Politiekraan

  • Als deze door de meldkamer wordt aangestuurd (ik denk eigenlijk van niet) lijkt het me iets voor later, niet heel hoge prioriteit.
    Als deze niet door de meldkamer wordt aangestuurd (wat ik denk) dan is het niks voor dit spel :)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Zelfde verhaal als de brandweerkraan van Haaglanden.
    Zeer weinig regio's die dit voertuig hebben, dus onmogelijk om meldingen er voor te maken

    meldingen zijn er al, gestolen scooter, aanrijdingen....
    Snap dat er niet de moeite wordt gedaan om meldingen als voertuig vast op trambaan gemaakt wordt.

  • meldingen zijn er al, gestolen scooter, aanrijdingen....Snap dat er niet de moeite wordt gedaan om meldingen als voertuig vast op trambaan gemaakt wordt.

    Volgens mij heb je de reactie wel gelezen, maar niet begrepen.
    Het probleem dat @Data aandraagt is dat het lastig is om meldingen te maken waarbij het voertuig een verplichting is en niet dat het lastig is om een melding te maken.
    Stel je voor da je realistisch speelt in regio Groningen. vervolgens krijg je een melding voor de politiekraan, maar die bestaat niet in je regio en heb je dus niet. nu kun je de melding ook niet oplossen.
    Dit geld natuurlijk voor meer regio's waar niet allemaal dezelfde soort voertuigen worden gebruikt, dit verschil is zelfs nog groter bij de brandweer.
    Bij meerdere suggesties voor voertuigen is dit al een probleem gebleken, er wordt wel altijd actief meegedacht wat er mogelijk is.


    (Regio Groningen omdat ze daar geen politiekraan hebben dacht ik, anders een willekeurige andere stad.)



    Verder raakt het verwijt dat er geen moeite in het spel (of een specifieke functie/melding)wordt gestoken terwijl de Nederlandse tak van de organisatie bij mijn weten grotendeels vrijwillig tijd in het spel steekt sowieso kant noch wal.