Goeie, die is er nog gewoon!
Klopt, staat volgensmij op leerpark?
Goeie, die is er nog gewoon!
Correct
De 18-172 (Klaaswaal) is tijdelijk geruild met de 18-194 (Dordrecht). De 172 had verschikkelijk veel KM's op de teller staan, dus wordt er met de 172 vanaf leerpark gereden om zo wat KM's te besparen totdat ie aan het einde van dit jaar omgeruild wordt voor een nieuwe. De 194 staat daarom tijdelijk op klaaswaal om de lege plek te vullen.
Beide wagens staan nu trouwens buiten achter de brandweerkazerne, en soms eentje in de kazerne vanwege de renovatie van de post. Dit zal naar verwachting een jaar duren. Er is een tijdelijke keet achter de kazerne voor de beroepsdienst.
18-172 is weer terug op klaaswaal, heeft inmiddels OOV striping gekregen.
18-172 is weer terug op klaaswaal, heeft inmiddels OOV striping gekregen.
Die OOV is al even hoor. Deze 172 is al in dienst sinds 2019 en zal binnenkort zelfs al weer vervangen worden. Overigens: de 172 is tijdelijk naar Schelluinen verplaatst tot de 18-175 terug is van reparatie na het recente ongeval met de LX op de A15, zodat die post weer 3 voertuigen heeft. De bezetting van Klaaswaal bestaat nu tijdelijk uit de 171 en 194.
Die OOV is al even hoor. Deze 172 is al in dienst sinds 2019 en zal binnenkort zelfs al weer vervangen worden. Overigens: de 172 is tijdelijk naar Schelluinen verplaatst tot de 18-175 terug is van reparatie na het recente ongeval met de LX op de A15, zodat die post weer 3 voertuigen heeft. De bezetting van Klaaswaal bestaat nu tijdelijk uit de 171 en 194.
De 172 is begin 2024 verplaatst naar dordt en omgeruild voor de 194 totdat het voertuig vervangen zou worden. Voornamelijk omdat de voertuigen in dordt gemiddeld minder kilometers maken dan in de hoeksche waard.
De 172 zou weer terug komen op klaaswaal zodra die vervangen zou zijn. Ik dacht dat dat was gebeurd, want afgelopen paar dagen stond ie weer in klaaswaal.
Hij had inderdaad al eerder nieuwe striping, dat had ik verkeerd gezien.
De 172 is begin 2024 verplaatst naar dordt en omgeruild voor de 194 totdat het voertuig vervangen zou worden. Voornamelijk omdat de voertuigen in dordt gemiddeld minder kilometers maken dan in de hoeksche waard.
De 172 zou weer terug komen op klaaswaal zodra die vervangen zou zijn. Ik dacht dat dat was gebeurd, want afgelopen paar dagen stond ie weer in klaaswaal.
Hij had inderdaad al eerder nieuwe striping, dat had ik verkeerd gezien.
En in de tussentijd was hij de afgelopen weken dus op Schelluinen gezet ter tijdelijke vervanging van de 175 die door een ongeval sinds 3 december buiten dienst is.
En in de tussentijd was hij de afgelopen weken dus op Schelluinen gezet ter tijdelijke vervanging van de 175 die door een ongeval sinds 3 december buiten dienst is.
Ah zo, ok! Had ik gezien ja, lelijk ongeluk.
Tijdje geleden zag ik een van de nieuwe MC-Ambulances rijden.
Gaat om een nieuw model sprinter met reguliere OOV striping, dus niet meer de secundaire striping.
Ook komt er een derde MC Ambulance, de 18-273.
Zie artikel: 𝗪𝗮𝗴𝗲𝗻𝗽𝗮𝗿𝗸𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝘀! 🚑 We zijn... - Ambulancedienst Zuid-Holland Zuid | Facebook
Foto oud:
[Blockierte Grafik: https://ravzhz.nl/wp-content/uploads/2022/10/DSCF0038_zorgambus.jpg]
Alles anzeigenTijdje geleden zag ik een van de nieuwe MC-Ambulances rijden.
Gaat om een nieuw model sprinter met reguliere OOV striping, dus niet meer de secundaire striping.
Ook komt er een derde MC Ambulance, de 18-273.
Zie artikel: 𝗪𝗮𝗴𝗲𝗻𝗽𝗮𝗿𝗸𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝘀! 🚑 We zijn... - Ambulancedienst Zuid-Holland Zuid | Facebook
Foto oud:
[Blockierte Grafik: https://ravzhz.nl/wp-content/uploads/2022/10/DSCF0038_zorgambus.jpg]
Beide MC VW zijn inderdaad vervangen door een nieuw type Sprinter en de 273 is helemaal nieuw.