Super! Ik ga ze gebruiken! Heb je ook nog iets voor de Lifeliner standplaats of de scholen?

Gebouwiconen Simpel Design
- Woukaa
- Gesloten
-
-
Kun je ook 1 maken voor de politie heli standplaats schiphol (zulu)?
-
Ik was er al mee aan t stoeien geweest, maar sinterklaas hield me tegen...omdat zij vonden dat ze voorgingen...
ik ben er nog niet helemaal over uit, maar misschien is dit wat...
-
Ik was er al mee aan t stoeien geweest, maar sinterklaas hield me tegen...omdat zij vonden dat ze voorgingen...
ik ben er nog niet helemaal over uit, maar misschien is dit wat...
Misschien kun je van die heli een witte H maken, de naam geeft al aan dat het om ZULU gaat en die H geeft het weer dat het een heli plaats is.
-
die afbeeldingen die jij wil staan op de andere server, zal eens kijken waar ik ze gelaten heb
-
die afbeeldingen die jij wil staan op de andere server, zal eens kijken waar ik ze gelaten heb
Nee hoeft niet speciaal, maar ik dacht denk even met je mee
-
Op verzoek nog er een paar ugs in kleur abc bijgemaakt....
-
Erg leuke icoontjes. Komt er nog een plaatje van de MMT standplaat. Net zoiets als de politieheli standplaats maar dan bijvoorbeeld een gele helikopter?
-
Heb je ook al 1 voor de politie academie?
-
ik heb er heel veel alleen hier nog niet bijgewerkt
-
zijn die ergens te downloaden dan?
-
ik heb er heel veel alleen hier nog niet bijgewerkt
@Account Delete Zou je ze kunnen bijwerken? Ik vind ze echt super en gebruik ze voor al mijn gebouwen in Meldkamerspel.com! Echt netjes gemaakt en ziet er geel strak uit in het spel.
-
Ik stop er voorlopig mee dus hier heb je er nog een paar
t bestand was helaas te groot om hier neer te zetten dus via een omwegKlik hier om de laatste versie te downloaden
Belgie - Frankrijk - Nederland gebouw afbeeldingen
wel jammer dat je eerst een account aan moet maken om deze te kunnen bekijken
-
wel jammer dat je eerst een account aan moet maken om deze te kunnen bekijken
Account is niet nodig?
-
Account is niet nodig?
Klopt, dat is gewoon een reclameblok ("content can't be played" onderin)
@Djrally gewoon klikken op de plek die bij de zwarte peil staat...Data
-
@Account Delete het bestandje is niet te openen. Omdat ik niet het geschikte programma ervoor heb op mijn computer. Hoe kan dit? In een eerdere versie die je erop had gezet kon de iconen wel downloaden.
-
ik dacht al dat het aan mij lag ik krijg het ook niet open
-
-
Apart, gezien beide bestanden dezelfde extensie zijn...
Het is in ieder geval te openen met WinRAR, bij mij gewoon rechtermuis en dan 'Hier uitpakken'Data
Gelukt. Ik had de uitpaksoftware Winrar niet op mijn computer staan. Nu na installatie doet die het wel met opslaan van RAR bestanden.
-
Dit bericht verwijderd. Zie berichten van @Masterblaster.