Taggen teamgenoten

  • Hey,


    Ik heb een voorstel om het makkelijker te maken om in een bericht je teamgenotem te taggen als je een bericht naar ze wil sturen in de chat of in de ''mail''.
    Waar ik nog wel eens last van heb is dat iemand een moeilijke username heeft dat je tijdens het typen al snel een foutje maakt in de naam achter het @.
    Misschien is het een goede toevoeging aan het spel dat zodra je de eerste letter achter het @ hebt getypt er een lijstje tevoorschijn komt met je teamgenoten die die letter als eerste letter als username hebben.
    Misschien een beetje lastig uitgelegd en daarom zal ik het proberen het een beetje visueler te maken.



    Voorbeeld:


    @p


    @pietje123
    @pieterisdebeste
    @papabeertje
    @pittigetante97
    @paddingtonfan
    @piet_Paulesma
    ---
    @pi


    @pietje123
    @pieterisdebeste
    @pittigetante97
    @piet_Paulesma
    ---
    @pie


    @pietje123
    @pieterisdebeste
    @piet_Paulesma
    ---
    Nels2410


    @pietje123
    @pieterisdebeste
    @piet_Paulesma
    ---
    Nels2410e


    @pieterisdebeste
    ______________________________


    Ik hoop dat jullie nu een beetje snappen wat ik bedoel.
    Wat ik wel zou doen is dat het dan hoofdlettergevoelig is.
    Ook zou ik zeggen dat het wel echt precies moet kloppen.
    Ik bedoel dat als je bijvoorbeeld net als in het voorbeeld @pie intypt je NIET bijvoorbeeld @Willempie123 te zien krijgt.
    Want dan zou bijvoorbeeld bij een e ofzo al bijna je hele team te zien krijgen.
    Of het nou op alfabetische volgorde word weergegeven maakt mij niet zoveel uit.
    Ik denk ook dat het slim is om niet een hele lange lijst te openen met usernames die overeen komen maar misschien gewoon een klein venstertje met 3 namen en dat je kan scrollen bijvoorbeeld.


    Ik weet dat ik veel suggesties doe op dit forum en achteraf denk ik bij sommige ook van ''ja dit was een beetje onnodig'' maar ik denk dat dit een mooie toevoeging zou zijn.


    (alle namen in het voorbeeld zijn verzonnen omdat ik niet random mensen wil taggen ivm privacy ofzo #Article13 :P . sorry als je toch perongelijk getagged bent.)


    Groetjes,
    Dylan.