Grootte van ziekenhuizen

  • 31-01-2020 Inzetvrijdag - Brand in theater


    heb het bericht iets te snel gelezen sorry, was mijn fout. heb het zeker zo gezien door het dwingende van: het liefst zo snel mogelijk!!!. we blijven eenmaal allemaal mensen en maken af en toe fouten


    ik waardeer het enorm dat jullie je zo hard inzetten voor dit spel en ik zie ook super goede dingen voorbij komen, zo als nu weer het AT.

  • Dat laatstgenoemde zal geen optie zijn voor ons, omdat we dan van andere versies afwijken.
    Alleen een ander model verzinnen zou mogelijk zijn, maar een bestaand model dat overal wordt toegepast in ons voordeel aanpassen wordt lastig

  • Dan blijf de optie open die je wel kan aanpassen de bedden omhoog gooien, lekker op 500 zetten en alle problemen zijn opgelost.
    Is mooi toch een ziekenhuis met 500 bedden welk ziekenhuis in Nederland heeft er minder ( 30 ) is gewoon te weinig.
    En het is realistisch en dat willen we toch en je kan gewoon 1 per uur ontslaan.

  • Dan blijf de optie open die je wel kan aanpassen de bedden omhoog gooien, lekker op 500 zetten en alle problemen zijn opgelost.
    Is mooi toch een ziekenhuis met 500 bedden welk ziekenhuis in Nederland heeft er minder ( 30 ) is gewoon te weinig.
    En het is realistisch en dat willen we toch en je kan gewoon 1 per uur ontslaan.

    zoals al eerder is gezegd stel je het probleem alleen maar uit.
    als je elke dag even lang speelt net zoals je nu doet, dan liggen, afhankelijk van hoelang je speelt, alle ziekenhuizen in een week, maand of meerdere maanden weer helemaal vol en dan moet je 500 uur = 20.8 dagen wachten voordat je ziekenhuis weer helemaal leeg is.


    de 500 bedden per ziekenhuis zou alleen werken als je, bijvoorbeeld, alleen maar in het weekend zou spelen, dan is de hele werkweek er om de ziekenhuizen weer leeg te krijgen. Alleen ik speel dagelijks, dus zal deze oplossing van 500 bedden voor mij niet werken en liggen de ziekenhuizen op een gegeven moment weer vol, zoals hierboven beschreven staat


    in mijn ogen is de oplossing én het bedden aantal omhoog te gooien naar bijv. 100, én de periode tussen dat 2 patiënten worden ontslagen naar 30 minuten of 20 minuten terug brengen. Als deze oplossing wordt doorgevoerd, dan moet je je het zelf wel heel lastig maken om je ziekenhuizen helemaal vol te leggen.


    EDIT: als 500 bedden met elk uur 1 iemand die ontslagen wordt realistisch is, is het dan ook realistisch dat gemiddeld een patiënt 2-3 weken in een ziekenhuis ligt?

  • Wat ik mij afvraag is hoe ze dit in andere landen oplossen. We zullen toch niet als enige land tegen dit probleem aanlopen of zijn onze meldingen met patiënten gewoon groter?


    Aantal bedden omhoog is inderdaad alleen maar uitstellen van het probleem en zal alleen werken als je niet dagelijks speelt.

  • Nee dat schiet lekker op 100 bedden en dan 2 of 3 mensen per uur ontslaan schiet lekker op dan blijven de ziekenhuizen nog vol liggen als je gewoon elke dag speel dus die 100 bedden gaat hem ook niet worden. Neem nu touringcar veel slachtoffers, persoon met hitte, en dan heb je er nog een paar incidenten dus die 100 bedden is ook niks.

  • ik vind het wel mooi dat deze discussie ook is gemerkt als opgelost.

    ik heb tot op heden nog geen oplossing gezien of gehoord dat hier aan gewerkt word om ziekenhuisen daatwerkelijk groter te maken.


    zelf vind ik dat bij de juiste afdeling uitbouw bedden vrijkomenn een mooi idee en die afdeling ook iederuur iemand ontslaat is hety zelfde stukje basis code maar dan gekopieerd aan de afdeling kan toch niet zo moeilijk zijn.

  • ik vind het wel mooi dat deze discussie ook is gemerkt als opgelost.

    ik heb tot op heden nog geen oplossing gezien of gehoord dat hier aan gewerkt word om ziekenhuisen daatwerkelijk groter te maken.


    zelf vind ik dat bij de juiste afdeling uitbouw bedden vrijkomenn een mooi idee en die afdeling ook iederuur iemand ontslaat is hety zelfde stukje basis code maar dan gekopieerd aan de afdeling kan toch niet zo moeilijk zijn.

    De discussies worden idd na een tijd als opgelost gemarkeerd is mijn ervaring.

    Echter is dit volgens de admins geen handeling van hun.


    Bij een suggestie is het pas afgerond als het op de lijst staat. Ze staan dan ook in een sub-board en niet meer op het hoofdboard van suggesties. En de topic naam wordt begonnen met het ID van de suggestie op de lijst. Hieraan kun je dus zien of het afgerond is.


    Hopelijk kun je er iets mee.

  • Gezien de "opgelost" functie - zoals hierboven aangegeven door beide spelers - toch niet gebruikt wordt, heb ik hem om verwarring te voorkomen uitgeschakeld.


    Wat betreft alle suggesties...

    We zijn intern nog steeds bezig met verschillende updates en verbeteringen, waaronder het verbeteren van het ziekenhuis.

    Details over de exacte update kunnen we - zoals eerder aangegeven - helaas nier geven, mede omdat wij afhankelijk zijn van Duitsland.


    We zijn dus zeker met het probleem bezig, alleen bepalen wij helaas niet het tempo...

  • Bij mij heeft het bijbouwen van ziekenhuizen geholpen. Is ook altijd nog een optie. En er worden weer meer mensen per uur ontslagen.

    Het moet toch niet zo zijn, dat je bedden te kort komt, staat nu op 30 bedden per ziekenhuis.


    Dat je ziekenhuizen bij moet gaan bouwen , dan heb je straks meer ziekenhuizen dan posten dat is toch niet de bedoeling.

    Ze willen het spel toch realistische hebben, dan moeten de ziekenhuis bedden gewoon omhoog. ( heb nog geen ziekenhuis in het land gezien met maar 30 bedden. )

    Dus omhoog met die bedden en het liefst zo snel mogelijk het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

  • Ze willen het spel toch realistische hebben, dan moeten de ziekenhuis bedden gewoon omhoog. ( heb nog geen ziekenhuis in het land gezien met maar 30 bedden. )

    Het zijn wel SEH bedden he, dat zijn er niet zo veel.
    Tevens, zoals eerder aangegeven, dat heeft pas zin zodra je zo veel bedden hebt dat je nooit aan die max komt, want het blijft zo dat je maar 1 bed per uur per ziekenhuis leegt.
    Dus als je 30 bedden hebt en ze zijn vol, kan je nogsteeds maar 1 extra patient aannemen per uur, omdat er maar 1 per uur vrijkomt.
    Ook als je 80 bedden hebt, geldt hetzelfde, alleen duurt het initieel langer om die 80 bedden te vullen...


    Meer ziekenhuizen zorgt ervoor dat er meer bedden per uur vrijkomen, omdat je per ziekenhuis 1 bed per uur leegt.

  • Het moet toch niet zo zijn, dat je bedden te kort komt, staat nu op 30 bedden per ziekenhuis.


    Dat je ziekenhuizen bij moet gaan bouwen , dan heb je straks meer ziekenhuizen dan posten dat is toch niet de bedoeling.

    Ze willen het spel toch realistische hebben, dan moeten de ziekenhuis bedden gewoon omhoog. ( heb nog geen ziekenhuis in het land gezien met maar 30 bedden. )

    Dus omhoog met die bedden en het liefst zo snel mogelijk het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

    Laten we beginnen met "moeten"?

    Er moet nog steeds helemaal niks!


    Als je het realistisch wil hebben dan moet je ook je inzet snelheid aanpassen, ik geloof nooit dat deze op een andere stand dan snel staat bij je.


    Als je hier al klaagt over de ziekenhuizen ga dan lekker op de DE spelen ;)

    Kan je pas zien wat meldingen zijn met 250 slachtoffers per melding, dan gaan je ziekenhuizen snel!


    Ten 2e, zoals CrustaShrimp zegt.

    Bouw per vleugel een ziekenhuis, het heeft zoveel meer voordelen dan die bedden verhogen.

    Tegenwoordig loop je wel 1 ziekenhuis, voor het oog, binnen maar zijn het ook 10tallen verschillende bedrijven binnen die muren.


