SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • Dan geef de ontwikkelaar eens door dat het spel niet meer te spelen is en dat hij de beurs open trekt voor goede soft/hardware ... het is jaren goed gegaan tot de overname? Sla eens met die Hollandse vuisten op de tafel!

    Dat hebben wij uiteraard al gedaan :thumbup:


    Ik zie inderdaad dat je met mijn dank heel veel berichten neerzet om ons op de hoogte te houden maar een maand verder is er niets opgeschoten, dus super aardig van je maar ik heb liever minder berichten en een werkend spel!...

    Zoals aangegeven zijn we in contact met de ontwikkelaar en hebben wij alle problemen én frustraties gemeld.
    Meer dan het continu vragen stellen voor statusupdates en het doorgeven van nieuwe problemen kan ik helaas niet voor je doen.


    Minder berichtgeving op het forum zou uiteraard kunnen.
    Ik ben alleen zelf van mening dat sommige spelers het fijn vinden om reacties van de ontwikkelaar mee te lezen.


    Om die reden zullen wij jullie gewoon blijven informeren over alles wat wij weten.
    Soms zal de inhoud van deze berichten misschien wat beperkt zijn, maar het is wel alles wat op dat moment bij ons bekend is.




    Als je overigens zelf heel graag contact op wilt nemen met de ontwikkelaar om bepaalde zaken te delen, hebben zij ook een support chat.
    https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web

  • Als je overigens zelf heel graag contact op wilt nemen met de ontwikkelaar om bepaalde zaken te delen, hebben zij ook een support chat.
    https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web


    Misschien een idee als we met zn allen een een-en-dezelfde klacht neerleggen.
    Als iemand een mooie brief kan formuleren, stuur ik m ook wel door.


    De jongens van mks hier, doen hun best, en worden onderhand ook wel een beetje moe van onze klachten. Nu hebben we een directe link naar de ontwikkelaard dus nu kunnen we met zn allen de juiste personen direct aanspreken.


    @ Data en zijn team. Keep up the good work
    @ xyreality deliver better work!!

  • Hahahaha


    Er wordt vergeten dat het hier een gratis spel betreft met (gelukkig nog) geen advertenties!


    Ik mag hopen dat de ontwikkelaar stopt met gratis coins weggeven en dubbele credit acties.
    Stelletje ondankbare hier.


    Een hele tijd is het goed gegaan, was de server weer gestabiliseerd. Echter sinds dit weekeinde weer mis.
    En nieuwe spelers die stoppen omdat het spel niet werkt.. Laat me niet lachen. Een handje vol spelers blijft actief in een spel wat eigenlijk alleen maar om klikken gaat!


    En ook voor de overname liep het niet altijd even soepel.

  • Hoi iedereen,


    Vraagje? Sinds dat het weekend problemen hebben gehad met de servers zijn mijn uitrukregels aangepast.


    Ik heb namelijk nu alles er 6 keer in staan. Verwijderen kan ik niet want dan geeft hij aan dat hij spel niet kan vinden. Iemand misschien een oplossing?

  • Hoi iedereen,


    Vraagje? Sinds dat het weekend problemen hebben gehad met de servers zijn mijn uitrukregels aangepast.


    Ik heb namelijk nu alles er 6 keer in staan. Verwijderen kan ik niet want dan geeft hij aan dat hij spel niet kan vinden. Iemand misschien een oplossing?

    heb je al eens geprobeerd van een refresh te doen

  • Hoi iedereen,


    Vraagje? Sinds dat het weekend problemen hebben gehad met de servers zijn mijn uitrukregels aangepast.


    Ik heb namelijk nu alles er 6 keer in staan. Verwijderen kan ik niet want dan geeft hij aan dat hij spel niet kan vinden. Iemand misschien een oplossing?

    Heb je toevallig afgelopen weekend uitrukregels geïmporteerd? Dan kan het zijn dat je doordat het spel niet reageerde, je nog maar een paar keer op de knop hebt gedrukt. Die importeert ze dan meerdere keren.


    Voor de rest idd een keer refresh gebruiken zoals hier boven is gezegd. Ik kan namelijk gewoon regels verwijderen.

  • LSS manager kan serverproblemen nooit oplossen.
    Met het gebruik van LSS moet je nog steeds alle gegevens (gebruikersinformatie, routeplanning, etc.) van de Meldkamerspel servers halen.


    LSS Manager is een lokaal script en heeft dus geen servers die deze gegevens kunnen opslaan / verzenden.


    Dat de app niet werkt zal aan de app zelf liggen, ik zal het doorgeven aan de ontwikkelaar.

  • De Android app is over het algemeen gewoon erg traag. Zeker als je als speler groter wordt en er meer voertuigen geladen moeten worden.
    De app op mijn Ipad is vele malen sneller. Zal ook (deels) door het apparaat komen.

  • De Android app is over het algemeen gewoon erg traag. Zeker als je als speler groter wordt en er meer voertuigen geladen moeten worden.
    De app op mijn Ipad is vele malen sneller. Zal ook (deels) door het apparaat komen.

    Misschien eens proberen het spel op te starten na dat je alle andere applicaties helemaal hebt gesloten. Kan inderdaad aan je telefoon werkgeheugen liggen. Al die voertuigen over de kaart is niet niks.

  • Misschien eens proberen het spel op te starten na dat je alle andere applicaties helemaal hebt gesloten. Kan inderdaad aan je telefoon werkgeheugen liggen. Al die voertuigen over de kaart is niet niks.

    Ik sluit altijd al mijn apps af als ik ze niet meer gebruik. En de voertuigen op de kaart staan uit bij mij.
    Het gaat puur om het laden van een melding wat gemiddeld 20-30 seconden duurt voordat de A&U zichtbaar zijn én de tijden zijn geladen in de A&U. Dan kan je pas een knop indrukken. Op de Ipad is dit maar 2 seconden.


    Werkgeheugen en cache leeg maken helpen ook niet in de snelheid. Overigens werken alle andere apps wel snel op mijn telefoon.

  • De Android app is over het algemeen gewoon erg traag. Zeker als je als speler groter wordt en er meer voertuigen geladen moeten worden.
    De app op mijn Ipad is vele malen sneller. Zal ook (deels) door het apparaat komen.

    ik kan dat inderdaad beamen op android is hij veel trager dan op ios
    gsm zit ik bij android de app is redelijk traag als ik hem dan via internet neem (chrome) dan gaat hij snel
    op mijn ipas (ios) is de app dan weer razendsnel en even snel als dat je hem via internet opent op pc

  • Ik heb hetzelfde probleem met android, ik ben geen hele grote speler maar heb toch wel behoorlijk wat voertuigen maar het spel is nauwelijks te spelen met veel voertuigen. Net als bovengenoemde schrijvers heb ik niets anders lopen dan alleen het spel maar dan nog is het niet te doen. Werkgeheugen leegmaken heeft ook geen enkel effect helaas vandaar dat ik het spel voor 99% via de pc speel maar zou het ook graag op mijn telefoon willen spelen met dezelfde snelheid als op pc.