weet iemand waar komt de ambulance vandaan die naar Wageningen en Veenendaal gaan?
Groetjes Wilco
weet iemand waar komt de ambulance vandaan die naar Wageningen en Veenendaal gaan?
Groetjes Wilco
Groetjes Wilco
Voor Veenendaal is dat meestal de ambulancepost in Rhenen, en Wageningen zal denk ik Ede of Elst Gelderland zijn.
oké bedankt
Voor Veenendaal is dat meestal de ambulancepost in Rhenen, en Wageningen zal denk ik Ede of Elst Gelderland zijn.
Heeft Elst Gelderland een ambupost tegenwoordig? Is in Oosterhout toch?
Op wageningen rijden meestal Ede en Renkum. Daarna is Rhenen/Veenendaal en Kesteren het meest logische.
Heeft Elst Gelderland een ambupost tegenwoordig? Is in Oosterhout toch?
Keizer Hendrik VI singel (Oosterhout) bestaat al een tijdje niet meer. Elst GE heeft inderdaad een opkomstpost gekregen: Nijverheidsweg 45.
Waar staan de ambulances voor dieren, rheden, gendt en andelst? Ik kan zo geen standplaats vinden.
Waar staan de ambulances voor dieren, rheden, gendt en andelst? Ik kan zo geen standplaats vinden.
Alle actuele standplaatsen staan op de eerste pagina vermeld.
Dieren vws post bestaat niet meer op die locatie, want kijk maar, pand staat te koop en politie is ook weg.
Zorg ambulances zijn denk ik vervangen door 5 B ambulances van 201 t/m 205
Dieren vws post bestaat niet meer op die locatie, want kijk maar, pand staat te koop en politie is ook weg.
Zorg ambulances zijn denk ik vervangen door 5 B ambulances van 201 t/m 205
Beiden zijn correct. De post Dieren is weg. De 07-400 serie is vervangen door de 07-200 serie.
Is het ook bekend waar welke ambulance staat, of is dit wisselend?
Is het ook bekend waar welke ambulance staat, of is dit wisselend?
Dit wisselt regelmatig
Is dan het dan wel duidelijk hoeveel voertuigen op een post staan of wisselt dit ook?
Is dan het dan wel duidelijk hoeveel voertuigen op een post staan of wisselt dit ook?
Ik zou eens kijken op deze website voor een idee welke ambulance waar staat.
Waar staan de GGB eenheid in Arnhem? Gewoon op de standplaats bij IJsseloord?
Waar staat het NHT in midden Gelderland?
Waar staan de GGB eenheid in Arnhem? Gewoon op de standplaats bij IJsseloord?
Correct. De ander in Ede.
Recent heeft ambulancezorg Gelderland-Midden 1 ambulance en 3 rapid responders aan het wagenpark toegevoegd.
De roepnummers:
07-124 (Ex 07-119)
07-343 (Ex 07-811)
07-344 (Ex 07-801)
07-345 (Ex 07-840)
Standplaatsen mij onbekend.