Team event incidenten en in het team open gestelde incidenten niet te zien in het incidenten menu

  • Door teamleden in het team opengestelde incidenten en incidenten van een lopend team event zijn niet te zien in het incidenten menu. Hier geven de betreffende selectoren blokjes bovenin wel de aantallen incidenten in de betreffende categorie aan maar verschijnen daaronder als je hem op groen zet niet de bijbehorende incidenten. Zie bijgaande schermprint. Dit is platform onafhankelijk, zowel in de app op mijn ios ipad als via chrome op mijn android telefoon als via chrome op mijn HP laptop is het probleem het zelfde. Link naar mijn account: https://www.meldkamerspel.com/profile/85323

  • Hi hoi Chris206,
    Bedankt voor het melden van je fout! ik zal het melden in het team.


    excuses voor het ongemak!


    Graag zouden we willen weten of er meer mensen zijn die er last van hebben.

    Met vriendelijke Groet,


    Yoeri de Groote


    Gepensioneerd Teamlid van het Meldkamerspel.com GameTeam!

  • Hoi Chris,


    Zou je voor mij in je meldkamer onder het Instellingen tabblad willen kijken waar "Maximale afstand teammeldingen" op staat?
    Probeer deze eens op Geen Limiet te zetten en te kijken wat er dan gebeurt.


    Ik kan het topic niet terugvinden maar in het verleden is dit probleem hierdoor opgelost.


    Zeker gezien het op 3 apparaten niet werkt, en ook alleen bij jou niet, moet het iets met een instelling te maken hebben

  • Dank nog hiervoor, ik vermoed dat dit het probleem heeft opgelost, de afstand stond op 0. Nu op 600 gezet.
    Misschien als leerpunt om ergens in een uitleg document of pagina op te nemen, ik interpreteerde de instelling als het bereik van het gebied waarin groepsmeldingen die ik open zet te zien zijn. Maar uit deze exercitie leer ik dat de instelling juist andersom is, dus de maximum afstand vanuit mijzelf tot een door een teamlid open gestelde groepsmelding. Waarbij ik groepsmelding ook nog interpreteerde als een groepsevent dat ik actief zelf aanmaak, ipv een via de generering van het systeem tot stand gekomen iets. Mogelijk bekend maar zo zie je maar hoe dingen ook anders geinterpreteerd kunnen worden.

  • Fijn dat het opgelost is.


    Binnen ons team hebben we al besproken dat we de tutorials voor beginnende spelers, alsook de uitleg voor bestaande spelers, in de toekomst willen herzien en mogelijk verbeteren.
    Een overzicht van alle instellingen zou hier prima in opgenomen kunnen worden denk ik, dus bedankt voor de tip :thumbup: