Ze zijn onderhoud aan de server aan het doen
SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar
-
bkluivingh -
2 januari 2020 om 12:35 -
De discussie is opgelost
-
-
klopt je kunt nu gewoon weer spelen
-
Ben ik de enige bij wie de server niet werkt
3 berichten boven jouw bericht staat een mooi bericht van het GT....
-
- Officiële bijdrage
Onze excuses voor de recente serverproblemen
Beste spelers,
We willen ons oprecht verontschuldigen voor de serverproblemen die je game-ervaring de afgelopen week hebben beïnvloed. We hebben het probleem opgelost en zijn ervan overtuigd dat de game nu soepel zal draaien. Mocht je toch nog problemen ondervinden, neem dan gerust contact met ons op via de reacties of de supportafdeling.
Als blijk van waardering voor je geduld en begrip bieden we elke speler 10 gratis Coins aan. Om je Coins te claimen, klik op de “Claim”-knop boven je missies en selecteer “Coins aanvragen” Deze aanbieding is beschikbaar tot vrijdag 14.00 uur.
Bedankt voor je voortdurende steun en begrip.
Jullie Meldkamerspel.com Team
-
waar zit die claim knop voor de coins kan hem niet vinden en de uitleg geeft geen enkel idee hoe het zit. Dus kan iemand er een afbeelding van maken en het laten zien hoe dit kan want ik kom er niet achter.
gevonden.
-
waar zit die claim knop voor de coins kan hem niet vinden en de uitleg geeft geen enkel idee hoe het zit. Dus kan iemand er een afbeelding van maken en het laten zien hoe dit kan want ik kom er niet achter.
gevonden.
En voor de mensen die wm niet kunnen vinden... Neem een kijkje in je meldingsvenster
-
En voor de mensen die wm niet kunnen vinden... Neem een kijkje in je meldingsvenster
Waar dan?
-
Waar dan?
Helemaal bovenaan staat een strookje met een knop erin
-
Drama weer vandaag, komt wel compensatie voor, toch?

-
Gaat weer lekker hè

-
server offline?
-
-
leuk al die events, maar 4 evenementen tegelijk kunnen de servers gewoon niet aan.
-
- Officiële bijdrage
Klopt. en dat hebben we elke 2de week van februari. Elk jaar weer.

-
Klopt. en dat hebben we elke 2de week van februari. Elk jaar weer.

En een team uitdaging.. Hebben we ook nog niet gehad deze maand dus die kan er nog wel bij 😂
-
En een team uitdaging.. Hebben we ook nog niet gehad deze maand dus die kan er nog wel bij 😂
Was het niet als team een uitdaging om te spelen?!

-
Was het niet als team een uitdaging om te spelen?!

Dan mis ik de coins voor het afronden van taken nog haha
-
Ik heb een inzet staan die nog niet is afgerond, maar als ik erin wil krijg ik een serverfailure. Ik heb dat bij al mijn andere inzetten niet.
Een mede speler had ddit paar dagen geleden ook bij een coinsinzet van het vliegtuig. Tijdje later kon hij er in eens wel weer in toen de inzet weer in de rode status zat.
Het gaat in mijn geval om de inzet van de brand in papierrecyclaar.
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
-
- Officiële bijdrage
Ik heb zelf het idee dat dit ook zit met meldingen die niet volledig afgerond worden.
Dit is vanmorgen met de ontwikkelaar besproken en hier zijn ze naar aan het kijken. -
Door te wachten tot de inzet weer "rood" (niets aanrijdend) komt, kun je er wel weer in en hem verder afronden.
Dat was bij mijn medespeler toen ook zo. Misschien hebben ze wat aan dat gegeven.
Het is dus met geduld te verhelpen en de inzet is ook gewoon afgerond met uitbetalen van de credits.
-