Probleem met grotere afbeeldingen uploaden op forum?

  • Wat ik bij mijn laatste paar tekeningen heb gemerkt is dat de kleine versies wel zichtbaar komen, maar de grotere versies moeten apart bekeken worden ofzo?
    Weet ni of dit aan mij ligt of aan t forum oid?


    https://prnt.sc/qu83y8

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Je bedoelt hier op het forum?
    Er lijken inderdaad problemen te zijn met de afbeeldingen die foutmeldingen geven of niet weergegeven willen worden.
    Ik zal kijken of ik iets kan vinden, of dat de ontwikkelaars er wat mee kunnen

  • Ik probeer een eigen avatar te uploaden, maar ook dat lukt niet.
    Het venster om het bestand te openen verschijnt wel en als ik met de muis op de knop 'upload' ga staan staat hier ook de bestandsnaam.
    Alleen komt hij niet online.
    Misschien heeft dit met elkaar te maken?

  • Ik probeer een eigen avatar te uploaden, maar ook dat lukt niet.
    Het venster om het bestand te openen verschijnt wel en als ik met de muis op de knop 'upload' ga staan staat hier ook de bestandsnaam.
    Alleen komt hij niet online.
    Misschien heeft dit met elkaar te maken?

    Hier heb ik ook bij veel foto's last van, maar niet bij allemaal. Gaat bij mij om het spel en niet het forum.

  • De ontwikkelaar heeft naar het probleem gekeken (hadden ze door de server problemen van het spel zelf nog niet eerder gedaan).


    Het probleem ligt bij de ontwikkelaar van de forum software. Er is een call gemaakt voor Xyrality en dan zal het probleem hopelijk binnenkort worden opgelost.

  • De ontwikkelaar heeft naar het probleem gekeken (hadden ze door de server problemen van het spel zelf nog niet eerder gedaan).


    Het probleem ligt bij de ontwikkelaar van de forum software. Er is een call gemaakt voor Xyrality en dan zal het probleem hopelijk binnenkort worden opgelost.

    Top! Dan worden alle afbeeldingen tenminste weer tegelijk zichtbaar! :D

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Cahjo

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Gesloten".