SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • Beste mensen,


    Niet om lullig te doen, maar ze zijn hard aan het werk om dit goed te kunnen fixen. Hierin is het echter lastig omdat ze dat aan een bepaald persoon moeten doorgeven. Tuurlijk snap ik ook wel dat het frustrerend is, ook ik heb er vaak genoeg last van. Heb gewoon alsjeblieft geduld tegenover het Game-Team. Ze zijn erg druk. Als jullie in hun schoenen zouden staan, zou er anders gereageerd worden. Dit is geen makkelijk karweitje.

    Hey,


    Ik ben Jordy. Een teamlid van NL Rescue. Voor meer vragen etc. voeg me even op Discord. 𝑱𝒐𝒓𝒅𝒚<3#3440 is mijn username en tag waarmee je mij kan toevoegen.

  • Beste mensen,


    Niet om lullig te doen, maar ze zijn hard aan het werk om dit goed te kunnen fixen. Hierin is het echter lastig omdat ze dat aan een bepaald persoon moeten doorgeven. Tuurlijk snap ik ook wel dat het frustrerend is, ook ik heb er vaak genoeg last van. Heb gewoon alsjeblieft geduld tegenover het Game-Team. Ze zijn erg druk. Als jullie in hun schoenen zouden staan, zou er anders gereageerd worden. Dit is geen makkelijk karweitje.

    het is niet alleen dit maar het is alles bij elkaar opgestapeld en de leden worden het ook eens zat

  • het is niet alleen dit maar het is alles bij elkaar opgestapeld en de leden worden het ook eens zat

    Dat snap ik goed. Alleen het probleem is ook dat het Game-Team dusdanig veel moet doen, dat ze er niet altijd aan toe kunnen komen om er naar te kunnen kijken.

    Hey,


    Ik ben Jordy. Een teamlid van NL Rescue. Voor meer vragen etc. voeg me even op Discord. 𝑱𝒐𝒓𝒅𝒚<3#3440 is mijn username en tag waarmee je mij kan toevoegen.

  • Dat snap ik goed. Alleen het probleem is ook dat het Game-Team dusdanig veel moet doen, dat ze er niet altijd aan toe kunnen komen om er naar te kunnen kijken.

    Niet kunnen kijken na hun spel wat niet werkt?
    Als je spel eruit vliegt of de server iedere dag 3-4-20x eruit vliegt, dat zou een prioriteit moeten zijn!!!

    https://i.imgur.com/40bN1Uq.png


    Regio's:

    NL:

    24: VRZL: Zuid-Limburg (95%)

    23: VRNL: Noord-Limburg (95%)

    22: VRBZO: Brabant-Zuidoost (95%)

    21: VRBN: Brabant-Noord (90%)

    20: VRMWB: Midden- en West Brabant (75%)


    BE:

    BRZ-OL: Brandweerzone Oost-Limburg (100%)


    Team: Rescue NL

  • Dan moet je meer / bekwamer / prof. personeel inhuren en geen vrijwilligers (waar ik mijn bedenking al bij heb) als je de klachten en fouten niet kunt bijhouden. Niet altijd verschuilen dat wij rustig moeten zijn, geduld etc want het zijn oooh VRIJWILLIGERS ... Dat is een bedrijfskeuze leg die last niet (NOOIT) bij spelers.

    Wel de vruchten plukken maar niet de risico's ?? Het boeit mij ook geen enkele moer meer vrijwilliger miljonair paard koe zebra of zwerver. Er zit een bedrijf achter dat goed verdient, dat brengt ook verplichtingen met zich mee. Niet alleen graaien... Het is na jaren ellende wel een keer goed geweest!

  • Dan moet je meer / bekwamer / prof. personeel inhuren en geen vrijwilligers (waar ik mijn bedenking al bij heb) als je de klachten en fouten niet kunt bijhouden. Niet altijd verschuilen dat wij rustig moeten zijn, geduld etc want het zijn oooh VRIJWILLIGERS ... Dat is een bedrijfskeuze leg die last niet (NOOIT) bij spelers.

    Wel de vruchten plukken maar niet de risico's ?? Het boeit mij ook geen enkele moer meer vrijwilliger miljonair paard koe zebra of zwerver. Er zit een bedrijf achter dat goed verdient, dat brengt ook verplichtingen met zich mee. Niet alleen graaien... Het is na jaren ellende wel een keer goed geweest!

    Ook dit bericht kan je beter richting op Xrality. De vrijwilligers kunnen hier niks aan doen. Ik denk dan ook dat de fout niet ligt in het feit dat er vrijwilligers zitten op het NL gameteam. Ik denk dat het probleem ligt in de bevoegdheden die deze vrijwilligers krijgen. Helaas hebben ze te weinig mogelijkheden om zelf problemen aan te pakken waardoor hun enige optie is om het door te zetten naar Xrality.

    Helaas heeft Xrality een hogere prioriteit bij het uitbrengen van nieuwe updates (in voertuigen en meldingen etc.) dan het aanpakken van oude problemen..
    Er zijn genoeg updates die ze op hun systeem eens zouden moeten uitbrengen, ipv de voertuigen en meldingen aan te pakken.


