Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • je kan toch gewoon een voertuig aanklikken met een plaatje en dan klikken op voertuigafbeelding gebruiken voor alle voertuigen van dit type.

  • je kan toch gewoon een voertuig aanklikken met een plaatje en dan klikken op voertuigafbeelding gebruiken voor alle voertuigen van dit type.

    Dan zal ik nog als meer dan 50 verschillende voertuigen een plaatje moeten aanklikken en dan nog een keer er naar toe gaan om ''Foto voor alle voertuigen van het zelfde type gebruiken'' aan te klicken. Kan er gewoon niet een makkelijkere manier gemaakt worden om alle afbeeldingen in 1x te verwijderen en een nieuwe afbeelding aan toe te voegen???

  • kunnen de waterongevallenmeldingen niet wat meer opleveren? je koopt een waterongevallen parkeerplaats van 400.000 credits, 2 parkeerplaatsen van 100.000 credits een wo en een woa, dan krijg je meldingen van hooguit 3000 credits, kan dit niet meer opleveren?

  • @piet als je meer waterongevallen uitbreidingen bouwt krijg je er ook grotere meldingen van. Bij 4 waterongevallen uitbreidingen krijg je ook meldingen van rond de 5000 credits

  • Geen idee of deze vraag als is gesteld, maar hierbij:


    Is het mogelijk om bij ziekenhuizen iets van een timer te zetten om aan te geven hoelang het nog duurt voor er een patient wordt ontslagen?
    Zoiets als bij opleidingen en uitbouwen bijvoorbeeld.


    Zo kan je zien hoelang het nog duurt voor er weer ruimte komt om een patient te ontslaan, indien het ziekenhuis vol ligt.

  • elk uur wordt er een patiënt uit het ziekenhuis ontslagen, dit gebeurt rond het hele uur.


    Dit kan je niet zelf aanpassen

  • Ik weet niet of deze vraag al eens is gesteld maar kunnen jullie bij de handleidingen de handleiding van wat moet ik kopen aanpassen, ik loop tegen het probleem dat de gehele AT er nog niet bij staat en het zou fijn zijn als per uitbreiding erbij zou staan hoeveel parkeerplaatsen vrijkomen en dus hoeveel mensen opgeleid moeten worden voor hoeveel auto's. Want bijvoorbeeld de levende haven heeft 4 auto's met ieder max. 2 personen in de auto dus 8 opgeleide mensen. Het zou fijn zijn als dat ergens terug te vinden is.


    Voor de rest een top spel en geniet enorm van het spelen ervan!
    Groeten Kevin

  • Goedemorgen Kevin,


    Wij zijn momenteel nog druk bezig met het bijwerken van verschillende zaken.
    Ook de Wiki/Blog valt hieronder. Alleen heeft deze een lagere prioriteit dan het spel zelf.


    Voor het aantal personen in een voertuig kun je deze pagina van de blog gebruiken:
    https://blog.meldkamerspel.com…overzicht/voertuigkosten/


    Het aantal auto's wat mogelijk is zal idd iets zijn waar we naar kunnen kijken.
    De enige die een verplicht aantal hebben als sectie zijn momenteel ME en AT.


    Voor ME is dat:
    3x Flex (4-8 personen)
    1x Commando (1-3 personen)


    Voor AT is dat:
    4x Operator (2-4 personen)
    1x Materiaal (1-2 personen)
    1x Commando (1-2 personen)



    Hoop dat je er nu alvast mee vooruit kunt


    je kunt ook bij je profiel kiezen welke voertuigenverzameling je gebruikt, daarmee zullen alle voertuigen in een keer een andere verzameling krijgen.

    Klopt, maar wanneer je een voertuig individueel wijzigt zal deze de verzameling overschrijven.

  • Bedankt hier ben ik al een heel eind mee geholpen, het grootste probleem was dat ik niet wist hoeveel voertuigen er nodig waren en dat een aantal updates er nog niet in stonden.
    Ik snap dat het niet de hoogste prioriteit heeft, maar het zou toch fijn zijn als de wiki/blog zo nu en dan wordt bijgewerkt na updates. Maar ik snap dat jullie het druk hebben en het belangrijkste is inderdaad het spel zelf!

  • Een AFO/OSC geldt alleen als AFO/OSC en kan niet worden ingezet als OvD.
    Andersom ook niet: een OvD kan niet worden ingezet als AFO/OSC.



    Wat betreft de HOvD-B: Deze wordt zowel als HOvD-B als OvD-B gerekend ter plaatse (Dubbelfunctie).
    Dus als je een HOvD-B stuurt naar een inzet met 3 benodigde OvD-B's en 1 HOvD-B, heb je nog maar 2 OvD-B's nodig.