[FO-519] Overzetten assets naar andere spelers

  • Goedemorgen!


    Toch maar een account op hett forum aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen :)


    Kan het mogelijk gemaakt worden dat ik mijn gebouwen / voertuigen kan overdragen aan een mede-teamspeler ?


    Het zou ook interessant zijn als reeds gebouwde gebouwen overgedragen konden worden aan het team. Dan kunnen we een aantal gebouwen namelijk centraliseren.

  • hier is al vaker over gesproken en tot op heden wat ik weet gaat dat niet gebeuren want dan ga je mogelijk nep accounts krijgen en dat je dan via die weg een hoop gebouwen kunt maken en weinig speelt als je dat zou doen en dat geld ook met coins en zo verdient het spel niks als je graag coins wilt gebruiken om iets sneller te willen bouwen


    hoop dat ik het zo goed verwoordt heb anders hoor ik het wel van andere

  • Inderdaad, wat @Djrally zegt is in principe waarom.


    Het gaat dan niet alleen om het feit dat het "overhevelen" van gebouwen, voertuigen, coins of credits ervoor zorgt dat er geen tot nauwelijks meer inkomsten voor het spel zijn.
    Waar het - in ieder geval wat mij betreft - om gaat, is het valsspelen in het algemeen.
    Een spel is bedoeld om te spelen, niet om "voor de gek" te houden door valse accounts aan te maken, deze leeg te plukken en zo bakken met geld te verdienen zonder iets te doen.


    Laat duidelijk zijn dat dit niet naar jou (topicstarter) bedoeld is.
    Ik begrijp dat je alles graag over wilt dragen aan medespelers die er wel genoeg tijd voor hebben.
    Maar het verschil tussen "eerlijke" en "oneerlijke" spelers is door een geprogrammeerd spel helaas niet te zien.


    Data

  • Wel nuttig, maar ook gevoelig voor valsspelen zoals hierboven beschreven.


    Stel: ik maak een team.
    Ik heb zelf geen zin om ziekenhuizen te kopen, dus maak ik nepaccounts aan, om vervolgens Credits van dat account over te maken aan de teamkas.


    Het idee dat nu een percentage van de inkomsten wordt gestort in de teamkas, is om dit te voorkomen.
    Je kunt namelijk nog steeds extra accounts aanmaken, maar om geld eruit te krijgen voor de teamkas moet je op dat extra account daadwerkelijk spelen


    Data