[FG-508] Personeel werven met Credits

  • Dit is juist 1 van de verdienmodellen voor het spel. Je kan ze op dit moment gratis krijgen (1 per dag), dat is ook een beetje de uitdaging ervan.


    Al zouden mensen het een goed idee vinden om met credits te kopen, dan nog is het gewoon niet uitvoerbaar gezien het spel ook ergens inkomsten van moet krijgen...

  • ahhhh ze zijn samengevoegd kreeg al een fout id in t scherm...

    Maar on topic.


    ik sluit me volledig achter @Lazora aan.


    Menigeen hebben in den beginne van een nieuwe post de problemathiek van personeels tekort,maarja er moet wel een uitdaging zijn om het spel te blijven spelen, 1-2-3 dagen is meer dan zat als gratis speler, het spel is ook gratis, wil je van meer functies gebruik maken die het spel je bied dan moet je een overweging maken om premium worden dan gaat het automatisch je vult wat je wilt hebben in die post, klik op automatisch en na elke nacht blijft ie werven tot je gewneste doel.

  • Dit is juist 1 van de verdienmodellen voor het spel. Je kan ze op dit moment gratis krijgen (1 per dag), dat is ook een beetje de uitdaging ervan.


    Al zouden mensen het een goed idee vinden om met credits te kopen, dan nog is het gewoon niet uitvoerbaar gezien het spel ook ergens inkomsten van moet krijgen...

    Bij de uitleg van @Lazora kan ik mij ook vinden. Je kan in het begin als je niet veel personeel hebt personeel koppelen aan de betreffende voertuigen zodat al je wagens in het begin kunnen uitrukken als de desbetreffende gebouw nog niet voldoende personeel hebt om al je wagens vol te hebben in begin.

  • Ik sluit mij volledig aan bij bovenstaande antwoorden.
    Voor ons zou het een goede optie zijn om personeel te kunnen kopen met Credits.
    Echter is het inderdaad zo dat deze nu al gratis te werven zijn (ondanks dat het wellicht relatief "lang" kan duren) en dat, wanneer spelers het te lang vinden duren, deze ook te kopen zijn met Coins.


    Over het algemeen worden functies die met Coins te versnellen zijn, niet ook nog eens met credits gemaakt.
    Het principe van het spel is dat alles gratis is, totdat de gebruiker iets "sneller" wil hebben, dan kun je dit betaald afronden.


    Data