[FG-015] Uitbreiding aantal plaatsen Brandweerkazerne

  • Het idee van de uitbreidingspakketten net zoals bij het Hoofd bureau te doen vind ik eerlijk gezegd niet verkeerd.
    Dat je voor Waterongevallen en Vliegtuigbrandbestrijding parkeerplaatsen boven op je level krijgt en dus een gelimiteerd aantal voertuigen per uitbreiding.


    Wat dit wel betekend sommige meldingen zijn groter en heb je meer wagens voor nodig van deze type neem bijvoorbeeld waterongevallen daar heb je wel eens 2 aanhangers nodig bijvoorbeeld wat ik weet zo, kunnen er meer zijn (?) maar dan zou je wel verder moeten rijden?


    Want het is wel zo de meldingen van de Hoofdbureau uitbreidingen zijn altijd vast 3x ME Groepsvoertuig 1x ME Commando, 1 Hondengeleider, 4X AT-O 1x AT-M 1x AT-C. Behalve de geplande inzetten hebben wel eens 6x ME Groepsvoertuig 1x Commando.


    Dus weet niet hoe dat precies uit zal zien maar zou 't eerlijk gezegd niet verkeerd vinden, nee.

  • 06-01-2020-Uitslag-Update-Poll



    Het AT en de voorlichter zijn reeds ingevoerd. 1 van de volgende dingen die we invoeren is dus vergroting van de posten ;-).

    hey stijn
    dit is een idee voor de uitbreiding


    daarom dak ook zou met de uitbreiding krijg je je extra standplaatsen maar je kan ook extra voertuigen van dit typen kopen maar die nemen dan plaats in in de gewone voertuig standplaats van de kazerne

  • Hoofdbureau is een geval apart, en niet een beetje ook...
    Ben niet zo een fan om daar dingen van over te nemen op andere posten...


    Op dit moment is het zo dat je voertuigen zoals het AT niet op normale plaatsen kan kopen. Het hoofdbureau heeft ze niet, maar als we het naar de brandeer zouden kopiëren wel.


    Als we het zouden implementeren zoals bovenstaand is omschreven, moeten we per voertuig een max. aantal instellen. Dit houdt in dat:

    • Normale parkeerplaatsen niet meer voor WO WOA ORT kunnen worden gebruikt
    • Wij moeten instellen dat je 'x' WO, 'y' WOA, 'z' PM-ORT en 'w' TS-ORT mag plaatsen, waarbij je parkeerplaatsen van de WO en ORTs niet kunt uitwisselen, ondanks dat ze hetzelfde doen in het spel.

    In mijn opinie blijft het daarom makkelijker om het mogelijk te maken meer parkeerplaatsen te kopen zoals nu mogelijk is

  • Nee, daar doe ik niet aan dus dat scheelt... :D


    Had 5 minuten pauze op werk, en wilde jullie snel een antwoord geven. Autocorrectie maakte er alleen aparte woorden van 8|


    Zou nu gefixed moeten zijn