[FM-512] Verkeerstechnische Begeleiding

  • Het leek mij wel interessant om bij incidenten met gewonden die in kritieke staat zouden zijn (dus als MMT-arts of OVD-G nodig was) een extra keuzebalk toe te voegen bij het transport. Dat balkje dat naast het normale keuzebalkje komt zou dan zeggen: Begeleid transport, of iets in die zin. Als je dan op dat tweede balkje klikt krijg je keus uit je beschikbare politie-eenheden of eenheden die op dat moment tp zijn en dan klik je op de voertuigen die je wil dat de ambu begeleiden. Dan vertrekt de ambu pas als de politie begeleiding tp is en dan zie je ze samen naar het ziekenhuis rijden. Dit lijkt mij iets dat zeker helpt met realisme en omdat het uiteindelijk per keer dat het beschikbaar is alsnog een keuze is, kan je ook gewoon doorgaan zoals het nu is, dus zonder begeleiding. Ik ben benieuwd hoe haalbaar het is, maar lijkt me wel echt leuk om te hebben in het spel.

  • Ik denk dat als je het op die manier erin zet dat het net zoals de Prio 1/2 optie door maar een paar spelers word gebruikt. Ik denk dat er net wat meer aan gedaan moet worden om het interresanter te maken. Bijvoorbeeld de ambulance die wat sneller rijd als hij met begeleiding rijd. Of bijvoorbeeld MICU transport die een begeleiding benodigd ipv dat het een vrije keuze is. Maar ik vraag me nog steeds af hoe ver het nu staat met het triage idee wat ook op het forum staat. Ik denk dat na de grote hoeveelheid verschillende versies van MKS er nu wat minder tijd is voor updates wat ik wel jammer vind. Maar ik wacht gerust af

  • ik weet niet of er al een topic was met dit idee maar


    Mijn idee is dat er sommige incidenten kunnen veranderen in ambulance begeleiding naar het ziekenhuis waar je je patiënt heen wilt sturen dus dat je


    bijvoorbeeld:
    Dat je open botbreuk krijgt en dat je je patiënt naar het ziekenhuis stuurt maar dan word je missie aangepast voor ambulance begeleiding en moet je 1 of 2 noodhulp moet sturen voordat je patiënt naar het ziekenhuis gebracht word


    Sorry alvast als dit al een idee was of als die in verkeerde suggesties staat

  • Een van mijn persoonlijke favorieten op Youtube: het begeleide spoedtransport van een ambu (bijvoorbeeld vanaf de gevangenis, maar ook wel eens vanaf een "normale" inzetlocatie) naar een ziekenhuis.
    Dit is meestal met 3 (soms met 2) politiemotoren en natuurlijk een ambu.

  • Ik zie op youtube wel eens spoedtransporten voorbij komen van ambulance onder begeleiding van politie motoren. Hierbij dacht ik is de melding: Spoedtransport niet iets leuks voor nieuwe melding? Mijn idee voor uitwerking: Net als evenement op locatie zoals een ziekenhuis een timer (dit werkt dan als voorbereiding), dan heb je tot te timer over is tijd om eenheden te verzamelen zoals bijvoorbeeld: 1x ambu 2/3/4x politie motor. Heb je dit klaar binnen de timer dan begint het transport bijvoorbeeld van ziekenhuis tot ziekenhuis of van een ongeval/melding naar een ziekenhuis. Ik probeer een manier te vinden om de politie motoren ook hun meldingen te geven en dit leek me een leuk idee.