Ik denk dat dat aan jouw browser ligt, want bij mij werkt het wel gewoon
Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!
-
-
-
Is inderdaad browser afhankelijk. Ik had het laatst ook getest. en in de ene browser kreeg ik hem wel te zien, en tegelijkertijd in een andere niet.
-
Goedemiddag,
Elke maandag volgt er een nieuwe inzet of worden er inzetten aangepast. Hartelijk dank ervoor.
Vandaag stond er een klein foutje in de blog. Zie de bijlage
Er worden namelijk twee verschillende data gebruikt. 19 en 26 augustus. Verder dank voor het werk wat overal ingestopt wordt!
-
Ik maak gebruik van mijn eigen afbeeldingen voor inzetten. Nu zag ik iets wat ik niet begrijp.
https://prnt.sc/I41b34RuJOG4 Zo ziet de melding er op de kaart uit. (deze afbeelding heb ik eerst gebruikt)
Open ik de melding dan zie ik echter deze afbeelding. https://prnt.sc/cHozNlmkohOA
Heeft er misschien iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
-
Lukt bij mij wel. De lijsten moeten overigens wel weer eens bijgewerkt worden... maar dat is een ander verhaal
-
Is er in het spel ergens een overzicht van personeel met (en zonder) opleidingen per gebouw?
-
Is er in het spel ergens een overzicht van personeel met (en zonder) opleidingen per gebouw?
In je gebouwen.
Als je snel overzicht wilt in waar een AGS is opgeleid bijvoorbeeld, dan kan je altijd in je school de opleiding aanklikken, en dan staat er waar er hoeveel zijn opgeleid in de gebouwen.
-
Als je snel overzicht wilt in waar een AGS is opgeleid bijvoorbeeld, dan kan je altijd in je school de opleiding aanklikken, en dan staat er waar er hoeveel zijn opgeleid in de gebouwen.
Zo'n overzicht zoek ik dus, maar dat werkt niet met een team-school. Dan zul je eerst de opleiding moeten starten, terwijl mijn hoofddoel is het bepalen van welke opleiding te starten.
-
Ik had een vraag over het soort melding en hoe het telt voor je taken. Er is bijvoorbeeld de melding: zorg om welzijn. Dit is een politiemelding, maar deze kan veranderen in bijvoorbeeld een open botbreuk of een gevallen persoon. Dit zijn dan weer ambulance meldingen. Tel de inzet dan mee als je een x aantal politiemeldingen moet doen of vervalt het dan als je wijzigt?
-
Zo'n overzicht zoek ik dus, maar dat werkt niet met een team-school. Dan zul je eerst de opleiding moeten starten, terwijl mijn hoofddoel is het bepalen van welke opleiding te starten.
Zelf een school bouwen? Zo duur zijn die dingen niet...
-
Als ik een voertuig naar een incident verder weg wil laten rijden is die niet zichtbaar bij de beschikbare eenheden. Dit heeft vast iets te maken met de afstanden of het verschil in meldkamer (bv voertuig van mk Noord-Nederland laten ondersteunen bij een incident in Midden Nederland. Wie weet waar ik dat kan terugvinden?
-
Als ik een voertuig naar een incident verder weg wil laten rijden is die niet zichtbaar bij de beschikbare eenheden. Dit heeft vast iets te maken met de afstanden of het verschil in meldkamer (bv voertuig van mk Noord-Nederland laten ondersteunen bij een incident in Midden Nederland. Wie weet waar ik dat kan terugvinden?
Check die even
Laatste is bij de instellingen van MKS (bereikbaar via je profiel) -
Dat lost het inderdaad op, bedankt!
-
Ik had een vraag over het soort melding en hoe het telt voor je taken. Er is bijvoorbeeld de melding: zorg om welzijn. Dit is een politiemelding, maar deze kan veranderen in bijvoorbeeld een open botbreuk of een gevallen persoon. Dit zijn dan weer ambulance meldingen. Tel de inzet dan mee als je een x aantal politiemeldingen moet doen of vervalt het dan als je wijzigt?
99% zeker dat hij uiteindelijk rekent met de missie die je echt afsluit. in jouw voorbeeld dus een ambu melding.
Als je niet wilt dat een melding veranderd, dan kan je dit uitzetten in je instellingen. -
Ik zie geen wijzigingen de afgelopen 24uur.
Heb je een specifieke melding waarbij dit is.
Het kan namelijk zijn dat dit een nog wat oudere melding is waar de MMT waarde nog een keer herzien moet worden.Ik heb er een gevonden. In het ergste geval heb je hierbij 10 MMT's nodig...
-
Dit zou idd een melding kunnen zijn waar we eens naar de mmt waarden kunnen kijken om die wat omlaag te zetten.
-
Ik weet niet of het al bekend is dat de GGB Mensen vervoerd naar het ziekenhuis
-
Ik weet niet of het al bekend is dat de GGB Mensen vervoerd naar het ziekenhuis
-
We hebben nu 3 weken achter elkaar dat de mijlpalen geüpdate zijn (brandweer-, politie- en ambulance-mijlpalen): Nieuwsberichten.
Maar ik kan nergens vinden wat de mijlpalen zijn.
Gebeurt er iets als je 100 politie-inzetten behaalt? Of moet je 20 brandweerkazernes bouwen?
Of wat zijn de mijlpalen?