Prijzen opleiding te laag

  • Hallo.


    Ik vind de prijzen van de opleidingen wat aan de lage kant, met een paar kleine meldingen heb je de credits al bij elkaar.


    Suggestie: Hogere prijzen voor opleiding.



    2 mogelijkheden


    - Prijzen schalen op rank neer, hoe hoger je rank hoe meer een opleiding kost, zo hebben de beginners wat ruimte
    - Standaard prijzen ( zoals nu maar dan duurder )




    Opmerkingen zijn welkom, eventuele toevoegingen etc.

  • Ik vind de prijzen van de opleidingen zo goed. Je betaald immers ook veel voor de gebouwen.
    En dan zijn ze zelfs nog gratis voor jezelf.
    Voor het open stellen aan teamleden kunnen de prijzen best variëren tussen die 0 en 500 zoals het nu is.
    Ik vind ook niet dat de opleidingen een verdienmodel moeten vormen voor een speler.

  • En dan heb je zelfs nog dat je betaalt per persoon personeel per dag. Dus stel je hebt OvD-G opleiding, stel je 2 dagen open en je leidt 10 personeelsleden op, voor 500 credits per persoon, per dag, dan heb je 13 x 10 x 500 = 65.000 credits.. Das toch aardig wat

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • En dan heb je zelfs nog dat je betaalt per persoon personeel per dag. Dus stel je hebt OvD-G opleiding, stel je 2 dagen open en je leidt 10 personeelsleden op, voor 500 credits per persoon, per dag, dan heb je 13 x 10 x 500 = 65.000 credits.. Das toch aardig wat

    daarom ben je toch ff mee bezig

  • En dan heb je zelfs nog dat je betaalt per persoon personeel per dag. Dus stel je hebt OvD-G opleiding, stel je 2 dagen open en je leidt 10 personeelsleden op, voor 500 credits per persoon, per dag, dan heb je 13 x 10 x 500 = 65.000 credits.. Das toch aardig wat

    Als je kapitaal hebt om in een keer 10 OVD-G's uit te breiden dan is 65k niks.



    1 OVD opleiden is 3,5k.. Dat is kleingeld van 3 prullenbakken blussen

  • Een afvalbak blussen levert gemiddeld 110 credits op, dan kom ik uit op zo'n 32 afvalbakken totaal. In verhouding vind ik dat nog best goed, je hebt credits voor nog zoveel meer dingen nodig.


    Wat doen de extra kosten? En hoe gaat dit dan bijdragen tot een beter spel? Ik heb momenteel ook 'teveel' credits over, dat komt vast wel goed met nieuwe updates.


    Ik denk dat er beter afgewacht kan worden welke richting dit spel op gaat gezien de recente berichtgeving qua overname, en het nu weinig zin heeft om suggesties te doen eigenlijk...

  • Suggestie moeten we ook nu juist blijven doen, er is geen reden om dit niet te doen na de overname.


    Voor wat betreft de kosten van de opleidingen. Deze zijn gelijkgetrokken met de kosten in Duitsland, momenteel zien wij dan ook geen reden om dit aan te passen.