• Ik heb nu een aantal keer de missie 'open dag - klein' gedaan.
    Is het een idee om dit (open dag - klein en/of groot) op een kazerne o.i.d. plaats te laten vinden?
    Daar zou je realistisch gezien ook eerder een open dag verwachten.


    Of is het mogelijk om een extra POI te plaatsen, 'Plein' of zoiets waar deze meldingen kunnen komen.
    Op die manier moeten de voertuigen nog wel er naar toe rijden.


    Nu kreeg ik deze melding in een straatje waar je net met een auto doorheen kan.
    Laat staan dat je daar 3 (of meer) grote voertuigen neer zou zetten xD

  • Je kan zelf ergens een poi aanmaken. Het kan dan wel voorkomen dat je dan daar ook een gewone melding krijgt.
    De poi kan je aanmaken naast de plek waar je ook posten maakt. Het wijst zich vanzelf

  • Voor een Tijdsmelding kan je geen POI maken die word random geplaatst door het spel zelf.
    Tijdsmeldingen zijn onder andere: Open dag klein of groot,Voetbalwedstrijd,Ontruiming kraakpand,enz, enz.


    Voor de gewone meldingen kan je wel een POI maken.

  • @thijmen1210 Ik snap wat je bedoeld met het aanmaken van een POI. Ik heb er ondertussen al veel geplaatst :)
    Er zit alleen nog geen plein bij.


    Het gaat mij er meer om dat de melding 'Open dag' dan niet random ergens komt, maar specifiek op een van deze POI locaties.
    Nu kan deze melding over komen.



    Voor een Tijdsmelding kan je geen POI maken die word random geplaatst door het spel zelf.
    Tijdsmeldingen zijn onder andere: Open dag klein of groot,Voetbalwedstrijd,Ontruiming kraakpand,enz, enz.


    Voor de gewone meldingen kan je wel een POI maken.

    @michel_1 Ik begrijp het. Bedankt voor je opheldering.

  • Ik heb even wat research gedaan voor de geplande inzet open dag: daarvoor is het poi 'marktplein' benodigd en die kan je zelf gewoon aanmaken.
    Het is wel dat hij daar kan komen en dat hij daar lang niet altijd komt, maar wel op een andere plek.

  • Voor een Tijdsmelding kan je geen POI maken die word random geplaatst door het spel zelf.
    Tijdsmeldingen zijn onder andere: Open dag klein of groot,Voetbalwedstrijd,Ontruiming kraakpand,enz, enz.


    Voor de gewone meldingen kan je wel een POI maken.

    Klopt niet:


    Voetbalwedstrijd en Voetbalwedstrijd,risicowedstrijd zullen enkel verschijnen op de POI 'stadion'


    Test brandalarm school krijg je enkel op de POI 'school'


    Open dag,klein en open dag,groot krijg je enkel op de POI 'marktplein'







    Wat mij betreft kan er wel een POI 'brandweerkazerne' komen ... en misschien kunnen we dit nog wel koppelen aan een eventuele interventie ( als iemand een idee heeft ).

  • en misschien kunnen we dit nog wel koppelen aan een eventuele interventie ( als iemand een idee heeft ).

    Grote Brand in kazerne?


    Nee gekheid. Je zou daar een tijdsgebonden melding kunnen maken als training (vaak bij vrijwillige brandweer de oefenavond)?
    Of een tijdsgebonden evenement "Brandweerwedstrijden".