Zelf tabbladen maken in de AUR en parsertermen

  • Twee suggesties:

    • Ik zou graag zelf tabbladen in de AUR aan willen maken, in plaats van de standaard "Algemeen, Brandweer, Politie, Ambulance". Dit omdat ik zelf via de officiële MC's van GMS wil werken. (Alarm, Bezitsaantasting, Brand, Dienstverlening etc. etc.)
    • Een soort kladblok waarmee ook parsertermen werken zoals GMS die kent, bijvoorbeeld: Het typen van "-1ts" alarmeert automatisch de dichtstbijzijnde TS zodra men op 'enter' klikt. -middelbrand schaalt automatisch op naar middelbrand etc. etc.

    Brandweer Twente - Politie Oost-Nederland
    Vraag mij over: Politie - Brandweer - GMS - LiveOp - Applicaties - Brandweer algemeen - ICT

  • 1. bestaat al; in het menu Alarm en uitrukregels rechtsonder "eigen categorieën gebruiken"


    2. klinkt als alarmeren via een soort codeblok? is dat wat je bedoelt? misschien wat voor een latere uitbreiding. voor nu eventueel je AUR van sneltoetsen voorzien?

  • 1. bestaat al; in het menu Alarm en uitrukregels rechtsonder "eigen categorieën gebruiken"


    2. klinkt als alarmeren via een soort codeblok? is dat wat je bedoelt? misschien wat voor een latere uitbreiding. voor nu eventueel je AUR van sneltoetsen voorzien?

    1. Top! Had ik nog niet gezien
    2. Klopt, in het kladblok kan de centralist via typen bepaalde dingen instellen in de melding. Bijv. -brgb01 stelt de 1e classificatie in op "Brand", de 2e op "Gebouw" en de 3e op "01 Woning/Woongebouw". De volledige meldingsclassificatie is namelijk Brand / Gebouw / 01 Woning/Woongebouw. Ongeval / Wegvervoer / Letsel is bijv. "-ogwels"

    Brandweer Twente - Politie Oost-Nederland
    Vraag mij over: Politie - Brandweer - GMS - LiveOp - Applicaties - Brandweer algemeen - ICT