TS-OR in WO-overzicht
-
MPR -
24 juni 2019 om 16:53 -
Gesloten
-
-
Het was mij nog niet opgevallen, maar lijkt mij wel dat hij hier ook hoort bij te staan.
De PM-OR staat wel in de WO-overzicht. -
was mij inderdaad ook opgevallen. De TS-OR staat er niet meer tussen
-
Is deze fout ondertussen bekend?
-
Komt de update er al aan dat het spel zelf kiest voor de dichtsbijzijnde WO of DB-OR?
-
Het is mij opgevallen dat de TS-OR niet onder het waterongevallen menu valt.
Je hebt bij je meldingen verschillende menu's:
- Alles
- Brandweer Tankautospuit
- Brandweer overig
- Waterongevallen
- Ambulance
- PolitieMaar de TS-OR komt alleen in Brandweer Tankautospuit voor. Zou hij ook aan Waterongevallen kunnen worden toegevoegd?
Mijn dank is groot. -
Topics samengevoegd.
-
De TS-OR Staat onder het kopje ''Tankautospuit'' en niet onder ''Waterongevallen.
Foutje of expres gedaan? -
- Offizieller Beitrag
Verplaatst naar reeds bestaande topic
-
Het is mij al opgevallen dat in de A&U TS-OR als normale TS wordt gealarmeerd. Zal dat hiermee samen hangen?
Dat is in ieder geval niet makkelijk als je TS-OR nodig hebt bij andere meldingen. -
Ik merk dat ook, en het lijkt me geen echt probleem, al lijkt het me wel handig als het systeem een gewone TS prioriseert, en om te voorkomen dat dan een post kilometers verder wordt gealarmeerd, dat het systeem met prioriseren kijkt naar voertuigen die binnen ongeveer 20 seconden afstand zijn of zoiets.
-
Het is mij al opgevallen dat in de A&U TS-OR als normale TS wordt gealarmeerd. Zal dat hiermee samen hangen?
Dat is in ieder geval niet makkelijk als je TS-OR nodig hebt bij andere meldingen.Had ik ook, ik heb de posten waar ik een TS-OR heb losgekoppeld van de meldkamer. Nu word de TS-OR enkel nog maar "gepakt" door A&U als alle andere TS'en op zijn.
-
- Offizieller Beitrag
Voor wie het inmiddels nog niet gezien had:
Met de OvDG-RR update van vandaag zouden de TS-OR en PM-OR ook weer zichtbaar moeten zijn in het Waterongevallen tabblad.
-
Klopt bij mij staan ze er tussen