Weet iemand welke functie het gebouw van de politie aan de van Heemstraweg 3 heeft in Ewijk. Ik dit van de Landelijke Eenheid of is dit onder deel van een ander onderdeel van de politie. Ik zie hier ook vaak voertuigen van de Mobiele Eenheid staan, kan iemand hier wat meer over vertellen?

Roepnummers basisteams Politie Oost-Nederland
-
koenb -
16 januari 2018 om 20:13 -
De discussie is opgelost
-
-
Weet iemand welke functie het gebouw van de politie aan de van Heemstraweg 3 heeft in Ewijk. Ik dit van de Landelijke Eenheid of is dit onder deel van een ander onderdeel van de politie. Ik zie hier ook vaak voertuigen van de Mobiele Eenheid staan, kan iemand hier wat meer over vertellen?
Voor zover ik weet is dit standplaats van de ME van politie Oost-Nederland
-
Voor zover ik weet is dit standplaats van de ME van politie Oost-Nederland
Team Verkeer zit hier ook.
-
Aan de Mercatorweg in Arnhem zit ook een locatie van de politie, maar wat is de functie van dit gebouw?
-
Aan de Mercatorweg in Arnhem zit ook een locatie van de politie, maar wat is de functie van dit gebouw?
Voor zover ik kan vinden zit hier alleen recherche.
-
Heeft iemand enig idee of er in Zutphen ook ME staat? Ik zie namelijk op Google Maps ME busjes.
-
Het politiesteunpunt in Druten wordt een opkomstlocatie, aldus de burgemeester. Het bureau zal gewoon op het gemeentehuis blijven.
-