• Spelers initiatieven zijn altijd welkom. Ik ben van mening dat wij als team via genoeg kanalen beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden.


    Graag geef ik je nog wel de link van onze Duitse collega's die een semi-officiele discord hebben. Hoop leden maar weinig activiteiten. Wanneer mensen deze opzet eens bekijken en hun menig daarover hieronder delen ben ook ik benieuwd. https://discord.gg/byUuErw

  • Hmm, ik zie dat niet zo zitten.
    Omdat er via het forum uitgebreid gereageerd word op vragen/opmerkingen en je daar dan meer tijd voor hebt. (Ben verder niet bekend hoe het met FB werkt, maar lijkt mij vrijwel het zelfde)
    Als je dat via discord zou doen, lijkt het net een klantenservice..
    En je kan natuurlijk ook altijd je mede teamleden vragen stellen.

  • Een beetje contact zoeken prima, maar het forum voldoet aan al mijn 'eisen'. Officieel vanuit het Meldkamerspel zie ik er niet zoveel nut in, maar uiteraard kan het wel leuk zijn om als 'fan' je eigen Discord server open te zetten voor mensen die het leuk vinden om wat met elkaar te praten/delen en vragen te stellen? Misschien dat er wel anderen zijn die dit leuk vinden en die je via dit forum kan uitnodigen daarvoor?


    Succes ermee! :)