15-01-2019 Facebook banner winter 2019

  • Wie wint de banner voor de winter 2019? 87

    1. Julian Koelewijn (29) 33%
    2. Peter Django Dasisya (15) 17%
    3. Laurens Uppelschoten (9) 10%
    4. Fernando Bot (8) 9%
    5. Loe Verreck (8) 9%
    6. Luciano de Graaf (6) 7%
    7. Koen Jongens (3) 3%
    8. Yaël van Tol (3) 3%
    9. Jesse de Backer Veraart (2) 2%
    10. Martijn Lokerse (2) 2%
    11. Thomas de Witte (2) 2%
    12. Vindevogel Nick (0) 0%

    Hartelijk bedankt voor de vreselijk hoeveelheid foto's die jullie gepost hebben op onze facebookpagina! Het waren er meer dan 150! De keuze was voor ons dan ook énorm lastig zoals jullie begrijpen. We hebben met moeite toch 12 weten te selecteren die deze keer kans maken. Hieronder ga je ze vinden. Stem in de poll op jou kanshebber. Je kunt stemmen t/m vrijdag 18 januari 07:00.


    Uiteraard maken we van elke foto een geschikte banner wanneer die gekozen wordt.























    Fernando Bot


    Jesse de Backer Veraart


    Julian Koelewijn


    Koen Jongens


    Laurens Uppelschoten


    Loe Verreck


    Luciano de Graaf


    Martijn Lokerse


    Peter Django Dasisya


    Thomas de Witte



    Hieronder in de 2e post staan nog 2 foto's.

  • Er waren zo ongelooflijk veel foto's ingezonden. Vorige keer konden we ongeveer 1 foto per persoon in de poll zetten, dat ging simpelweg nu niet.
    De vraag was de 'leukste' foto's. Dat is niet per definitie professioneel. Plus hij moet het liefst ook nog op 'banner' formaat kunnen passen.
    Ik snap uiteraard sommige teleur gestelden, maar ik wil benadrukken dat ik alle inzendingen en de moeite die jullie gedaan hebben geweldig vond!

  • Er waren zo ongelooflijk veel foto's ingezonden. Vorige keer konden we ongeveer 1 foto per persoon in de poll zetten, dat ging simpelweg nu niet.
    De vraag was de 'leukste' foto's. Dat is niet per definitie professioneel. Plus hij moet het liefst ook nog op 'banner' formaat kunnen passen.
    Ik snap uiteraard sommige teleur gestelden, maar ik wil benadrukken dat ik alle inzendingen en de moeite die jullie gedaan hebben geweldig vond!

    Ik snap het wel en het is ook geen aanval/kritiek die ik geef het was een puntje van aandacht zegma het viel mij op.

  • Beetje jammer dat Julian Koelewijn zoveel stemmen heeft. Het Meldkamerspel logo staat niet eens in het midden en hij kan zo veel mogelijk accounts aanmaken om te stemmen als hij wilt.
    Daarnaast vind ik de foto van Peter Django Dasisya ook niet al te goed. Filters gebruiken ben ik sowieso op tegen, maar dat is mijn mening.
    Sommigen hebben ook een watermerk onderin gezet. Vind ik ook jammer, omdat ik vind dat watermerken de foto verpesten.
    Persoonlijk vind ik de foto van Fernando Bot het beste.


    Meerdere accounts aanmaken kan iedereen. Alleen is dat niet toegestaan.


    Maar er zijn veel spelers actief op het forum die stemmen. Er zijn dus ook mensen die de foto van Julian wel mooi vinden.
    Iedereen heeft, en mag dat ook, een eigen mening en laat deze via de poll aan de beheerders weten. Niet iedereen heeft dezelfde mening en dat is ook de hoofdzaak van de poll. Mensen mogen laten weten welke hun het liefst zien en stemmen daarop. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen, maar dan doe je maar wat de meeste mensen goed vinden.


    Over een water merk staat niks in de criteria en ik vind dat mensen zelf het recht hebben om hun eigen foto's te merken, om te voorkomen dat andere mensen ze gaan gebruiken. Zij hebben immers ook het auteursrecht van de foto.


    Je mag, zoals ik ook al zei, je eigen mening hebben, maar ik vind het dan een beetje onnodig om dan in het algemeen een foto die jou blijkbaar niet helemaal bevalt meteen gaat afkraken.


    Alvast excuses als dit gemeen is overgekomen, dat is niet de bedoeling. Ik vind het voor mezelf alleen een beetje storend dat foto's van mensen (die er zelf waarschijnlijk heel trots op zijn) een beetje in negatief daglicht worden gezet.
    Ik zou het persoonlijk ook niet het prettigste bericht vinden wanneer ik een foto maak en mensen zo erop reageren.


    Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.

  • en hij kan zo veel mogelijk accounts aanmaken om te stemmen als hij wilt.

    Ik zou je willen vragen met dit soort uitspraken uit te willen kijken.
    Het is niet zo verstandig om op een openbaar forum mensen van zaken te beschuldigen (ook als dir indirect gesteld is met "hij kan"), terwijl je niet zeker weet of dit ook echt van toepassing is.


    Ik kan hier als administrator hier zien of er vanaf eenzelfde IP meerdere malen op een poll wordt gestemd.
    Hier is dat niet het geval geweest, dus bovenstaande uitspraak is incorrect.

  • Eigenlijk wou ik hier niet op reageren, maar ik wil het volgende toch wel kwijt.


    Julian is een teamspeler van ons team "Dutch Rescue Teams" Wij/ik heb(ben) alle team-spelers gevraagd om op zijn foto te stemmen omdat ik het wel bijzonder vindt dat een 13-jarige zulke foto's maakt! Dit is een vrijblijvend verzoek geweest aan de teamleden, dus geen dwang of zo!


    Als hij de wedstrijd wint, zijn wij, als team, bijzonder trots dat een speler uit ons team misschien straks als banner het spel mag vertegenwoordigen!!


    Het blijkt dus dat iedereen, dus ook 13-jarige, professionele foto's kan maken! En ja, smaken verschillen, (Gelukkig maar).


    Laat dit juist een uitdaging zijn voor iedereen! Over een tijdje wordt de foto weer vervangen, dus pak je fototoestel/camera en ga op pad om mooie foto's te maken, dan kun je over een half jaar ook weer meedoen en wie weet val je dan wel in de prijzen!!!!!!

  • weet je wat jammer aan dit is, is dat het altijd de wat professionelere foto's zijn. Voor de gene die zomaar eens een leuke fotootje gemaakt hebben zonder alle poespas van bewerking er bij hebben na mij idee weinig kansen mee te doen.

    Ik ben ook van mening dat er teveel bewerkt wordt qua foto's, dat haalt het spontane er naar mijn bescheiden mening ook vanaf. Echter denk ik dat juist de foto van Julian niet (in ieder geval niet over-)bewerkt is en juist daarom eruit springt. Mijn stem heeft ie in ieder geval ook !!


    Uiteraard moeten de admins ook gewoon een keus maken en ik ga er vanuit (en gezien de reactie van Woukaa was dat een flinke uitdaging) dat dit oprecht is gebeurd.


    En voor iedereen die een inzending heeft gedaan die helaas niet door de selectie is gekomen, de volgende keer gewoon weer insturen !! En ach...wordt 't 'm niet...geen nood...heb je toch altijd gewoon zelf een mooi plaatje waar je trots op mag zijn :thumbup:

  • Bij deze mijn verontschuldiging indien ik iemand gekwetst zou hebben, dat is uiteraard niet mijn bedoeling. Ik gaf mijn mening en had dat achteraf bezien beter op een andere wijze moeten bewoorden. De woorden waren wat ongelukkig gekozen. Overigens vind ik 'afkraken' een wat te zwaar woord aangezien ik aangeef dat het mijn mening is en ik die ook mag geven, de manier waarop is misschien wat ongelukkig omschreven...maar toch...kritiek moet kunnen.

  • Ik ben ook van mening dat er teveel bewerkt wordt qua foto's, dat haalt het spontane er naar mijn bescheiden mening ook vanaf. Echter denk ik dat juist de foto van Julian niet (in ieder geval niet over-)bewerkt is en juist daarom eruit springt. Mijn stem heeft ie in ieder geval ook !!
    Uiteraard moeten de admins ook gewoon een keus maken en ik ga er vanuit (en gezien de reactie van Woukaa was dat een flinke uitdaging) dat dit oprecht is gebeurd.


    En voor iedereen die een inzending heeft gedaan die helaas niet door de selectie is gekomen, de volgende keer gewoon weer insturen !! En ach...wordt 't 'm niet...geen nood...heb je toch altijd gewoon zelf een mooi plaatje waar je trots op mag zijn :thumbup:

    Heb je mooi gezegd/verwoord! :thumbsup:

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Yeah, leuk dat ik gewonnen heb. Ik wil alle mensen die op mijn foto hebben gestemd bedanken. Voor mij is dit ook stapje om een echte fotograaf in dienst te worden

    Van harte Julian. Komende maanden staat jou foto bovenaan. Ik heb hem voor de gelegenheid zelf even herbewerkt met de originele foto die je poste, het scherpe logo en je naam teruggeplaatst.