[FT-010] Berichten Team-chat verwijderen

  • Ik begrijp jullie frustratie. Ik heb het er van de week nog over gehad met sebastian. Gezien het in Duitsland nog nooit is aangevraagd kan ik er helaas nog geen haast achter zetten.


    Tot die tijd kan ik alleen het creatieve antwoord geven: even de chat vol-spammen tot het bericht uit het zicht is verdwenen.

  • ik zou het zeker prettig vinden als er een optie zou komen dat je ook handmatig danwel regels en heel de teamchat leeg kan maken,


    dit zodat je eingelijk per dag gewoon met een schone schat kan beginnen.

  • Goedemorgen


    Ik heb een idee voor in de teamchat van het spel


    Is het een optie om een knopje te maken waardoor je berichten van anderen/jezelf kunt verwijderen?
    Net als bij discord dat je je bericht aan kan passen of verwijderen om het zo schoon en netjes in de chat te houden


    Ik hoor graag jullie mening of dit toegepast kan worden


    Met vriendelijke groet,


    NL_TurboTimmerrrtt99

  • We zijn inmiddels een half jaar verder deze optie had allang toe gevoeg kunnen worden.


    We wachten nog maar rustig af wanneer die komt.

  • Dit is een functie die voor ons als admins zeer gewenst is. Wij wachten hier echt op.
    Hoe kan het dat gebruikers in Duitsland hier geen last van hebben. Zijn die altijd zo netjes dan.


    Ik hoop echt dat dit een wat hogere prioriteit kan krijgen. Het is mogelijk in het forum, berichtenbox en nieuws, dan zal het bij de chat ook toch wel kunnen, lijkt mij.

  • Dit is een functie die voor ons als admins zeer gewenst is. Wij wachten hier echt op.
    Hoe kan het dat gebruikers in Duitsland hier geen last van hebben. Zijn die altijd zo netjes dan.


    Ik hoop echt dat dit een wat hogere prioriteit kan krijgen. Het is mogelijk in het forum, berichtenbox en nieuws, dan zal het bij de chat ook toch wel kunnen, lijkt mij.

    Er word wel eens voor de grap gezegd: "Zo efficient als een duitser." Hoewel het vaak als grap bedoel is, heeft het ook wel een kern van waarheid. De duitsers denken veel eerder na over wat ze zeggen en wanneer ze het zeggen.

  • Er word wel eens voor de grap gezegd: "Zo efficient als een duitser." Hoewel het vaak als grap bedoel is, heeft het ook wel een kern van waarheid. De duitsers denken veel eerder na over wat ze zeggen en wanneer ze het zeggen.

    Zo blijkt maar weer.
    Het idee staat trouwens in het overzicht met suggesties als initiatief vanuit Duitsland. Dit zal wel fout zijn, maar anders vragen zij er ook om.

  • Dat het op de duitse suggestie lijst staat hoeft niet per definitie te betekenen dat het ook vanuit duitse spelers weg komt. De ontwikkeling van het spel word gedaan door een duitser. De uitbreiding naar andere landen betekend dat er dus suggesties binnen gaan komen van uit die landen die misschien van toepassing kunnen zijn op de duitse versie.


    Aan de andere kant, de duitse versie was de eerste, dus eventuele suggesties die niks te maken hebben met type voertuigen zullen waarschijnlijk ook eerst ontwikkeld en getest gaan worden op de duitse versie voor dat het bij ons komt.


    Aan de andere kant, bij mijn weten is er maar 1 ontwikkelaar. Je zult dus gewoon weg geduld moeten hebben.

  • Het is jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Net zoals andere beloofde updates (Bijv. opschaling enz.).


    Verder snap ik de discussie niet helemaal. Er zijn spelers die gevraagd hebben om bijv. het watersysteem zoals in Duitsland, en dan wordt er gezegd dat wij geen kopie willen worden van de Duitse versie.
    Maar dan geven wij in Nederland aan dat wij graag een functie willen hebben om chatberichten te verwijderen, dan zijn wij ineens wel afhankelijk van de Duitsers!?!


    Rare wereld die MKS!!!

  • Het is jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Net zoals andere beloofde updates (Bijv. opschaling enz.).


    Verder snap ik de discussie niet helemaal. Er zijn spelers die gevraagd hebben om bijv. het watersysteem zoals in Duitsland, en dan wordt er gezegd dat wij geen kopie willen worden van de Duitse versie.
    Maar dan geven wij in Nederland aan dat wij graag een functie willen hebben om chatberichten te verwijderen, dan zijn wij ineens wel afhankelijk van de Duitsers!?!


    Rare wereld die MKS!!!

