Spelers weglokken uit een groep

  • In het verleden hebben we dit ook wel eens gehad, maar zou je het niet eerst in privé berichten op proberen te lossen? Overigens blokkeren we daarna meestal de verzender.


    Wat betreft de klacht: Het komt best wel vervelend over als iemand leden wilt pikken, en ook de manier van schrijven klinkt nogal denigrerend over het andere team. Dus dat zegt vooral iets over de schrijver...

  • Een dergelijk bericht van 112-opa is erg onhandig, maar minstens net zo onhandig vind ik het van Michaelkraan dat dit bericht, kennelijk zelfs nadat er onderling contact is opgenomen, met naam en toenaam op het forum gepost wordt. Zo ontstaat de publieke schandpaal, waarbij ik me afvraag of dat de bedoeling is/moet zijn. Geschillen los je in eerste instantie met elkaar op en zonodig met tussenkomst van een Admin.
    Michael, tip voor de toekomst: als je je bericht hebt gepost om in het algemeen aandacht te vragen voor het voorkomen van weglokken van leden, dan is het sterker als je een geciteerd bericht anonimiseerd.

  • Een dergelijk bericht van 112-opa is erg onhandig, maar minstens net zo onhandig vind ik het van Michaelkraan dat dit bericht, kennelijk zelfs nadat er onderling contact is opgenomen, met naam en toenaam op het forum gepost wordt. Zo ontstaat de publieke schandpaal, waarbij ik me afvraag of dat de bedoeling is/moet zijn. Geschillen los je in eerste instantie met elkaar op en zonodig met tussenkomst van een Admin.
    Michael, tip voor de toekomst: als je je bericht hebt gepost om in het algemeen aandacht te vragen voor het voorkomen van weglokken van leden, dan is het sterker als je een geciteerd bericht anonimiseerd.

    Ik sluit mij volledig aan bij bovenstaand bericht.


    Allereerst, niet erg handig om een Screenshot met naam van de afzender zichtbaar hier online te plaatsen.
    Afbeelding is dus ook verwijderd, ondanks dat de meesten deze nu toch al gezien hebben.


    Daarnaast, net zoals ik eerder vandaag in dit Topic heb aangegeven: Problemen los je onderling op.
    Wanneer dit écht niet gaat, kun je dit hier aangeven of - in dit geval nog beter - een Admin contacteren, bijvoorbeeld via de Forum PB Functie.

  • zie hier het probleem niet van in... zolang er geen systeem word ontworpen om mensen uittenodigen anders dan forums en adverteren, denk bijv aan de mogelijkheid spelers te kunnen inviten doormiddel van een knop bij hun profiel of een centrale chat waar iedereen met elkaar kan spreken.



    Jnorev,
    Meldkamer BeNeLux

  • Dat systeem gaat er in ieder geval niet komen.


    De reden hiervoor is hetzelfde als waarom er wordt aangegeven dat het niet netjes is om mensen uit andere teams "weg te lokken".
    Spelers, en met name teams, vinden het over het algemeen niet zo fijn om constant benaderd te worden door andere teams die spelers willen.


    Spelers zijn vrij om een team te kiezen, en teams om hun team te promoten via het Forum of de in game advertentie methode.
    Het weghalen van spelers is niet verboden in de regels, maar of het netjes is is een ander verhaal.

  • zie hier het probleem niet van in... zolang er geen systeem word ontworpen om mensen uittenodigen anders dan forums en adverteren, denk bijv aan de mogelijkheid spelers te kunnen inviten doormiddel van een knop bij hun profiel of een centrale chat waar iedereen met elkaar kan spreken.



    Jnorev,
    Meldkamer BeNeLux

    nee klopt want je doet het zelf bij ieder team, daarom zie jij het probleem niet ;)

    https://i.imgur.com/40bN1Uq.png


    Regio's:

    NL:

    24: VRZL: Zuid-Limburg (95%)

    23: VRNL: Noord-Limburg (95%)

    22: VRBZO: Brabant-Zuidoost (95%)

    21: VRBN: Brabant-Noord (90%)

    20: VRMWB: Midden- en West Brabant (75%)


    BE:

    BRZ-OL: Brandweerzone Oost-Limburg (100%)


    Team: Rescue NL

  • ik en nog iemand uit mijn team is lastig gevallen om bij een andere groep te komen en dan ook nog in het team van Veiligheidsregio NL te komen maar ik wens geen onzin berichten en te krijgen om in een andere team te komen en ik ben er niet van gedient en op prijs gesteld te worden voor deze onzin. en de gene die het heeft gedaan zal spijt krijgen dat het zo op het forum neer wordt gezet.

  • ik en nog iemand uit mijn team is lastig gevallen om bij een andere groep te komen en dan ook nog in het team van Veiligheidsregio NL te komen maar ik wens geen onzin berichten en te krijgen om in een andere team te komen en ik ben er niet van gedient en op prijs gesteld te worden voor deze onzin. en de gene die het heeft gedaan zal spijt krijgen dat het zo op het forum neer wordt gezet.

    Misschien handig om een screenshot van het bericht erbij te plaatsen? Ten eerste maakt het de beschuldiging gefundeerd, nu is het alleen maar een niet verifieerbaar bericht. Ten tweede wordt dan duidelijk wie jou het bericht gestuurd heeft.

  • Vaak zijn het overijverige members die het doen zonder medeweten van de admins. Als het ongewenst is, en je komt er met de speler niet uit, kan je altijd de admin even aanschrijven. Daarnaast, idd wat CC zegt, deleten en verder