Weet iemand of de 07-9398 op Doesburg nog bestaat, was vroeger een iveco, is daarna een sprinter geworden als VC, maar ik heb hem nog nooit gezien in een melding.
Bij mijn weten niet meer. De sprinter doet nu dienst in Garderen als PM.
Weet iemand of de 07-9398 op Doesburg nog bestaat, was vroeger een iveco, is daarna een sprinter geworden als VC, maar ik heb hem nog nooit gezien in een melding.
Bij mijn weten niet meer. De sprinter doet nu dienst in Garderen als PM.
De 07-9398 is niet meer in dienst. Daarnaast zijn de 07-5768 SBA en de 07-5787 SLA ook buiten dienst getreden.
De arbeidshygiëne in Gelderland-Midden is op de schop gegaan. Eerder was het zo dat de posten Barneveld (Nijkerkerweg), Ede (Centrum), Zevenaar en Bemmel dit verzorgden. Vanaf 1 april (geen grap) is dit gewijzigd. Vanaf nu zal dit verzorgd worden door de posten Doesburg en Otterlo. Voorheen was het zo dat de arbeidshygiëne na (bijna) iedere inzet kwam, nu gebeurt dit alleen nog bij grote incidenten. Iedere brandweerman of -vrouw beschikt nu over een persoonlijk reservepak en iedere kazerne heeft ook ademlucht op voorraad. Het is mij onbekend welke voertuigen hiervoor gaan zorgen, eerder werd dit verzorgd door de 07-1081 (Barneveld), 07-2081 (Ede), 07-4081 (Bemmel) en de 07-5081 (Zevenaar).
De arbeidshygiëne in Gelderland-Midden is op de schop gegaan. Eerder was het zo dat de posten Barneveld (Nijkerkerweg), Ede (Centrum), Zevenaar en Bemmel dit verzorgden. Vanaf 1 april (geen grap) is dit gewijzigd. Vanaf nu zal dit verzorgd worden door de posten Doesburg en Otterlo. Voorheen was het zo dat de arbeidshygiëne na (bijna) iedere inzet kwam, nu gebeurt dit alleen nog bij grote incidenten. Iedere brandweerman of -vrouw beschikt nu over een persoonlijk reservepak en iedere kazerne heeft ook ademlucht op voorraad. Het is mij onbekend welke voertuigen hiervoor gaan zorgen, eerder werd dit verzorgd door de 07-1081 (Barneveld), 07-2081 (Ede), 07-4081 (Bemmel) en de 07-5081 (Zevenaar).
Je hebt ook nog de 07-3081 op Arnhem-Noord die niet in je opsomming staat.
Daarnaast zijn de AH voertuigen van Otterlo en Doesburg al bekend
De overige 2 bakwagens staan op Ede
Dat zijn dan de 07-9182 en 07-9185. Zijn die bakwagens op Ede dan ook voor AH?
Dat zijn dan de 07-9182 en 07-9185. Zijn die bakwagens op Ede dan ook voor AH?
Twee wagens zijn voor arbeidshygiëne ter plaatse. De andere twee zullen de kazernes gaan bevoorraadden, dus niet bij incidenten.
Klopt die andere 2 bakwagens zijn voor het bevoorraadden van de posten.
Er zou volgens mij nog meer naar ede toe qua logistiek gaan maar dat weet ik nog niet zeker.