06 - Roepnummeroverzicht Brandweer Noord-Oost Gelderland (06)

• De brandweer in Winterswijk (en andere posten in de regio) krijgen nieuwe tankautospuiten. In de volgende video (bij 0:40) word gezegd dat ze voorheen een extra auto nodig hadden voor ongevallen, ik neem aan dat ze hier een HV mee bedoelen. Is het dan zo dat deze tankautospuit een TS-HV is?

Video:

Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Zover ik weet niet maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen

hulpdiensten fotograaf voor mijn eigen pagina jansenfotografie op facebook

• Zover ik weet niet maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen

Uit de video lijkt het voor mij ook anders inderdaad. Je hoort hem zeggen "we waren hiervoor niet BiZa bepakt". Daardoor neem ik de aanname dat ze voorheen geen THV gereedschap hadden, en op het filmpje is te zien dat ze die nu wel hebben. (Ram, schaar, spreider, etc)

Brandweervrijwilliger

• Sinds 9 april 2025 is er een nieuwe TST-NB roepnummer 06-7144, kenteken 88-BZX-8 geleverd door Ziegler.
    Regionaal voertuig, cluster Achterhoek-West. (Bron: Ziegler / Brandweervoertuigenonline)

Op 23 april 2025 zijn de TST-NB roepnummer 06-7244, kenteken 79-BZX-9 en de TST-NB 06-7344, kenteken 31-BZZ-4 geleverd door Ziegler.
    Het betreft een regionaal voertuig voor cluster Achterhoek-Noord en een regionaal voertuig. (Bron: Ziegler / Brandweervoertuigenonline)
    Die dag heeft brandweer Beekbergen ook een nieuwe TST-NB in ontvangst mogen nemen, het gaat om de 06-2941 met kenteken BB-527-F. (Bron: Ziegler / Brandweervoertuigenonline)

Nog in opbouw bij Ziegler zijn:
    - TST-NB 06-7145 (Status: Bijna klaar)
    - TST-NB 06-3441 [Klarenbeek] (Status: Bijna klaar)
    - TST-NB 06-1041 [Hierden] (Status: Bijna klaar)
    - TST-NB 06-2641 [Apeldoorn-Centrum] (Status: Bijna klaar)
    - TST-NB Heerde (Status: In opbouw)
    - TST-NB Loenen (Status: In opbouw)
    - TST-NB Nunspeet (Status: In opbouw)
    - TST-NB Hoenderloo (Status: In opbouw)
    - TST-NB Uddel (Status: In opbouw)

• putten heeft al een paar dagen de 06-2131 dit betreft de regio voertuig 06-7034 de nieuwe volvo
    Die hebben ze inbruikleen tot hun eigen nieuwe volvo binnen komt ergens in augustus

Ze hebben de 06-2142 afgestaan aan de regio en die is daarna naar vaassen gegaan als de 2442

hulpdiensten fotograaf voor mijn eigen pagina jansenfotografie op facebook