Voertuigen ideeën

  • Hoi


    Ik heb een paar ideeën voor voertuigen/gebouwen aangezien je ze in het echt ook vaak tegen komt en omdat veel mensen realistisch willen spelen


    Ambulance:
    - huisartsenauto (voor spoedgevallen waarvoor een ambulance niet perse nodig is)
    - huisartsenpraktijk (om bijvoorbeeld patiënten naar toe te brengen die niet echt hulp nodig is in het ziekenhuis)


    Brandweer:
    - personeelswagen (zie je best vaak)
    - gevaarlijke stoffen aanhanger (voor achter een ts en zie je regelmatig)
    - slangen aanhanger (voor achter een ts en zie je best vaak vooral in kleine dorpjes)
    - ts-bt (veel brandweer posten hebben die)
    - motorspuit aanhanger (zie je best vaak)
    - veetakel (zie je best vaak vooral met koeien uit de sloot halen en dan kan je de te inzetten voor een andere melding bv brand)



    Met Vriendelijke Groeten
    Daniël Reefman

  • Zoals ik met rood heb aangegeven hierboven zijn er al heel veel eerder genoemd, op 1tje na, die in het groen staat. Mijn tip is dat je volgende keer beter eerst kijkt of er iets al genoemd is en daarna pas te plaatsen :)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

    Bewerkt eens, duren sanbels ().

  • Bijna alles staat al op de lijst. Misschien een keer naar kijken.


    VA-501 Huisartsenvoertuig


    VB-014 verschillende aanhangers
    VB-016 veetakelinstalatie
    VB-506 Personeel/ matrieelvoertuig



    --------------------------------------------------------------
    TS'sen vind ik inmiddels wel voldoende in het spel. Dus lijkt mij geen nodige toevoeging om er nog meer toe te voegen.





    EDIT: ik zie dat @sanbels me voor was.

  • sluit me aan bij bovenstaande reacties.


    TS-BT is overigens naar mijn weten geen officiele benaming meer [Bron] In het spel valt deze onder TST-NBB (hoogstwaarschijnlijk de TST-NBB 4)