Afkortingen lijst en uitleg per gebouw voor startende gebruikers

  • Ik ben deze week begonnen het met het spel en vind het super leuk maar alle afkortingen zijn voor mij wat onduidelijk. Is het een idee om een afkortingen lijst te plaatsen in de handleiding.


    Verder is het misschien ook slim om daar een pagina te maken met uitleg van elk gebouw met zijn functies. Ik snap bijvoorbeeld het nut van de meldkamer nog niet helemaal.

  • De gratis meldkamer bevat veel tabbladen. Het tabblad instellingen is een hele belangrijke. Veel 'gameplay' instellingen vind je daar, profiel instellingen vind je in de menubalk.
    Premium leden vinden daar veel overzichtelijke tabellen.



    Welke afkortingen zijn onduidelijk? In de voertuigmarkt hebben we bijvoorbeeld alle voertuig afkortingen er bij geschreven.

  • Ik sluit me bij boven genoemde opmerkingen aan. Lees de helehandleiding ff na.


    Als je met af koringen de voertuigen bedoeld. En je weet er niet veel van kan ik je aanraden om de voertuigen pagina in de handleiding te lezen.


    Maar zeker fijn om te horen dat je het een leuk spel vind. Hoop dat je veel plezier mag gaan beleven met het spelen.