SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • waarom kunnen ze niet gewoon een dag ofzo het spel ff stop zetten en dan de server updaten dat ze al hebben beloofd

    Tja, als het zo makkelijk was.....................................
    Was je al opgevallen hoeveel proxies er gebruikt worden?

    De oorzaak kan dan ook makkelijk bij een partner zitten. Probeer maar te achterhalen welke.
    Is ongeveer net zo iets als een kabelbreuk in de draadboom van een auto vinden.

    Laten we het aandragen van oplossingen overlaten aan mensen die terzake deskundig zijn. De minder deskundigen kunnen dan volstaan met het doen van meldingen wat er fout gaat ;)

    Of, in sommige gevallen, helemaal niets doen :)

  • ja ik weet hoe het is maar het is maar een idee

  • - Welk besturingssysteem en welke browser wordt er gebruikt?
    Win 10 Home (up-to-date) - Chrome (Versie 92.0.4515.131 (Officiële build) (64-bits))
    - Loopt het hele spel vast(reageert de hele pagina ook niet meer)?

    Blijft hangen (Wachten/sluiten venster)
    - Als dit niet het geval is: laden de pagina's erg traag? Als voertuigen of missies niet worden bijgewerkt, kan dit dan worden verholpen door de pagina opnieuw te laden?

    Verschillend, geen pijl aan op te trekken

  • Yoeri,

    Als ik het goed begrepen heb, ben jij nu 2 avonden online geweest.

    Je snapt dat wij nieuwsgierig zijn naar jouw ervaringen, hoewel wij uiteraard geen verrassingen verwachten. ;)

    Maar, het is altijd fijn om te weten dat diegenen die onze klachten doorsluizen ook daadwerkelijk snappen waar wij tegenaan lopen. Misschien dat XY het dan ook een keer gaat snappen.


    Ik ben alleen bang dat XY alleen de taal van Euro's en Dollars begrijpt. Van een paar klagende spelers zullen ze waarschijnlijk niet wakker liggen. Lopen ze weg? Geen probleem, er komen genoeg nieuwe spelers op de advertenties af.
    Feit blijft dat ze een wanprestatie leveren, hetgeen eigenlijk al erkend is door XY, daar ze het niet weerleggen en zeggen de oorzaak nog niet gevonden te hebben.
    Eén klagende speler zal niet snel een zaak starten. Het aantal geïnvesteerde Euro's is daarvoor gewoon te laag. Echter, wanneer zij zich verenigen, gaat het om substantiële bedragen en loont het wel de moeite om XY te dwingen om de problemen op te lossen.

    Laten we hopen dat XY zich voor die tijd beseft dat het voor alle partijen beter is om die grens te bereiken. Want, uiteindelijk willen wij maar één ding; gewoon ons spelletje kunnen spelen, zonder de nodige krachttermen waarbij gezinsleden én de hond zich het lazarus schrikken.

  • Sluit ik me graag volledig bij aan!

    maar ik zeg het heel voorzichtig ... want het zijn vrijwilligers hé .... STTTT.... zij alles doen voor ons helemaal gratis waardoor sommige menen dat je rechten daardoor minder worden, of dat onbehandelde klachten niet met scherpere toon mogen aangekaart worden ...

  • "Feit blijft dat ze een wanprestatie leveren, hetgeen eigenlijk al erkend is door XY, daar ze het niet weerleggen en zeggen de oorzaak nog niet gevonden te hebben.

    Eén klagende speler zal niet snel een zaak starten. Het aantal geïnvesteerde Euro's is daarvoor gewoon te laag. Echter, wanneer zij zich verenigen, gaat het om substantiële bedragen en loont het wel de moeite om XY te dwingen om de problemen op te lossen."

    Denk dat je je daar een heel klein beetje in vergist... Want welke wanprestatie leveren ze? Jij besteld coins, betaald ze en krijgt ze geleverd. Daar zit 0 wanprestatie in.
    De coins zijn voor premium, dat reken je af en daar krijg je premium voor. Dat is functioneel. Dus ook geen wanprestatie.
    De coins, daar kan je inzetten mee openen... Dat werkt gewoon. Dus ook geen wanprestatie.

    Kortom... het enige waar je nakoming voor kan afdwingen wordt nagekomen,

    Voor het spel zelf betaal je exact € 0. Dus je mag spelen zonder dat er wat gefactureerd wordt.
    Wil je niet spelen, dan staat het je vrij te stoppen. Je hebt geen opzegtermijn. Je betaalt geen contributie...

    Dus wanprestatie.. Ik wens je veel succes maar denk dat dat een dood spoor is...

  • Denk dat je je daar een heel klein beetje in vergist... Want welke wanprestatie leveren ze? Jij besteld coins, betaald ze en krijgt ze geleverd. Daar zit 0 wanprestatie in.
    De coins zijn voor premium, dat reken je af en daar krijg je premium voor. Dat is functioneel. Dus ook geen wanprestatie.
    De coins, daar kan je inzetten mee openen... Dat werkt gewoon. Dus ook geen wanprestatie.

