Selecteren meerdere voertuigen d.m.v. vinkjes bij terugroepen/dooralarmeren incident

  • Goedemiddag,


    Zoals al eerder liep ik ook vandaag weer aan tegen de uitdaging dat ik een groepsinzet had voorzien van mijn halve arsenaal aan ambulances. Toen eenmaal alle patienten weggevoerd waren, wilde ik mijn ambulances ook terugroepen omdat er meer te doen was voor hen.


    Wanneer je in een incident meerdere voertuigen van meerdere spelers ziet, merk je al dat het een enorm gescroll word eer je bij je eigen voertuigen beland bent ( gelukkig kun je sorteren, en daardoor groepeert e.e.a. nog een beetje ).


    Echter, omdat ik 5 OVD-G's en een stuk of 10 Ambulances van de inzet af wilde halen, moest ik 15 keer opnieuw sorteren, en per voertuig de actie "Retour Post" geven.


    Ik denk, dat het handig is om, net zoals bij de lijst van in te zetten voertuigen ook bij de lijst van aanwezige voertuigen vinkjes te plaatsen zodat je in een keer meerdere voertuigen een "Retour Post" of "Dooralarmeren" commando kunt geven.


    Dit lijkt mij persoonlijk een mooie functionaliteit, Wat jullie?

  • heb je de knop "Eigen ambulances retour post sturen" al eens gezien? dat lost namelijk een deel van je probleem op. de ovd-g en Lifeliners zal je in dat geval nog wel zelf moeten terughalen. Andere optie is dat je al jou aanwezige voertuigen terugroept met knop "alle eigen voertuigen retour post sturen" en dan weer de brandweer opnieuw oproept.


    Tip: je kan bij zo'n grote inzet ook sorteren op wie de eenheden heeft gestuurd dan heb je in iedergeval jou eenheden onderelkaar.