[FP-004] Verbeteren awards / rangen

  • leuk, vandaag de vuurwerk incidenten online voor de vuurwerk award....maar wat blijkt deze heb ik al...van vorig jaar namelijk
    is het niet mogelijk om per jaar de awards te herzien of te vernieuwen naar het jaar
    dus dan je chronologisch bepaalde awards per jaargetijde kan zien, wel zo leuk om te zien wat je zo nu en dan doet, en elk jaar voor bepaalde seizoensmeldingen die award opnieuw moet behalen



  • Specifieke awards elke keer opnieuw verdienen (zoals, Kerst, Oud en Nieuw, Pasen e.d.) zou kunnen.
    Andere awards kan dat niet bij (kijk bijvoorbeeld bij "Vaste Speler", waarvoor je 365 dagen online moet zijn voor goud. Kun je dus niet om de 365 dagen resetten)


    Data

  • Persoonlijk zou ik het zo houden als het nu is.


    Kijk alleen al naar de Award van "Pasen". Deze moet je maaiefst 5000 paaseieren aanklikken. Dat zijn gewoonweg veel meldingen oplossen omdat ze niet bij alle meldingen zitten. Ik ben nu al twee jaar bezig en heb nog geen goud.


    Dit geldt eigenlijk ook voor de "Vuurwerk" Award. Deze had ik vorig jaar tot zilver gekregen. Nu ben ik bezig die Award nog goud te krijgen.


    Voor kleine spelers zou het betekenen als de Awards per jaar zijn dat ze bijvoorbeeld max brons of zilver kunnen houden en het jaar daarop niet die Award omhoog kunnen schroeven.


    ----


    Er zijn denk ik twee opties:


    - Meer verschillende Awards toevoegen aan het spel.


    - de huidige medailles uitbreiden. Met een vierde rang naast brons, zilver en goud. Die vier rang wel veel hoger zetten. Zo hebben @Masterblaster en @timo een uitdaging. :-)

  • Nummeriek doorlopen van de award zou ik ook niet zo erg vinden nu zie je je heb goud bereikt...en 2016, 2017, en straks in 2018 blijft alles hetzelfde.


    Beetje verandering zoals @juriaanvv met de paaseieren zou wel van toegevoegde waarde zijn voor de gameplay

  • - Meer verschillende Awards toevoegen aan het spel.

    Zeker mee eens, want ik vind een Award een extra motivatie om nog even door te spelen

    - de huidige medailles uitbreiden. Met een vierde rang naast brons, zilver en goud. Die vier rang wel veel hoger zetten. Zo hebben @Masterblaster en @timo een uitdaging.

    Verdere uitbreiding in de rangen lijkt ook een goed idee, toch door kunnen blijven spelen en niemand hoeft ieder jaar op nieuw te beginnen met sparen. Zat zelf al te denken aan bijvoorbeeld een platina award.

  • Verplaatst naar Suggesties - Functies en toegevoegd aan goedgekeurde ideeën - profiel.


    Inderdaad een goed punt om het spelen voor een langere tijd i.r.t. awards en rangen te verbeteren.

  • Is het geen leuk idee om credits of coins te krijgen bij een award? Ik bedoel als je een award heb gehaald dat je bijvoorbeeld een (paar) coins of wat credits krijgt?

    hallo, ik speel het niet meer. het adminteam van promeldkamer nederland/belgie heeft alles stuk gemaakt. een tijd lang admin geweest en het was een gepest tegen mij.

  • Ik vroeg me af, wat is het nut van de awards?


    Ik zat namelijk paaseieren te klikken tot ik zoiets had van.. waarom eigenlijk? Als ik een paasei wegklik, word de melding opnieuw geladen en zo zorg je enkel voor meer data druk op de server.
    Daarnaast heeft het voor mezelf geen nut, ik verdien er niks meer mee dan een plaatje extra. Het geeft geen extra credits of coins, er komt ook niet een extra melding bij behalen van een doel.
    Je krijg er ook geen betere status door, en buiten events om, kijkt niemand naar de awards want ze zeggen helemaal niks over de speler.


    Is het een idee om de awards meer status te geven, dat je meer moet werken voor een award en dat er iets van een beloning inzit zodat je ook een doel heb om naar toe te werken.
    Bijvoorbeeld, extra credits, extra coins of een gratis grote inzet, dubbele credits beloning gedurende ..... uur, gratis voertuig, enz enz enz


    Zomaar een idee, hardop aan het denken..

  • Op de suggestielijst voor functies hebben we meerdere ideeën staan om de Awards een meer geïntegreerd onderdeel te maken van het spel. Staat genoteerd dus.

  • Misschien dat ik iets gemist heb, corrigeer mij dan gerust.


    Mijn suggestie zou zijn om beloningen te verbinden aan het behalen van awards.

    Momenteel kan je awards behalen, maar hier zit vervolgens niks aan vast.


    Het lijkt mij daarom leuk om bij het behalen van een bronzen award een kleine beloning te krijgen, hetzelfde geld voor de zilveren en gouden awards.0

    Wat vinden jullie hiervan?