    Kortom... het enige waar je nakoming voor kan afdwingen wordt nagekomen,

    Voor het spel zelf betaal je exact € 0. Dus je mag spelen zonder dat er wat gefactureerd wordt.
    Wil je niet spelen, dan staat het je vrij te stoppen. Je hebt geen opzegtermijn. Je betaalt geen contributie...

    Dus wanprestatie.. Ik wens je veel succes maar denk dat dat een dood spoor is...

    Zelfs met een gratis spel mag je verwachten dat het stabiel kan draaien, maar dat kan dus niet, dus het komt eigenlijk wél neer op een wanprestatie

  • Het is misschien een free to play game. Maar de mensen die er het meest mee zitten dat de server op dit moment niet helemaal optimaal presteert, zijn toch de mensen die er wel flink voor betalen.

  • Denk dat je je daar een heel klein beetje in vergist... Want welke wanprestatie leveren ze? Jij besteld coins, betaald ze en krijgt ze geleverd. Daar zit 0 wanprestatie in.
    De coins zijn voor premium, dat reken je af en daar krijg je premium voor. Dat is functioneel. Dus ook geen wanprestatie.
    De coins, daar kan je inzetten mee openen... Dat werkt gewoon. Dus ook geen wanprestatie.

    Kortom... het enige waar je nakoming voor kan afdwingen wordt nagekomen,

    Voor het spel zelf betaal je exact € 0. Dus je mag spelen zonder dat er wat gefactureerd wordt.
    Wil je niet spelen, dan staat het je vrij te stoppen. Je hebt geen opzegtermijn. Je betaalt geen contributie...

    Dus wanprestatie.. Ik wens je veel succes maar denk dat dat een dood spoor is...


    Ik volg je redenatie, hoewel die erg zwart/wit is en er ook nog iets bestaat als consumentenbescherming en reëel te verwachten zaken door een consument.
    Maar, puur zwart wit, wordt er toch wel iets beloofd over de snelheid.


    Wat zijn de voordelen van een Premium Account?

    5. De missiesnelheid kan worden ingesteld op "Turbo".

    Dit geeft aan dat er sneller meldingen gegenereerd worden.
    Echter, zodra de server zich begint te verslikken, stopt ook het genereren van nieuwe meldingen!!
    Niet nodig om uit te leggen dat er dan niet geleverd wordt waarvoor betaald is, denk ik


    Ik heb een melding correct afgehandeld, maar hij staat nog steeds op de kaart.

    Dit kan heel af en toe gebeuren. Ververs de pagina een keer en de melding zal van de kaart verdwijnen.


    Dit "heel af en toe" is structureel en zeker niet meer uitzonderlijk te noemen. Bij ons team, gisteravond, na het afhandelen van een 1.500 team-meldingen, had de server er nog ruim 1.000 te verwerken!!!! Dat "heel af en toe" is hun eigen toezegging die overduidelijk niet nagekomen wordt.


    Of het eventueel juridisch meer onderbouwd kan worden en/of stand houden, zal (hopelijk niet) in de toekomst blijken.
    "Kortom... het enige waar je nakoming voor kan afdwingen wordt nagekomen" is dus niet het gehele verhaal.
    Bovendien; Voldoet een product niet aan de redelijke verwachtingen van een consument, dan kan er sprake zijn van ‘non conformiteit’.

  • Noujah blijkbaar zijn is mensen op discord bannen zonder reden belangrijker dan het probleem op te lossen,


    Zo doet ons Game Team dit.

    https://i.imgur.com/40bN1Uq.png

  • Heb ik al lang door dat ze op het geld uit zijn en de rest hun geen klote interesseert

  • Denk dat je je daar een heel klein beetje in vergist... Want welke wanprestatie leveren ze? Jij besteld coins, betaald ze en krijgt ze geleverd. Daar zit 0 wanprestatie in.
    De coins zijn voor premium, dat reken je af en daar krijg je premium voor. Dat is functioneel. Dus ook geen wanprestatie.
    De coins, daar kan je inzetten mee openen... Dat werkt gewoon. Dus ook geen wanprestatie.

    Kortom... het enige waar je nakoming voor kan afdwingen wordt nagekomen,

    Voor het spel zelf betaal je exact € 0. Dus je mag spelen zonder dat er wat gefactureerd wordt.
    Wil je niet spelen, dan staat het je vrij te stoppen. Je hebt geen opzegtermijn. Je betaalt geen contributie...

    Dus wanprestatie.. Ik wens je veel succes maar denk dat dat een dood spoor is...

    Niet helemaal correct. Heb al coins gekocht, niet gekregen, bericht gestuurd en niets gehoord