Zoekfunctie personeel met functie

  • Ik was benieuwd wat men vind van en zoekfunctie in de meldkamer van personeelsleden die een opleiding genoten heeft.
    Zo nu en dan verplaats ik personeelsleden, posten, gaan er functies weg bij posten etc.. dan komen sommige personen die een opleiding hebben een soort van voertuigloos in de lijst. terwijl ik elders een functie juist toe voeg wil ik de mensen mee verhuizen, maar zoeken is nog wel eens een issue.
    Nu dacht ik aan een zoekfunctie voor personeelsleden, op die manier heb ik personen die een specifieke opleiding hebben in een overzichtslijst.


    ik kon het niet zo snel vinden of dit al eens geopperd was, zo ja dan kan deze topic weg.

  • Dat lijkt mij inderdaad ook een mooie toevoeging aan het spel. Soms zoek je iemand met een bepaalde opleiding maar dan vind je hem niet zo snel...

    hallo, ik speel het niet meer. het adminteam van promeldkamer nederland/belgie heeft alles stuk gemaakt. een tijd lang admin geweest en het was een gepest tegen mij.

  • Voor het zoeken van opgeleid personeel gebruik ik als tussenoplossing een school.


    Als ik dan een opleiding voor de betreffende functie open zet kan ik meteen zien op welke posten er in ieder geval medewerkers zijn die de betreffende opleiding genoten hebben.


    Kan ik daarvandaan wel over plaatsen.


    O ja en ik leid exta mensen op zodat er altijd personeel beschikbaar is om over te plaatsen :-)