20-09-2019 Versterking is aangekomen

  • Ik zet het maar even hier neer maar ik heb een vraag:
    Het valt me op dat bijv. nieuwe inzetten wel worden ingevoerd maar dat niet als nieuws bericht op facebook krijgen.
    Nu ben ik nieuwsgierig of dat komt omdat we "overgenomen zijn" of dat de moderators van ons geen tijden hebben ;-)

  • Viel mij inderdaad ook al op dat dit gebeurd. Ik denk zelf dat het komt doordat ons moderators er geen tijd voor hadden.
    Het blijven vrijwilligers.


    Er is 3 maanden geleden aangegeven dat het ontwikkelingsteam groter is geworden door de overname, maar gaan wij dit ook merken in het aantal updates de aankomende tijd? Ik zie het momenteel een beetje stil staan.


    Hebben jullie hier een update over?

  • Zoals ik heb begrepen zijn de nieuwe developers nog veel bezig met het leren van de code.
    Uit eigen developing ervaring kan ik me dit redelijk voorstellen. Een eigen geschreven code is makkelijker te begrijpen dan die door iemand anders is gemaakt.


    Ook zijn ze bezig met een internationalisering van de game. Zo zijn er naast de voor de overname bestaande Duitse, Amerikaanse en Nederlandse versie.
    Nog de UK, Australische, Spaanse, Poolse, Zweedse, Italiaanse, Franse en Rusische versie uitgekomen. En zoals ik heb begrepen zijn ze ook bezig met een versie voor Noorwegen, Denemarken en Oekraïne.


    Ik verwacht dat hier momenteel dus de meeste tijd in zit.
    Hoop wel dat wij spoedig weer vele nieuwe functies mogen gaan ontvangen.

  • Waarschijnlijk hadden jullie het inmiddels gelezen elders op t forum, maar voor de zekerheid...


    De reden is dat het Nederlandse team weinig tijd heeft. Facebook wordt door ons beheerd, niet door het Duitse team.


    Dit is ook de reden dat we nu een nieuw team aan het vormen zijn, zodat we jullie in de toekomst van nieuwe updates kunnen blijven voorzien