[FT-010] Berichten Team-chat verwijderen

• Beste Leden,.

Ik dacht aan een voorstel van de Team Chat.
    Soms heb je wel eens mensen die wat in een Chat zeggen wat niet leuk is. En daaraan dacht dat dan de Team-Admins van het Team dat dan kunnen verwijderen.

Dus dat je woorden/zinnen uit de Teamchat weg kan halen.
    Zodat andere leden niet dat kunnen lezen wat daar gezegd was.

Ik hoor graag wat jullie daarvan vinden.

Groet,

• Gelukkig heb je in Nederland recht op vrijheid van meningsuiting, dus het lijkt me niet dat dit ooit mogelijk gemaakt word.
    Daarbij, er is een functie genaamd chatban. Gebruik die dan.

Vrouwbrein.

• Gelukkig heb je in Nederland recht op vrijheid van meningsuiting, dus het lijkt me niet dat dit ooit mogelijk gemaakt word.
    Daarbij, er is een functie genaamd chatban. Gebruik die dan.

Ja, de chatban uiteraard maar dan staat de tekst ernog wel. ( Zeg niet dat dat bij ons in de Team zo is maar als het gebeurt blijft de tekst nog staan).

• Graag zou ik de optie willen hebben dat (Co-)Admins regels kunnen verwijderen uit de chatbox. Dit, als er bijv. een speler loopt te schelden of andere ongepaste opmerkingen plaatst op de team-chat, je als (Co-)Admin deze regels kunt verwijderen uit de chat. Dit om de chat ordelijk en netjes te houden voor de rest van het team. Er zijn namelijk ook een hoop jongere spelers onder ons waar sommige uitspraken niet zo gepast is.

Ik heb gezocht of dit al eerder is voorgesteld maar kon er niets over vinden!

Graag zou ik willen weten of meerdere spelers deze functie toegevoegd zouden willen hebben.

• Officiële bijdrage

Daar zou denk ik wel een mogelijkheid voor moeten zijn.
    We kennen al een chat-ban, dus dan zou dit wellicht ook wel een optie zijn (met name voor na een chat-ban...)
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er meer spelers zijn die dit wenselijk vinden.

Data

• Is idd een goed idee gelukkig komt het niet vaak voor maar het is wel fijn als het gebeurt dat het dan verwijder de wordt

Misschien ook nog een keer leuk om emoties te krijgen in chat

• Graag zou ik willen weten of er nog een functie komt om chat-regels te verwijderen.

Er gaat een filmpje rond op internet over de schietpartij in de Moskee in Nieuw-Zeeland, iemand heeft de link in onze chat gezet, maar ik hem dus niet verwijderen.

Graag zou ik de link met spoed verwijderd wordt!!!

• Idd klopt 112opa, filmpje gaat rond op internet. En het is zonde dat je hem niet kan verwijderen uit je team-chat.Daar moet echt iets op gevonden worden zou wel heel handig zijn.

Ik stem voor dat ie er komt.

Ben eigenaar van Alarmcentrale Nederland we kunnen nog spelers gebruiken :)
    Ben je nieuw of ervaren je bent welkom bij ons. :thumbup::thumbup:
    Kom gezellig naar ons Discord server. https://discord.gg/b3uyWTw Meldkamerspel.NL iedereen is welkom. :thumbup::thumbup:

Alarmcentrale Nederland :love::love:

• Officiële bijdrage

ik sluit me volledig aan bij de berichten hierboven. Zeker nu ik al van meerdere mensen hoor dat ze ongewenste dingen krijgen in de chat.

• Je kan het wel willen doen maar de verandwoording ligt toch wel bij de persoon zelf die het in de chat zet of het gepast is of niet
    Misschien kan je wel regelen op het moment dat de speler een chatban krijgt zijn bericht weg gaat op het moment dat die een chatban krijgt

hulpdiensten fotograaf voor mijn eigen pagina jansenfotografie op facebook

• Officiële bijdrage

het is in ieder geval zo dat er een mogelijkheid zou moeten komen. De uitwerking laten we dan aan de admins en sebastian over. Die weten meestal wel wat wel en niet mogelijk is om in te voeren.

• Je kan het wel willen doen maar de verandwoording ligt toch wel bij de persoon zelf die het in de chat zet of het gepast is of niet
    Misschien kan je wel regelen op het moment dat de speler een chatban krijgt zijn bericht weg gaat op het moment dat die een chatban krijgt

Ja, maar iemand die iets plaatst, hoeft niet perse gelijk een chat-ban te krijgen!!! De persoon die deze link had gedeeld, was een jongere speler, en ik heb hem daarover aangesproken en hij had er gewoon niet bij nagedacht. Dus dan niet echt een chat-ban waardig!!! maar ik wilde wel graag die link weer weghebben, maar dat was niet mogelijk!!