    Daarnaast snap ik totaal jullie probleem niet qua ziekenhuizen, denk dat ik toch wel mag spreken dat ik een actief speler ben die een groot aantal meldingen per dag weg werkt, waarom heb ik dan maar 32 ziekenhuizen en alles gewoon op de rit en nooit problemen?



    Kunnen we niet gewoon stoppen met janken om het GameTeam en XY?

    Er zijn wel belangrijkere dingen te doen dan mekkeren over dit soort kleine dingen.......

  • Het moet toch niet zo zijn, dat je bedden te kort komt, staat nu op 30 bedden per ziekenhuis.


    Dat je ziekenhuizen bij moet gaan bouwen , dan heb je straks meer ziekenhuizen dan posten dat is toch niet de bedoeling.

    Ze willen het spel toch realistische hebben, dan moeten de ziekenhuis bedden gewoon omhoog. ( heb nog geen ziekenhuis in het land gezien met maar 30 bedden. )

    Dus omhoog met die bedden en het liefst zo snel mogelijk het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

    Het zou niet moeten zijn ja, maar het ligt ook een beetje aan jezelf. En even qua realisme het komt soms ook voor dat een ambu niet naar een bepaald ziekenhuis gaat omdat de SEH daar vol ligt.

    Of je uiteindelijk meer ziekenhuizen hebt dan posten ligt in je eigen hand. Als je een goede verdeling hebt qua posten en daardoor ook qua meldingen komt een ziekenhuis ook niet 1,2,3 vol. En dan heb je ook nog eens teamziekenhuizen, daar kun je ook wat patiënten kwijt neem ik aan. Er zullen namelijk ook vast wel spelers zijn die ziekenhuizen open hebben staan en zelf niet spelen. Prima locatie om te gebruiken zou ik zeggen.

    En over de laatste zin. Het team doet alles wat ze kunnen, ze willen meer dan de ontwikkelaar momenteel kan leveren lijkt het als ik de berichten moet geloven. Dus roepen dat het snel moet heeft wss weinig zin. Het gameteam werkt hard om alles er in te krijgen en hebben zoals ik vernomen heb een behoorlijke planning. We kunnen dus niks anders dan wachten op XY tot hun de zaken van de planning van het gameteam in het spel bouwen.

  • "Maar 32 ziekenhuizen"
    Dit is een uitspraak die voor mij genoeg verteld over het realistisch maken van het spel. Mijn team is gevestigd in Groningen & Drenthe. Realistisch gezien zijn er in deze provincies maar enkele ziekenhuizen. Ook wij hebben wel meer ziekenhuizen dan dat -> maar moet je nagaan, zelfs dan zijn onze bedden zo weer allemaal bezet.


    Een tussenweg zou dus zijn: gooi de limiet van ziekenhuisbedden omhoog. Hierdoor hoeven de spelers iets minder ziekenhuizen te nemen waardoor het ook realistischer wordt, of moeten we straks in elk dorp naast de brandweerkazerne een ziekenhuis bouwen?

    Hierbij kom je de spelers tegemoet en komen de spelers ook de makers tegemoet lijkt mij zo?

  • "Maar 32 ziekenhuizen"
    Dit is een uitspraak die voor mij genoeg verteld over het realistisch maken van het spel. Mijn team is gevestigd in Groningen & Drenthe. Realistisch gezien zijn er in deze provincies maar enkele ziekenhuizen. Ook wij hebben wel meer ziekenhuizen dan dat -> maar moet je nagaan, zelfs dan zijn onze bedden zo weer allemaal bezet.


    Een tussenweg zou dus zijn: gooi de limiet van ziekenhuisbedden omhoog. Hierdoor hoeven de spelers iets minder ziekenhuizen te nemen waardoor het ook realistischer wordt, of moeten we straks in elk dorp naast de brandweerkazerne een ziekenhuis bouwen?

    Hierbij kom je de spelers tegemoet en komen de spelers ook de makers tegemoet lijkt mij zo?


    Ik denk dat dit een aanname is van jou hoe ik bouw, of heb je de ranglijst nog nooit bekeken ?

    Ik kan je vertellen dat alle brandweerposten die ik heb, voor jou informatie meer dan 700 ;), kan jij wel rekenen dat ik in meerdere provincies aanwezig ben en daardoor 32 ziekenhuizen heb.


    Nee wat de oplossing is dat elke vleugel zijn eigen gebouw krijgt, zo heb je elk uur meer ruimte.