Watersysteem

  • Eh... vind het nog een leuk idee zo met dat water systeem maar in de inzetvoorstellen (A&U) stuurt hij nu ook de crashtenders😅 Tis dan wel realistischer maar nu moet ik ze elke keer zoeken omdat ze ook met een 1 of een andere melding kunnen staan

    Je zou de crashtenders ook uit kunnen vinken, zodat hij deze niet bij de A&U meeneemt.
    Je kunt ze dan alsnog als groep (bij de inzetvoorstellen) toevoegen en alarmeren.
    Als alternatief zou je nog (dat is iets meer werk) bij die specifieke A&U de posten kunnen selecteren (of de meldkamer(s), mocht je post met CTs daar niet onder vallen) zodat ze niet worden meegestuurd.

  • Ik vind het een leuke update. En idd je kan niet alles naar ieders wens maken.

    Heb wel een tip / irritatie:
    Kan de water meter niet ergens in beeld blijven bij het aanvinken van de voertuigen, of de balk aan de zijkant verticaal plaatsen. Wordt gek van klik klik klik ... scrollll owneee nog een paar wagen ... scrolll... klik klik klik klik .... scrolllllllll, ow bijna nog een TS erbij ...scrolllllllll (want lijst wordt langer ) klik.... Scrolllllllllllllll...Yes we zijn er .... :thumbsup:

  • Ik vind het een leuke update. En idd je kan niet alles naar ieders wens maken.

    Heb wel een tip / irritatie:
    Kan de water meter niet ergens in beeld blijven bij het aanvinken van de voertuigen, of de balk aan de zijkant verticaal plaatsen. Wordt gek van klik klik klik ... scrollll owneee nog een paar wagen ... scrolll... klik klik klik klik .... scrolllllllll, ow bijna nog een TS erbij ...scrolllllllll (want lijst wordt langer ) klik.... Scrolllllllllllllll...Yes we zijn er .... :thumbsup:

    tip:gebruik dan inzetvoorstellen, dan blijft het wel in beeld.

  • Je zou de crashtenders ook uit kunnen vinken, zodat hij deze niet bij de A&U meeneemt.
    Je kunt ze dan alsnog als groep (bij de inzetvoorstellen) toevoegen en alarmeren.
    Als alternatief zou je nog (dat is iets meer werk) bij die specifieke A&U de posten kunnen selecteren (of de meldkamer(s), mocht je post met CTs daar niet onder vallen) zodat ze niet worden meegestuurd.

    Uit vinken? Bij het voertuig ofzo?

  • maar dan kan je hem helemaal niet meer met de inzetvoorstellen alarmeren.

    Niet helemaal, je kunt nog wel inzetgroepen gebruiken.
    Als voorbeeld: ik heb de brandweerploeg op Rotterdam-The Hague airport onder 1 groep zitten, als ik die kies, stuurt hij de 3 Crashtenders, AFO en TS allemaal in 1x.
    Je kiest dan specifieke voertuigen uit ipv voertuigtypes.
    Zo heb ik ook groepen voor mijn OvD-B's om een specifieke te kunnen kiezen (eerst de 9591, dan de 9592 etc.
    Scheelt wel met zoeken in de lijst van brandweer, nu heb ik bovenin 1 knopje

  • is het mogelijk in het aankoopscherm bij de SL, SLH en DPH te vermelden hoeveel percent toegevoegde waarde ze leveren? Momenteel moet je daarvoor naar de blog over de update, en ik merk dat mijn teamleden de weg daarheen niet vinden laat staan nieuwe spelers. Ik vermoed dat we anders ook om de x aantal tijd de vraag gaan krijgen in het forum over hoeveel ze leveren aangezien dat wel bij WT en WTH als alle TS'en vermeld staat in het aankoopscherm.

    Ondertussen is dit voor de voertuigen en haakarmbakken geïmplementeerd, onder andere met iconen om het overzichtelijker te maken: