook een Opkomst of HB bouwen? Anders is deze POI beetje nutteloos volgens mij.

  • POI: Verzorgingsplaats (Snelweg).


    Leuk een nieuwe POI. Maar wordt het bereik van de Opkomst en Hoofdbureau's ook vergroot, aangezien 85% van de verzorgingsplaatsen (Snelweg) "in the middle of nowhere" liggen? Of is het de bedoeling dat wij bij elke POI ook een Opkomst of HB bouwen? Anders is deze POI beetje nutteloos volgens mij.


    ohoh...

    Ik heb toch een kleine tip voor je:



    Kan je niet is een keer positief doen tegen deze vrijwilligers?

    Kan je niet is 1x respect hebben voor het werk dat ze verzetten, zonder hiervoor 1eurocent te ontvangen?

    Kan jij het waarderen als je heel veel vrije tijd ergens in stopt en dan afgezeken te worden?

    Ik denk niet dat je daar zelf gelukkig van wordt!


    Daarnaast...

    Ga is verder zoeken op de kaart der Nederlanden, verwijs je graag door naar Google Maps....

    Hier zijn genoeg plekken te vinden waar een politie bureau dichtbij een parkeerplaats langs de snelweg staat.



    Tip van de dag, voor je.:

    Doe is normaal tegen het gameteam, en bouw de POI's de meldingen komen vanzelf ;)

  • 112 opa zegt alleen wat hij heeft "ontdekt". Er is niks tegen de ontwikkelaars of het Nederlandse game team gericht qua negatieve invloed.

    Ik vind jouw reactie een beetje overdreven MoneyMalibu en misschien is 112 opa er nu ook wel achter gekomen dat zijn percentage niet helemaal klopt.