SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • Nu weer hetzelfde probleem met vertragingen in het spel.
    Misschien tijd voor de ontwikkelaars om de servercapaciteit uit te breiden voordat ze nog meer spellen lanceren in verschillende landen en niet meer de stabiliteit kunnen garanderen op drukke momenten, zoals de avonden.

  • Helaas kunnen wij hier niet zoveel aan doen. De ontwikkelaars zijn bezig met allemaal nieuwe versies en communiceren hun huidige werkzaamheden nauwelijks naar ons. Ik weet dat er servermigraties ingepland staan, maar momenteel is er bij ons niks bekend. We hebben vermoedens wat er gebeurt, maar zolang er niks bevestigt wordt, is het voor ons ook gissen helaas.



    We doen ons best de boel te verbeteren en jullie op de hoogte te houden. Als we meer weten horen jullie dit natuurlijk.

  • Ik was er al bang voor dat jullie nauwelijks op de hoogte gehouden worden. Het lag in het topje van mijn vingers om het te vragen.


    Ik weet dat jullie er verder niets aan kunnen doen, maar als dit zo door blijft gaan, wordt het spel er niet leuker op.
    Ik was er bij de overname al bang voor dat het commerciëler ging worden en dat is door dit soort dingen goed te merken. Snel geld willen verdienen door meer versies te maken en veel nieuwe spelers aantrekken, maar niet over de benodigde servercapaciteit te beschikken. Ik heb er bedrijven van in de financiële problemen zien komen door een ineens dalende inkomstenstroom.

  • beste admins van dit spel en lezers van het meldkamerspel forum,


    inmiddels is dit al de derde dag op rij dat dit gebeurd. ( vertragingen van voertuigen die ter plaatse willen komen en na behandeling van de patiënten voordat de spraakaanvraag verschijnt) cahjo zei net dat XYreality van plan is om het spel naar nog meer landen te gaan uitbreiden, en daar zit voor mij het probleem: deze serverfouten komen doordat de server overbelast is: er zijn teveel mensen tegelijk online. (zie mijn screenshot hierboven.) ik weet niet of alle servers uit de verschillende landen samen hangen, of los van elkaar, maar als ze samenhangen en ze willen het spel nog eens uitbreiden, dan zal dit probleem alleen nog maar verder uitbreiden en zich steeds vaker laten zien.


    mochten de servers los van elkaar liggen zal dit in een slomer tempo gebeuren, maar het zal nog steeds gebeuren, omdat er steeds meer spelers bijkomen. als XYreality niet wil luisteren en/of reageren op berichten uit een ander land, met een spel waar zij nu ontwikkelaar van zijn, dan ben ik het vertrouwen in hun kwijt, sorry als ik daar iemand mee beledig.


    nu ga ik even terug naar 2 januari 2020, toen de server zich niet meer refreshed en de app niet meer te gebruiken was, dit heeft 6-8 uur geduurd voordat het opgelost was, met tussenkomst van sebastian die het toen opgelost had, volgensmij. ik was toen van plan om de hele dag te spelen, maar heb dat niet kunnen doen doordat ik en de hele tijd het spel moest refreshen en mijn teamleden de hele tijd moest informeren wat er aan de hand was.


    toen sebastian nog ontwikkelaar was, is dat volgens mijn weten nog nooit voorgekomen.


    als deze problemen voort blijven duren, ben ik geneigd om er op een gegeven moment maar gewoon er mee te stoppen omdat spelen geen doen is als de voertuigen minuten vertraging oplopen, omdat ze niet goed ter plaatse willen komen. dit gaat van mijn inkomsten en speelplezier af en dat vind ik heel jammer.


    ik zou jullie graag verzoeken om toch bij XYreality aan de bel te gaan trekken, want zo kan het echt niet meer langer en zo gaan ze hoogst waarschijnlijk wat spelers kwijtraken over de lange termijn, omdat het spelen op populaire tijden, in de avond, gewoon geen doen meer is.


    mvg


    thijmen1210

  • Ik sluit mij volledig bij het bericht van Thijmen aan. Ze luisteren niet alleen niet naar andere landen, maar op het Duitse forum komen dezelfde problemen voor zonder enig antwoord vanuit de ontwikkelaar.


