Uitzetten melding rond helloween, sinterklaas e.d.

  • Hoi,
    Voor mij hoeven de Halloween meldingen niet. Ik vind het zelfs afdoen aan het spel. Ik speel het spel niet voor een bepaalde periode in het jaar en vind het dus ook vreemd dat die meldingen voorkomen.
    Ik zou het persoonlijk fijn vinden als je deze onrealistische meldingen zelfstandig uit zou kunnen schakelen. (misschien past het onderwerp daarom beter bij suggesties?)

  • Bedankt voor je bericht. We zijn ons er van bewust dat onze strikte regel #1: realisme, hier geschonden wordt.
    Zo hebben we natuurlijk ook paaseieren zoeken, sinterklaas en kerst meldingen. Ik hoor graag ook wat andere meningen in dit topic hierover.

  • Van mij mogen ze wel blijven.


    Toch iets nieuws erbij wat bij het thema hoort
    Zo wordt er toch gedacht om Pasen - Halloween - Sinterklaas en Oud - Nieuw


    Want in het echt komt de brandweer ook in actie voor Oud en Nieuw brandjes etc etc


    Goed dat jullie dit doen en vooral zo doorgaan!

  • Van mij mogen ze ook blijven, maar zou ook graag meer nieuwe awards willen zien. Wij hebben al heel wat voorbeelden (Nwe awards) aangedragen!!!

  • Ik probeer het spel zo realistisch mogelijk te spelen. En ik kan het idee zeker waarderen om dergelijke meldingen in het spel op te nemen, maar uiteindelijk zijn dit soort meldingen ver van realistisch. Het zou fijn zijn wanneer dergelijke meldingen onderdrukt kunnen worden. Dan is het de keuze van de speler zelf of hij/zij dit soort meldingen wil ontvangen.


    GCardol

  • Evenement meldingen rondom oud en nieuw net enorm veel brandjes, of na kerst, met kerstboom verbrandingen, zijn ook evenement meldingen.
    Ja ik geen persoonlijk ook weinig om Halloween. Laat staan al die heksen die vast zitten.

  • Evenement meldingen rondom oud en nieuw net enorm veel brandjes, of na kerst, met kerstboom verbrandingen, zijn ook evenement meldingen.
    Ja ik geen persoonlijk ook weinig om Halloween. Laat staan al die heksen die vast zitten.

    Als het aan mij ligt mogen de buitenbrandjes met oud en nieuw vaker voorkomen in die periode. Heb niet echt het idee dat het er veel meer zijn dan normaal. Is maar een tip ;-)

  • Of geef een optie om dit bij deze meldingen een knop om deze gratis af te sluiten.


    Maar zo'n heks in 'n boom is wel onrealistisch, paaseieren ook in principe. Maar dan een Horrorclown gespot bijvoorbeeld is weer iets wat gewoon echt zou kunnen gebeuren en misschien nu met Halloween wel sneller ja.


    Zal natuurlijk ook liggen aan de omgeving waar je zelf woont.