    Beetje apart dat je dat op deze manier verwoord. Niemand heeft in dit topic aan gegeven dat we afhankelijk zijn van de Duitsers. Maar zoals ik eerder ook al heb aangegeven is er bij mijn weten maar 1 ontwikkelaar die de core functies van het spel ontwikkeld. Andere suggesties zoals nieuwe meldingen enz. zijn bijvoorbeeld wel weer dingen die door het nederlands vertegenwoordigings-team gedaan kunnen worden.


    Aan de andere kant, als je het zo'n raar systeem vind. Er is dan ook niemand die je verplicht dit spel te spelen. Het is gratis. Wees blij met wat je hebt en blij met wat je krijgt. Denk je dat je het beter kunt? Ga dan je eigen versie ontwikkelen.


    [Einde rant]


    On-topic:


    Er is al door het Nederlandse team aan gegeven dat het op de "te doen" lijst staat. Er constant maar over blijven door zagen heeft absoluut geen nut. Topic is beantwoord.

  • Het is zeker wel aangegeven dat we afhankelijk zijn van de Duitsers, dus niet zo snel antwoorden als je de rest nog niet gelezen hebt. Zie onderstaand.
    Omdat het in Duitsland nooit is aangevraagd, heeft dit geen haast bij de ontwikkelaar.


    Deze functie bestaat door het hele spel heen, behalve bij de chat. Zou wel fijn zijn als admins hier wat mee kunnen.


    Ik begrijp jullie frustratie. Ik heb het er van de week nog over gehad met sebastian. Gezien het in Duitsland nog nooit is aangevraagd kan ik er helaas nog geen haast achter zetten.


    Tot die tijd kan ik alleen het creatieve antwoord geven: even de chat vol-spammen tot het bericht uit het zicht is verdwenen.

  • het nadeel van het weg-spammen is wel dat mensen zich gaan afvragen wat er gezegd is en gaan vervolgens de chat geschiedenis lezen waarin het bericht 3 dagen bewaart blijft. en zo komt zeker de helft van het team erachter wat er is gezegd.


    zo kon iedereen bij mij in het team zien dat ik voor bijvoorbeeld kleuter (de minst erge) werd uitgemaakt. dit was dan de minst erge variant, maar er worden ook dingen gezegd die echt niet kunnen en dan gebeurd er wat ik net hier heb beschreven: klik hier
    wij zitten dan nog 3 dagen met die opmerking, terwijl die speler allang is verdwenen. degene die kleuter zei tegen mij, heeft sindsdien ook geen credits meer verdient, toch bang voor de reactie waarschijnlijk...

  • is er een mogelijkheid voor optie verwijderen chatbericht in te voeren
    bv je stuurt een berichtje maar het is fout of je moest het prive sturen naar een persoon dan kan je het verwijderen


    denk dat dit wel handig is voor veel mensen

  • Via deze weg wil ik nogmaals aandacht vragen voor bovenstaand onderwerp. Ik heb de functie nog niet gevonden, is deze er inmiddels?

    Naast voertuigen en uitbreidingen van het spel zou ik graag zien dat er nog wat meer gefocust wordt op de inrichting van het spel zelf en de weergave ervan.


    Teamchat -> waarom kunnen we als staf geen berichten beheren en verwijderen?

    Het teamforum -> waarom kunnen we daar niet meer mee, zoals afbeeldingen en klikbare links gebruiken (zonder LSS-manager)?


    Ik zou die opties graag zien, en weet dat er velen met mij zijn!

  • Er zijn plannen bij de ontwikkelaar om aan het "uiterlijk" van het spel dingen aan te passen, maar dit staat niet hoog op de kaart. Vandaar dat er nog niks mee gedaan is, hier zijn we afhankelijk van wat zij willen. Ik weet dat ze op de achtergrond met dingen bezig zijn, alleen ik weet ook niet precies wat. Enige wat ik kan doen is nogmaals vragen, en dan is het wachten.

  • Er zijn plannen bij de ontwikkelaar om aan het "uiterlijk" van het spel dingen aan te passen, maar dit staat niet hoog op de kaart. Vandaar dat er nog niks mee gedaan is, hier zijn we afhankelijk van wat zij willen. Ik weet dat ze op de achtergrond met dingen bezig zijn, alleen ik weet ook niet precies wat. Enige wat ik kan doen is nogmaals vragen, en dan is het wachten.

    Als je nogmaals de punten over de teamchat en het teamforum zou willen doorgeven, graag!

    Naast nieuwe meldingen en nieuwe voertuigen moet het spel zelf uiteraard ook bij de tijd blijven ;)