• Lijkt me geen meldkamerding inderdaad en ook niet nodig.


    Staat ook al op de suggestielijst als afgekeurd: [VA-500] Lijkenwagen


    Zwaarder argument: Sebastian heeft na eerdere aanvragen voor incidenten met dodelijke afloop aangegeven dit niet in het spel te willen overnemen. Dit omdat het spel door mensen van alle leeftijden te spelen moet zijn (dus ook jonge kinderen) en het wel leuk/gezellig moet blijven.

  • Zwaarder argument: Sebastian heeft na eerdere aanvragen voor incidenten met dodelijke afloop aangegeven dit niet in het spel te willen overnemen. Dit omdat het spel door mensen van alle leeftijden te spelen moet zijn (dus ook jonge kinderen) en het wel leuk/gezellig moet blijven.

    helemaal mee eens

    hallo, ik speel het niet meer. het adminteam van promeldkamer nederland/belgie heeft alles stuk gemaakt. een tijd lang admin geweest en het was een gepest tegen mij.

  • Geheel mee eens dat het niet echt meerwaarde heeft in het spel

    Dit omdat het spel door mensen van alle leeftijden te spelen moet zijn (dus ook jonge kinderen) en het wel leuk/gezellig moet blijven.

    Maar om hier nog even op in te haken. Meen me te herinneren dat er in '112 Simulator' wel slt. dood konden gaan en opgehaald moeten worden met een mortulance. In ieder geval netjes dat 'Meldkamerspel' dan wel aan alle leeftijdsgroepen denkt ;-)

  • Nouja leeftijd..
    Voorop stellen we dat voornamelijk wij de inzetten maken en Sebastian ze alleen wel en (tot heden nog nooit) niet goed keurt.
    Waar andere spellen wel de dood gebruiken zit een tijd factor aan verbonden. Wij willen dat iedereen op zijn eigen moment kan spelen, dus ook kan stoppen met spelen. Daardoor laten we ze niet overlijden.


    Daarnaast hebben meldingen die bij de naam al op de dood wijzen een nare bijsmaak wat mij betreft.
    Laten we eerlijk zijn, als centrist krijg je er ook mee te maken. Maar in het spel? We hebben al heel wat meldingen die 'vreselijk' zijn. En mocht er een patiënt zijn die van een flat van 12 verdiepingen valt (mmt groter dan 5m melding) wordt die altijd nog naar het ziekenhuis gebracht, maar wat daar gebeurt...

  • Soms krijg je ook de melding van een ongeval met trein en persoon waar je geen gewonden bij ziet.
    Met een beetje fantasie zou je denk ik wel kunnen invullen waarom de desbetreffende persoon niet naar een ziekenhuis hoeft.
    Voor zover ik weet worden overleden personen ook niet naar een ziekenhuis gebracht.