Geen waterongevallen, wie helpt de fout te vinden?

  • Goedemorgen allen,


    Ik ontvang enkele weken geen meldingen voor waterongevallen. Nu kan ik de fout niet ontdekken. Wie helpt me?


    - De meldingen staan bij elke van de zes meldkamers op groen
    - Elke meldkamer heeft 'eigen inzetbereik' uit staan
    - Elke post met de uitbreiding waterongevallen staat op 'beschikbaar', geen enkele staat op 'niet beschikbaar'
    - Uiteraard alle voertuigen en opgeleide mensen op de posten


    Ik hoor graag jullie suggesties!

  • Nee, niet zelf. Maar geen enkele meldkamer heeft de optie 'alleen eigen POI gebruiken' aan staan. Ik gebruik ze dus van het hele spel.


    Zoals ik al aangaf, ik ontvang ze niet meer sinds enkele weken. Daarvoor kreeg ik ze wel binnen.

  • Ik zou als ik jou was wat POI’s neerzetten.


    Denk aan POI’s:
    - Meer
    - Sloot
    - Rivier


    Zo krijg je aan de hand van eigen POI’s wat meer waterongevallen meldingen. Je kan ook de openbare POI’s aan laten staan maar in combinatie met eigen POI’s kan het aantal meldingen weer wat toenemen. Heb het zelf ook wel eens een periode gehad.l dat ik minder waterongevallen meldingen kreeg.

  • Aan het begin kreeg ik ze ook weinig zelfs met POI's maar toen ik op ongeveer 3 posten waterongevallenbestreiding had kreeg ik ze veel meer

  • als je poi plaatst moeten ze ook goed gekeurd worden en die optie is niet meer aanwezig , lijkt me dus dat er nu een probleem gaat ontstaan @ Delta @ wouka mss een idee om na vraag te doen wat nu de oplossing is



    m.v.g Michel1982

    niet moet, maar kunnen worden gecheckt. Dan kunnen ze ook worden gebruikt door anderen. Heeft niets met jouw eigen inzetgeneratie te maken dacht ik.

  • Klopt, het heeft niet met POI's te maken aangezien ze eerder wel altijd voorkwamen.


    Een 'mindere periode' is ook onwaarschijnlijk na honderden meldingen en rond de 20 uitbreidingen waterongevallen op kazernes.

  • Bovenstaand van MPR klopt inderdaad.


    Om het nogmaals even duidelijk te krijgen:
    Op het moment dat je een POI aanmaakt, zul je die zelf altijd kunnen gebruiken. Er is geen enkele functie of optie waar je je eigen POI kunt uitzetten, of waar anderen jouw POI kunnen verwijderen.


    Echter, POI die jij aanmaakt kunnen ook door anderen worden gebruikt.
    Standaard staat dit aan, maar - zoals de meesten weten - hebben we de functie "Alleen eigen POI gebruiken", waarmee de betreffende speler dus alleen eigen POI gebruikt.


    De controle op POI, die nu niet beschikbaar is, kan er alleen voor zorgen dat POI die jij aanmaakt en door anderen worden afgekeurd, niet meer door andere spelers gebruikt zullen worden.
    Die POI is vanaf dat moment dus alleen voor de speler die deze heeft aangemaakt beschikbaar en niet meer voor andere spelers

  • Ik krijg sinds ik POI's heb geplaatst sporadisch WO meldingen, alleen op mijn eigen POI's. Overige meldingen worden op alle POI's van het spel gegenereerd. Wie weet hoe dit komt en hoe ik de WO meldingen hetzelfde krijg?