    Mijn respect naar het NL gameteam is groot, maar naar Xrality niet!

  • maar waarom moet alles via de game team gaan en waarom kan die Xrality gewoon op het forum kijken

    Misschien omdat ze bij XY geen Nederlands kunnen en automatische vertalers voor misverstanden kunnen zorgen...

  • Misschien omdat ze bij XY geen Nederlands kunnen en automatische vertalers voor misverstanden kunnen zorgen...

    Dit is correct.


    We doen ontzettend ons best om de problemen en de ontstane frustratie over te brengen naar de ontwikkelaar. Ze zijn daar druk bezig met het zoeken naar een oplossing en hebben aangegeven binnenkort met de eerste verbeteringen hopen te komen.


    Jullie reports met issues en foutmeldingen helpen ons een beter verhaal naar XY te brengen zodat zij op onderzoek kunnen.

    De problemen worden zeker serieus genomen en niet alleen de spelers en het gameteam maar ook de ontwikkelaar baalt ontzettend van de huidige gang van zaken. We hopen jullie snel meer info en fixes te kunnen brengen, daar wordt echt hard aan gewerkt, maar kunnen momenteel simpelweg nog geen termijn aangeven.


    Jullie game-team

  • Kijk nu krijgen we een duidelijk verhaal!

    dankje MPR.


    Wij zullen de fouten echter blijven melden, en hopen op verbetering.

    https://i.imgur.com/40bN1Uq.png


    Regio's:

    NL:

    24: VRZL: Zuid-Limburg (95%)

    23: VRNL: Noord-Limburg (95%)

    22: VRBZO: Brabant-Zuidoost (95%)

    21: VRBN: Brabant-Noord (90%)

    20: VRMWB: Midden- en West Brabant (75%)


    BE:

    BRZ-OL: Brandweerzone Oost-Limburg (100%)


    Team: Rescue NL

  • MPR,

    Dank voor de duidelijke uitleg.

    Onder het motto "niet alleen lopen klagen, maar ook wat van je laten horen als er positieve dingen gebeuren".

    Ik moet bekennen dat ik vandaag geen problemen heb gehad met Server Fehlers e.d.
    Ook de snelheid was redelijk tot goed, tot een uur of 17:00. In ieder geval veel beter dan de afgelopen maanden.

  • Dank voor de ophelderingen MPR!

    Tot aan 17.00 uur inderdaad ook geen problemen ervaren. Daarna echter wel weer.. met zojuist (22.18 uur) nog een 504 gateaway error.


    Zoals eerder in deze thread benoemd vinden foutmeldingen vooral plaats na 22.00 uur 's avonds. Ik gok dat dit te maken heeft met grotere teams die soms de regel hebben dat inzetten pas vanaf 22.00 uur afgerond mogen worden, waardoor er een grote belasting ontstaat.

  • Vandaag veel last van een half ladende pagina en de foutmelding: net::ERR_INCOMPLETE_CHUNKED_ENCODING 200 (OK)

    Die is sinds vanmiddag helaas weer terug van een lange tijd afwezigheid. Ik heb hem gemist als kiespijn


    Maar ook de andere foutmeldingen blijven doorgaan.

  • Er blijven nu zelfs eigen meldingen van vanmiddag hangen.. Heb sinds ongeveer 16:00 geen eigen meer geklikt en nu met het "doorklikken van mijn lijst" kom ik er een aantal tegen die allang vol / afgerond zijn, maar niet verwerkt worden. Een paar linkjes als voorbeeld, maar dit zijn ze nog lang niet allemaal. Sterker nog.. De laatste van deze 5 is nr "13" in mijn lijst volgens de premiumteller. Alle inzetten ertussen stonden open gedeeld met het team.


    https://www.meldkamerspel.com/missions/154894597


    https://www.meldkamerspel.com/missions/154897299

    https://www.meldkamerspel.com/missions/154898580

    https://www.meldkamerspel.com/missions/154908334

    https://www.meldkamerspel.com/missions/154909686



    Ik gok dat deze (net als de teammeldingen die na 5:00 nog ergens hangen) ook morgenvroeg op te lossen zijn door een nieuw voertuig te alarmeren en de inzet daarmee "opnieuw" in de wachtrij te zetten.. Maar lijkt me niet helemaal de bedoeling ;-)



    Toevoeging: Als ik bij mijn eerste nieuwe melding" kijk (dat is volgens premiumteller melding nr 46), geeft me dat de info dat er ongeveer 30 stuks nog hangen in totaal die niet met het team zijn gedeeld. De overige 16 worden momenteel vol gereden en zullen dan ook nog wel even blijven hangen...

  • tevens kom ik er ook net met het afvullen achter dat er nog een behoorlijk aantal van mijn eigen meldingen op groen hangen terwijl zn zijn afgerond.

    ten minste 15 meldingen gezien. En dan ben ik alleen maar door het stuk gedeelde meldingen gegaan. Deze groene meldingen zijn trouwens al wel uit de meldingenlijst. VB: 154978583