MMT & Ambulance personeel

  • Ik heb zojuist mijn eerste MMT-standplaats gekocht.
    Ik kan alleen mijn opgeleid MMT-personeel van de Ambulance-standplaats(en) niet verplaatsen naar de MMT-standplaats.


    Beetje raar en vervelend. Aangezien dit toch allemaal onder ''ambulance'' valt.
    Is het misschien een optie om dit te veranderen en alles onder één noemer te plaatsen?


    Nu moet ik dus nieuw personeel werven bij mijn MMT-standplaats en als ik een viertal personeel heb deze nog eens apart opleiden tot MMT-arts voordat ik mijn MMT-heli kan laten vliegen.
    Beetje omslachtig.
    Hoor graag hoe jullie hierover denken. :P


    Groetjes,
    Joepl10

  • In ons team hebben meerdere mensen hetzelfde probleem gehad.
    Als dit bewust zo is gemaakt, daar lijkt het wel op, immers bij de politie heli is het ook zo, dan zou dit beter ergens vermeld moeten worden.
    Je doet nu veel moeite voor de katse staart.

  • Je kunt ook personeel overzetten naar een andere post!!


    Belangrijk: Wanneer je personeel overneemt kun je dat NIET ongedaan maken!!!!



    Brandweer:
    Brandweerpost -> Brandweerpost
    Aantal: 10 personen per week


    Politie:
    Politiebureau -> Politiebureau
    Aantal: 10 personen per week


    Politiebureau -> Hoofdbureau Politie
    Aantal: Onbeperkt


    Politiehelikopterstandplaats -> Politiehelikopterstandplaats
    Aantal: 10 personen per week (Let op!! Je kunt ALLEEN personeel overnemen van een andere politiehelikopterstandplaats!!)

    Geneeskundig:
    Ambulanceposten -> Ambulanceposten
    Aantal: 10 personen per week


    MMT-post -> MMT-post
    Aantal: 10 personen per week (Let op!! Je kunt ALLEEN personeel overnemen van een andere MMT-post!!!)



    Je mag een begrenst aantal personen verplaatsen. Wanneer het aantal verplaatsbare personen in de nacht van zondag op maandag kleiner is dan 10, wordt het aantal verplaatsingen weer teruggezet op 10 personen.


    Wil je toch extra personeel verplaatsen? Dan kun je extra verplaatsingen kopen voor Coins!!


    10 extra verplaatsingen ( 7 Coins)
    20 extra verplaatsingen (12 Coins)
    50 extra verplaatsingen (24 Coins)



    Dit schema hanteren wij in ons team-forum! Kopieer het bericht en zet dit op je team-forum, dan is het voor iedereen duidelijk!!!