    Alle landen werken op dezelfde server en dan moet dat wel stabiel zijn of flink uitgebreid worden. In ieder geval zou dit gecommuniceerd moeten worden wanneer zij verwachten dit te kunnen verbeteren.


    Het is niet acceptabel dat er nog meer landen bijkomen, maar de huidige landen en spelers niet voldoende stabiliteit kunnen bieden.


    Ik hoop dat jullie enige ingang bij de ontwikkelaars kunnen krijgen over dit punt.

  • We mogen al blij zijn dat de admins van dit spel het.
    Willen oplossen terwijl dit allemaal gewoon vrijwillig is
    Je kunt niet altijd van hun verwachten dat zei ook snel kunnen zorgen dat het wordt opgelost
    Natuurlijk is het wel irritant maar hun kunnen er niks aan veranderen als het bij een bedrijf ligt

  • We mogen al blij zijn dat de admins van dit spel het.
    Willen oplossen terwijl dit allemaal gewoon vrijwillig is
    Je kunt niet altijd van hun verwachten dat zei ook snel kunnen zorgen dat het wordt opgelost
    Natuurlijk is het wel irritant maar hun kunnen er niks aan veranderen als het bij een bedrijf ligt

    Ik weet dat het vrijwillig is en dat zij er zelf niet aan kunnen doen. Ik ben ze ook altijd zeer dankbaar voor wat ze doen!


    Onze berichten zijn ook meer aan de ontwikkelaar gericht met de hoop dat onze admins voor wat betreft dit punt een ingang bij de ontwikkelaars kunnen krijgen. Maar zoals het er nu naar uit ziet hebben de admins weinig invloed bij de ontwikkelaar en krijgen ze ook weinig belangrijke informatie teruggekoppeld. Dit is dus een punt van kritiek op de ontwikkelaar die veel commerciëler is geworden, helaas.

  • Even een korte update in verband met de bovenstaande berichten...


    Ik heb deze problemen nogmaals bij de ontwikkelaar neergelegd.
    Zowel met betrekking tot de actuele status van de server met het vele wegvallen, als de communicatie eromheen.


    Wij zullen jullie de komende tijd op de hoogte blijven houden bij relevante berichtgeving uit Duitsland.


    Voor nu kunnen we helaas niks anders doen dan de problemen hier te melden, zodat ze door mij of een van mijn collega's direct doorgezet kunnen worden

  • Zelfs midden in de nacht is het enorm traag of het duurt gewoon 15 tot 20 minuten tot dat voertuigen aankomen. Wekt bij mij de indruk dat alles toch samen hangt op 1 achter liggende server en dat de (naar mijn mening) veel te rappe uitbreidingen momenteel de oorzaak zijn van alle vertragingen zijn vanaf het moment dat Sebastiaan de boel overgedragen heeft.

  • Het is nu erger, mijn wagens waren al 3:00 aanwezig bij mijn meldingen, 2 en half uur lang niets!
    Ik speel pas 3 dagen, en deze probleem is er al sinds ik ben begonnen. Ik ga ermee stoppen, ik zal de naam niet verklappen, maar er zijn nog zat meldkamerspellen. Rip voor de spelers die geld uit geven hierzo en dit meemaken, 1 keer oke, 2 keer oke. maar 3 keer en dat allemaal achter elkaar is echt niet normaal.


    Het feit dat de eigenaar vrijwilligers heeft baat mij al zorgen.
    Meer versies aanmaken, en dan ons 3 dagen laten wachten met bugs? Dat zegt al genoeg over de mentaliteit van de eigenaar.


    OFFTOPIC: een ander spel heeft ook 8 versies, maar wordt allemaal beheert door 1 eigenaar/team.



    I'm out.