Grootte van ziekenhuizen

  • Ik denk dat dit een aanname is van jou hoe ik bouw, of heb je de ranglijst nog nooit bekeken ?

    Ik kan je vertellen dat alle brandweerposten die ik heb, voor jou informatie meer dan 700 ;), kan jij wel rekenen dat ik in meerdere provincies aanwezig ben en daardoor 32 ziekenhuizen heb.


    Nee wat de oplossing is dat elke vleugel zijn eigen gebouw krijgt, zo heb je elk uur meer ruimte.

    Elke vleugel zijn eigen gebouw?

    Is het dan niet een logischere oplossing om extra bedden te krijgen naar mate je een ziekenhuis uitbouwt?

    Dus +30 bedden voor uitbouw interne geneeskunde, +30 voor algemene heelkunde etc.


    Hiervoor hoeven het toch geen aparte gebouwen te worden?


    Begrijp mij niet verkeerd: ik bedoel niks aanvallend, maar wil gewoon een punt maken dat er een oplossing/verandering nodig is omtrent dit onderwerp. De manier waarop dit opgelost wordt, maakt mij niet zoveel uit.

  • lametje06 ze zeggen al een aantal keer dat dat het probleem niet oplost.

    Dat geeft namelijk alleen een voordeel voordat je alle bedden vol hebt, als er daarna maar 1 patiënt per uur per ziekenhuis wordt ontslagen, heb je elk uur maar 1 bed opnieuw beschikbaar.


    Als je voor verschillende vleugels een apart gebouw zet en je zou dus 5 gebouwen hebben, dan worden er per uur 5 patiënten worden ontslagen (namelijk 1 patiënt per uur per ziekenhuisgebouw) en dan heb je elk uur 5 bedden opnieuw beschikbaar.

  • lametje06 ze zeggen al een aantal keer dat dat het probleem niet oplost.

    Dat geeft namelijk alleen een voordeel voordat je alle bedden vol hebt, als er daarna maar 1 patiënt per uur per ziekenhuis wordt ontslagen, heb je elk uur maar 1 bed opnieuw beschikbaar.


    Als je voor verschillende vleugels een apart gebouw zet en je zou dus 5 gebouwen hebben, dan worden er per uur 5 patiënten worden ontslagen (namelijk 1 patiënt per uur per ziekenhuisgebouw) en dan heb je elk uur 5 bedden opnieuw beschikbaar.

    hij bedoelt dat je de functie die nu wordt opgelost door meerdere gobouwen te bouwen, wordt ingevoegd in 1 ziekenhuis.

  • lametje06 ze zeggen al een aantal keer dat dat het probleem niet oplost.

    Dat geeft namelijk alleen een voordeel voordat je alle bedden vol hebt, als er daarna maar 1 patiënt per uur per ziekenhuis wordt ontslagen, heb je elk uur maar 1 bed opnieuw beschikbaar.


    Als je voor verschillende vleugels een apart gebouw zet en je zou dus 5 gebouwen hebben, dan worden er per uur 5 patiënten worden ontslagen (namelijk 1 patiënt per uur per ziekenhuisgebouw) en dan heb je elk uur 5 bedden opnieuw beschikbaar.

    Dat snap ik.
    Maar dat is ook mogelijk zonder dat het losse gebouwen moeten worden.

    Dan wordt het gewoon: bij elke uitbouw die gedaan is, wordt er 1 extra patiënt per uur ontslagen uit het ziekenhuis.

    Hierdoor is het toch niet nodig om alles op te splitsen in losse gebouwen?


    Dus alle uitbreidingen gedaan -> 10 patiënten per uur ontslaan.

    En desnoods maken ze de kosten van een uitbouw dan gewoon wat duurder.

  • Daar is al eerder op gereageerd in het verleden door het GameTeam. Dit is een systeem dat in alle spellen hetzelfde is. Dit kan niet enkel voor NL in ons voordeel worden aangepast. De beste oplossing is gewoon meer ziekenhuizen bouwen. Dan kan je zelf voor elke afdeling, vleugel o.i.d. een ziekenhuis bouwen. Dan heb je tegelijk meer bedden en meer patiënten die ontslagen worden.