hoi is er iemand die een acc van mks heeft en die niet gebruik
Waarom zou iemand die zijn acc niet meer gebruikt nog wel op het forum kijken?
hoi is er iemand die een acc van mks heeft en die niet gebruik
Waarom zou iemand die zijn acc niet meer gebruikt nog wel op het forum kijken?
Alles anzeigenKleine correctie op jouw correctie:
District NHN (NHN en Zaanstreek - Waterland) hebben twee busjes, de 10-833 en de 10-834. De laatste staat op Texel, niet op Purmerend. Op Texel is het team NHT+.
Purmerend heeft verder geen eigen NHT bus. (Sauce: ik ben zelf actief vrijwilliger bij district NHN).
En er is al veel omgenummerd, maar ze gaan weer omnummeren, dus als ik jullie was zou ik even wachten met lijsten maken.
Niet vervelend bedoeld, maar je zult dat toch nog eens goed na moeten vragen in NHN. De 11-831 staat in Purmerend inzetbaar als NHT-Voertuig. Enige uitzondering is als het heel kort geleden gewijzigd is, maar ik gok dat ik dat dan ook wel weet;-)
en die ik zou mogen hebben😜
Beste Niels.
Ook dit is niet toegestaan.
Lekker blijven klikken.
Na intern overleg hebben we besloten om deze opmerking voorlopig te schrappen, en de vraag of dat het overnemen van een account is toegestaan of verboden is, neer te leggen bij de ontwikkelaar.
De gebruikersovereenkomst is het niet zwart/wit in. En zijn punten waar het onder zou kunnen vallen, maar is niet 100% zeker in onze ogen.
Op de hulp pagina van de game staat wel dat het niet mag, maar dan zien wij dan graag duidelijk terug in de regels.
oke sorry maar hz wordt vervolgt want ik wist oprecht niet dat dit niet mocht
... want ik wist oprecht niet .......
Het is altijd handig om de helpteksten door te nemen. In dit geval zijn er verschillende opvattingen mogelijk, maar in de helpteksten staat dat het niet mag.
https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web
https://blog.meldkamerspel.com/
oke thx
Deze week hebben we de meldingen Brand Zomerkamp, Gevecht op markt, Aanrijding drive-In Bioscoop. (en nog een paar) Ik vroeg me af of deze bij het zomerevent horen want als ik kijk naar de extra informatie bij deze inzetten staat er geen einddatum bij.
Bij de Barbecue brand zie je die wel staan
Misschien zie ik iets over het hoofd...
Brand Zomerkamp gok ik wel. De rest niet verwacht ik
Bij welke meldingen is de micu nodig???
Bij welke meldingen is de micu nodig???
Melding 1103: https://www.meldkamerspel.com/einsaetze/1103
oke thx maar hoe krijg je die
en wat is de melding rendez-vous ambulance
oke thx maar hoe krijg je die
en wat is de melding rendez-vous ambulance
Thx🤣
Alles anzeigenDeze week hebben we de meldingen Brand Zomerkamp, Gevecht op markt, Aanrijding drive-In Bioscoop. (en nog een paar) Ik vroeg me af of deze bij het zomerevent horen want als ik kijk naar de extra informatie bij deze inzetten staat er geen einddatum bij.
Bij de Barbecue brand zie je die wel staan
Misschien zie ik iets over het hoofd...
Ze komen vanuit de ontwikkelaar. Wij hebben alleen de vertaling aangebracht. Maar volgens mij hoorde ze allemaal tot de zomer inzetten.
Einddatum kan altijd nog toegevoegd of weggehaald worden.
Klopt het dat XY weer aan de percentages met het MMT gerommeld heeft?
Ik heb vandaag al meerdere meldingen met 20 patiënten waarvan er soms 8-9 een MMT nodig hebben.
Ik zie geen wijzigingen de afgelopen 24uur.
Heb je een specifieke melding waarbij dit is.
Het kan namelijk zijn dat dit een nog wat oudere melding is waar de MMT waarde nog een keer herzien moet worden.
Ik zie geen wijzigingen de afgelopen 24uur.
Heb je een specifieke melding waarbij dit is.
Het kan namelijk zijn dat dit een nog wat oudere melding is waar de MMT waarde nog een keer herzien moet worden.
Het viel mij vanmiddag een paar keer op, als ik hem weer voorbij zie komen zal ik een even kijken of ik screenshots kan delen.